Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ja als dat zou kunnen

2. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Hoe is het met iedereen? Gister was ik na werk direct voetbal gaan kijken bij vrienden en laat thuis. Yeahhhh gelukkig heeft nl gewonnen, wedstrijd was niet al te best. Maar slechte wedstrijden moet je ook winnen.

Vandaag moest ik voor de fm 1 grote ei van 23 a 24 mm en aan de andere kant allemaal kleintjes. Dit was op dag 12 al heel groot. Arts zei ook gelijk dat ik morgen al moet terug komen inplaats van het weekend. Ik moest direct pregnyl spuiten heb gelijk een nieuwe recept moeten ophalen omdat mijn pregnyl thuis in de koelkast lag. Echt wel spannend nu, morgen moet ik om 15:30 terug en hij moet om 12:30 zaad brengen.

Zal dit de keer zijn dat het raak zal zijn. Bij de vorige 2 keren had ik al vruchtbare slijm de dagen ervoor en was bang dat ik me eisprong had gemist met de iui. Blijkbaar was het dan ook zo, nu heb ik nog geen slijm en dus morgen mijn 3e iui al. Spannenddddddd

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor blessing! Wel fijn dat het nu ineens zo snel gaat toch? Van dat wachten houden we niet he;). Heel veel succes meid morgen! 3x is scheepsrecht zeggen ze he!!!

4. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook grappig dat wij als zwangere vrouwen in spe gewoon over voetbal kletsen!😉

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Zoo top blessing!! Mooi ei! Op naar je iui. En hopelijk met mooi resultaat ;)! 3x scheepsrecht!
    Nutts nog preseed kunnen vinden?
    Mlt hoe is het bij jou? Nog zere benen?
    Nancce, hll88 en kara? Hoe is het met jullie?

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Heee!
    Weer even bericht van mij.
    Blessing, spannend morgen, succes!!
    Nutts, je hoort er goede dingen over, preseed klinkt in elk geval bevorderend :)
    Lon, MLT, zittie nog lekker die wachtbank? Ik ga zooooooo duimen voor twee positieve berichten tegelijkertijd. Zou het nou eindelijk eens een keer raak zijn?
    Suuzanna, gaat het goed met het geduld? Is je lijf voldoende hersteld?

Hll, nancce, ca va?

Hier een minder weekje, hormonen, maar vooral slecht slapen door verkoudheid die maar niet overgaat. Erg irritant, waardoor ik beetje op reserves loop. Ben dan niet gezellig, krijg irritaties, die worden beantwoord en hoppa: cirkeltje is rond ;)
    Maar in de buik gaat alles goed! Vanmorgen weer gegluurd (onverwacht, dacht alleen te babbelen met de gyn), en die kleine doet het super. Heel erg fijn. Ben er zo blij mee. Voel ook nog steeds het ongeloof, knijp mezelf regelmatig!
    Maar ik zet vast mijn duimen weer in volle-toeren-draaistand!

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Fijn kara dat het goed gaat met de kleine! Balen dat je nog steeds niet fit bent.. erg vervelend. Snap heel goed dat je dan irritaties hebt.
    Fijn dat je weer ff reageert, dacht dat er wat met je was.. Maar gelukkig niet :)
    Ik ben het wachtbankje zat bleuhh! Duurt lang.. maar dat ben ik wel gewend hihi!
    Vanavond naar de sligro geweest, kon de chocolade niet weerstaan whaha!
    Mn vriend vind dat ik anders uit mn ogen kijk..... ik ben benieuwd, maar eerlijk gezegd verwacht ik gewoon een menstruatie.

8. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn kara om weer wat van je te horen!!!! En top dat het zo ontzettend goed gaat met jullie kleine! En ach, die irritaties moeten onze mannen maar voor lief nemen toch? Anders gaan zij maar 8 uur lang bezig zijn met een bevalling;).

Lon, ik hoop dat je vriend zo'n gelijk heeft en
    Dat je gewoon super zwanger bent!!! Ik voel me al best ongesteld, ben bang dat het weer niks is geworden.

9. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nee kan hier nergen preseed halen bestellen.
    en die site is buitenlands zouden jullie daar durven bestellen?

10. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hihi dat hoop ik ook, maar verwacht het niet hoor..
    Hmm ik heb nog niet echt gevoel dat ik ongi wordt een deze dgn. Mja kan snel genoeg komen.
    Nutts volgens mij zijn er meer sites die het verkopen.

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hahaha, mooie opmerking. Helemaal eens :) manlief verdraagt het overdag ook wel redelijk maar s nachts is hij zelf een soort hormoonmonster als je hem uit zijn slaap houdt, dus dat maakt het ehm... Ingewikkeld (lees: ik slaap de hele week al op de bank die er niet voor gemaakt is ☺️😏)
    Wat ik trouwens had gedaan wat ook niet hielp: abo was per ongeluk opgeheven, dus ik kreeg geen updates meer vanuit hier. Kon me al niet voorstellen dat het stil was hier!

Lekker genieten van die chocola! En hoop dat je vriend gelijk heeft inderdaad. Wel lief dat hij daar op let :) ook spannend voor hem! Kan me ook voorstellen dat dit wachten ook weer heel anders is dan het wachten wat je gewend was. Nog een paaaar dagen!
    Maar dat geldt natuurlijk voor jullie allebei.. Handig om voor te bereiden op een menstruatie. Stukje zelfbescherming. Maar de hoop hoef je nooit te verliezen!
    Pfff, spannend. Is er een testplan?

