Haha! Lekkere thee voor blessing, neem ik een kopje cappuccino met een heerlijk stukje chocolade ! Hier gaat het wel, vind het erg spannend. Slaap slecht, denk er veel over enz.. niet heel erg goed! Moet het denk ik een beetje los laten en er gewoon maar vanuit gaan dat het heus niet gelijk eerste keer raak is. Mjaaa... Suuzanna ik woon een provincie lager ! Hihi jij dus in grunn? Voor jou ook spannend! Wat doe je voor werk?
Hey meiden hoest allemaal met jullie heb ff alles terug gelezen😊 hier alles super voel me stuk beter dan weken geleden. Afgelopen woensdag echo gehad super leuk weer echt een compleet mensje was lekker aan spartelen en bewegen alsof die van de glijbaan af gleed😄. @kara ben blij dat zo goed gaat met je en met de beeb! Hallo met jou ook alles goed! Fijn weekend Meiden na weekend zet ik er een fotootje op😉
@Lon, Tja dat slechte slapen herken ik wel hoor.. had ik ook! Je bent dan gewoon zo vol van alles.. dromen en fantaseren, maar toch ook dat onduidelijke en de onzekerheid. Je moet het gewoon over je laten komen (makkelijker gezegd dan gedaan ) Ik woon idd in Grunn.. haha. Ik werk in de woonbegeleiding.. toevallig in Drenthe! Gezellig hoor Jij werkt ook in de zorg toch? @ Nancce, fijn dat je je zo goed voelt. Dan is het heerlijk genieten! @ Kara, gelukkig dat jij je ook beter voelt.. en dat het met jullie baby zo goed gaat. Ik hoop dat ik net zoveel geluk heb met een eigen ei .
Lief dat je dat zegt suuzanna. Tis idd behoorlijk vermoeiend al die gedachtes enz, we wachten gewoon maar af ! Ik werk idd in de zorg. Vpk op revalidatie afdeling . Nancce, mooi dat het zo goed met jou en de kleine gaat! Geniet er lekker van .
Fijn blessing dat het gelukt is!!! Nu begint inderdaad het wachten en de spanning weer, ik duim voor je! Suuzanna, fijn dat je weer met iets mag beginnen. Dat voelt in ieder geval beter dan helemaal niks toch? Ehmmm lon, ik heb vandaag (echt heeeeeeeel stom natuurlijk op dag 26) een test gedaan en deze was (natuurlijk) negatief. Dus nu baal ik natuurlijk enorm... Ik had zo'n ongesteldheidsgevoel vanmiddag en nu is dat weer compleet verdwenen. Dusss, vanaf nu ga ik gewoon afwachten en proberen mijn nieuwsgierigheid te bedwingen. Voel jij bijzondere dingen? Ik vind het wel grappig om een beetje een idee te krijgen van het werk dat jullie doen! Op de revalidatie afdeling werken lijkt me echt leuk! Ik ben leidinggevende bij een instelling voor kindjes met een taalachterstand. Nu denk ik vaak bij de moeders; grrrr jij wel en ik niet, slecht he haha...
Ooh mlt! Gekkie met je test ! En tegen mij zeggen dat ik me aan de afspraak moet houden whahaha! Maar goed het kan nog met jou! Nog ff volhouden. Ik ga denk ik zondag wel ff een testje wagen. Ben zo benieuwd. Heb veel last van mn buik en darmen. Mn borsten vallen weer mee, wel last van afscheiding en mn rug, jij dan? Jij hebt ook wel een leuke baan lijkt me!
Ook lekker lon!! Ik hou eigenlijk helemaal niet van koffie blehhhhhhh hahaha. @nance super dat het goed gast, de tijd vliegt ook bij jouw alweer 13 weken zwanger.
Hahaha sorry van het verbreken van onze belofte maar ik hield het echt niet meer. Ik heb af en toe ook last van mijn borsten, vooral als ik rustig lig of zit, een soort spierpijn. Maar volgens mij heb ik dat oom altijd als ik ongesteld word. Over rommelende darmen lees ik wel altijd dat je dat kan hebben als je zwanger bent... Zo spannend!!!
Hahah! Maakt niet uit joh! Snap het best, wil ook wel elke dag testen. Ik weet het niet met die symptomen, denk dat het allemaal tussen mn oren zit . Maar mn buik en maag voelen anders dan anders. Gewoon nog ff afwachten ! Blessing, thee is ook prima. Lust ik ook wel ! Ene die chocolade is al weer op.. oepsss
Hihi, altijd leuk om hier bij te lezen. Ondanks alle spanningen is de sfeer goed. Chapeau meiden! Bedankt voor jullie lieve zorgen. Zielig ben ik he hahaha . Als ik van het hoesten zelf wakker lig en mijn man wakker houdt is het maar beter dat ik naar de bank verhuis.. Geen klagen over mijn man, behalve dattie al mijn naam voorstellen afkeurt is het meestal wel een schatje. Behalve 's nachts dan MLT, jij stoutert! Ik snap je wel. Als iemand hier een vroeg en veeltester is ben ik het wel... Gaf me altijd fijne duidelijkheid. Stortte ik iets minder hard naar beneden als ik daarna ongesteld werd. Maar eerlijk is eerlijk, dat is alweer even geleden ☺️ Maar toch spannend, zeker omdat je niet precies weet wanneer je ei was. Houd je rekening mee dat clomid deze keer zijn werk niet heeft gedaan evt? Omdat je geen duidelijke testen had. En tof werk! Heel normaal dat je dat denkt... Soms zie ik iemand naar mijn groeiende buikje kijken en heb ik de neiging te vragen of ze zelf ook een kinderwens heeft, en haar dan proberen gerust te stellen dat er echt wonderen zijn. Lon, leuk om werk te weten inderdaad! Klinkt erg zwaar, maar ook voldoenend en met mooie contacten! Lekker chocolaaatjes! Die zijn hier op helaas en goed plan om zondag te testen! Het jezelf gek maken hoort er helemaal bij wat mij betreft. Erg vermoeiend, maar het lijkt wel of je niet anders kan vind ik altijd. Maar het is toch ook gewoon retespannend! Je eerste kans! Blessing, fijn dat het gelukt is zonder al te veel pijn! Is dit ook een reden dat het zaad zonder iui misschien lastiger kan reizen? Echt fijn dat de timing nu veel beter lijkt. Hoopvolle wachtbank, dat worden twee lange weken. Beetje afleiding in het vooruitzicht? Suuzanna, fijn, een vooruitzicht van weer verder gaan. Maar ik gun je enorm van harte zo'n eigen ei!! Zucht, wat zou dat mooi zijn. Maar goed, als je weer kan beginnen met het hele rattenplan..het zij zo, maar dan hoop ik dat je iig weer snel mag starten! Nancce, goede berichten!! Fijn dat je zo geniet. Groei je al flink?? En lief dat je ook zo blij bent voor me! Wil je het geslacht weten? Al bezig met namen? Spannend allemaal he? Jullie gaan het niet geloven maar afgelopen nacht heb ik de HELE nacht in mijn bed geslapen dat belooft veel goeds!