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hmm op de bank slapen is idd niet zo bevordelijk voor je! Snurkt ie zo? :p haha!
    Haha hoop idd dat mn vriend ook gelijk heeft, maar wil me zelf idd beetje beschermen door er vanuit te gaan dat ik ongi wordt. Ik was eigenlijk van plan om dinsdag de 24ste te testen, maar miss dat ik zondag ook al een poging waag.. Zondag is dag 12 na de pregnyl (miss nog iets te vroeg, maar ben best benieuwd). Wat zou jij doen?

13. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    He lon! Wel aan ons testplan houden hoor haha! Nee meid, zelf doen wat je wilt! Het valt zondag te proberen toch?!
    Ik wacht denk ik tot de 25, dat ieder verjaardag van mijn vader en dat zou geluk moeten brengen toch?;) en dan zou ik op dag 31 zitten en als ik uitga van mijn vreemde ovulatietesten heb ik op dag 14 of 15 mijn eisprong gehad. Zo vroeg heb ik m nog nooit gehad, dus daarom vrees ik voor een menstruatie...

En oei oei, slapen op de bank haha. Laat hem
    Anders vast aan de baby kamer beginnen, hij slaapt toch goed in bed? Heeft hij mooi energie om te klussen;). Dan neem jij jullie dochtertje mee naar de speeltuin ofzo en is iedereen s avonds blij haha.
    Oh meid wat heerlijk dat je zwanger bent!!!

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

@nutss, preseed had ik ook gebruikt voordat ik de mmm in ben gegaan. Ik heb het via een nl site besteld en kreeg het netjes binnen. Ik hoor heel veel positieve verhalen erover, maar helaas heeft het bij ons niet geholpen.
    @mlt, dank je hoop echt dat die gezegde bij mij ook werkt. Ik ben zelf echt een voetbal fanaat ik kijk bijna elke wedstrijd.heb namelijk ook zelf 20 jaar gevoetbald;).
    @lon, ook spannend voor jouw ik hoop dat je man echt gelijk heeft. Het is je ook echt gegund, elke vrouw trouwens. Hopelijk heb je genoeg hcg gevangen.
    @kara, dat is minder je verkoudheid idd naar niet weg wilt gaan. Wat betreft je hormonen thank god for that, en de mannen moeten dat maar voor lief nemen. Zei moeten namelijk alleen maar raak schieten, en wij dragen de kleine voor 9 maanden en moeten het ook eruit persen...dus tja ze moeten gewoon slikken en weglopen. Ohhh lees nu pas je andere bericht, op de bank slapen is inderdaad niet fijn .
    Leuk die verassing dat je nog even heb mogen spieken naar die kleine....

15. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Mag ik vragen waar je het besteld had blessing?

hmm niet echt bevorderlijk kara op de bank slapen, wel leuk dat je onverwacht mocht kijken.

Lon ik duim voor je hoor

16. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

@nutss, ik heb het op de site van pre-seed zelf besteld, moet je even google en dan kom je gelijk op die site.

@hier, vandaag voor mijn 3e iui geweest. Ook deze arts(artsen) konden niet makkelijk in mijn baarmoeder komen. Mijn baarmoeder ligt gekanteld. Er moesten zelfs twee tangen aan te pas komen om mijn baarmoeder vast te pakken zodat het slangetje goed in me baarmoeder kon komen. Mijn vruchtbare slijm was super goed dat zag er mooi uit. Het is uiteindelijk helemaal gelukt en het deed geen pijn het trekken aan mijn baarmoeder.

Ik ging nu zelf heel goed op mijn cyclus letten. Bij twee andere iui 's had ik al twee dagen ervoor dat ik heel veel vruchtbare slijm verloor. Hier hield ik heeeeeeeeel ver in me achterhoofd dat ik misschien te laat was met de iui's. Vandaag begon ik pas vanochtend vruchtbare slijm te verliezen, ik denk en hoop dat de timing nu goed was.

Dit worden twee zware en lange weken, laten we het hopennnnnnnnnnn.. Ben zo benieuwd.

17. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He blessing! Fijn dat je iui uiteindelijk toch goed is gegaan. Hopelijk niet te veel last van?
    Welkom op het wachtbankje ;)! Wat een gezelligheid! Koekje, koffie, thee erbij? Hihi!
    Ben benieuwd!
    Mlt hoe is het met jou? Kun je het wachten nog een beetje volhouden? Ikke niet :p hahah!
    Nutts hoe is het met jou? En kara? Voel je je een beetje beter? En het slapen?

18. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lon,

Ja gelukkig wel, doe mij maar een grote bak groene thee met een koekkie erbij. Hoe is met jouw spannend ook voor jouw en mlt...

19. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Blessing.. wow wat een gedoe. Ging het de vorige keren ook zo moeilijk?
    Hopen dat het nu goed innesteld.
    Wachten duurt lang he Lon?? Haha. Jij woont in het noorden toch, toevallig in prov. Groningen?

Ik ga waarschijnlijk maandag weer beginnen. Met provera of liever duphaston. Als ik deze maand wel een eigen eisprong heb gehad (heel onwaarschijnlijk) dan kan duphaston geen kwaad als het eitje bevrucht is. In tegen stelling tot provera. Heb daarom vanmiddag even gebelt en wordt maandag terug gebelt.
    We kunnen eindelijk weer wat doen!! Ik heb wel veel steekjes.. zit nu op cd13. Wie weet...!!! I hope so!

Ben op mn werk en het is super rustig.

20. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai suuzanna,

Ja de vorige keren ging het inderdaad ook zo moeilijk. Hoop ook echt dat het goed gaat innestelen.
    Nice dat je maandag weer mag beginnen en wie weet toch een eisprong gehad. Wat zou dat een verassing zijn, hopen op een wonder misschien..

Werkster xxx

Deel Deze Pagina