Haha kara! Heb je vannacht weer in jullie bed geslapen? En hoeveel weken ben je nu precies? Je gaat al richting dd 12 toch? Ik heb net getempt, 37,1. Dat betekent in ieder geval dat ik vandaag niet ongesteld word. Verder zie ik wel weer... Lon, temp jij ook of niet?
Goedemorgen, ja! Weer in eigen bed en nu 11 weken! Ik zal eens een bannertje maken Maar welke cd zit jij nu? Fijn dat je temp iig nog hoog is!
Wauw 11 al! Wat gaat dat snel! Ik zit pas op dag 27 en normaal gesproken word ik tussen dag 30 en 32 ongesteld. Nu heb ik dus geen idee door de ovulatietesten. Ik heb het nog eens nagekeken net: Dag 13, licht positief, sex gehad. Dag 14, niet getest, geen sex. Dag 15, licht positief, sex gehad. Dag 16, negatief. Geen sex. Toen ben ik gestopt met testen en hebben we pas weer sex gehad op dag 21 omdat manlief op zakenreis was haha. Wat denken jullie? Normaal gesproken heb ik langere cyclussen van gemiddeld 32 dagen en als je daarvan uitgaat zit mijn eisprong rond dag 18 toch... Wat een theorieën allemaal weer he
Goedemorgen dames, @kara , dat gaat ook snel bij jouw de weken vliegen voorbij zeg!! Wil jij het trouwens weten wat het wordt? Ik heb het eigenlijk niet gevraagd, maar ging thuis wel even google. Er staat in iedergeval niet dat een gekantelde baarmoeder zorgt voor een mindere kans om zwanger te worden. Wat is het dan wel denk ik dan in mijn achterhoofd als alles in mijn lichaam goed is. Tjaaaaa twee lange weken, maar ga er positief in. Ik heb geen vooruitzichten deze week, werken en wk kijken met vrienden en mijn schat. @mlt, temperatuur hoog dat klinkt goed... Spannend. Tja is wel lastig met de cyclussen omdat je het toch iedere maand een dag of zelf twee verschilt. Dat merk ik nu bij mij ook. @hier, bij het afvegen nog een klein beetje bloedverlies verder gaat alles ok.
Blessing, een klein beetje bloedverlies vanwege de inseminatie etc? Hopelijk gaat het goed.. en inderdaad lekker je zinnen verzetten, dan denk je er wat minder aan. MLT, als je normaal je ei rond dag 18 hebt, dan is het toch prima dat je op dag 16 sex hebt gehad? volgens mij blijft het 24uur leven in de baarmoeder.. of klopt dat niet? Je temp geeft in ieder geval goede moed. Leuk inderdaad om te weten wat jullie in het dagelijks leven doen. Dan leer je elkaar toch op een andere manier kennen, dan alleen jullie cyclussen, menstruatie en hormonale uitspattingen! hahaha. @hier, weer aan het werk (werkweekend).
Kara, fijn dat je weer lekker in je bed hebt geslapen . Dan gaat het de goede kant op.. Voel je je verder goed? En wooh alweer 11wkn. Wat gaat de tijd dan snel he. Blessing, succes meid met wachten! Ik weet nu hoe zwaar dat is en hoe lang 2 wkn kunnen duren.. Ik ben er bijna klaar mee. MLT, ik temp niet. Heb ook geen idee hoe dit in zn werk gaat... Uhm beetje rare zin, natuurlijk weet ik hoe ik moet tempen. Maar weet niet hoe hoog/ laag die moet zijn enz.. Suuzanna, werkze meid! Niks aan he die weekenden.. Ik ben volgend weekend en weekend daarna aan de beurt. Hier gaat het wel. Had vanmorgen echt zn gevoel dat ik ongi was.. maar niets te zien. Nu wel weer wat last van mn buik, zoals de hele week al. We shall see . Heb toch wel gevoel dat ik ongi ga worden hoor..
MLT, oo dat opent genoeg mogelijkheden inderdaad! misschien dat je je knaller gewoon hebt gemist dus! zaad blijft tot 3 dagen in leven, en je ei 24 uur, dus ik geef je een goede kans. wel spannend hoe lang je cyclus zal zijn. maar je was iig wel vroeg met testen gisteren. Lon, nog een dagje en dan meer duidelijkheid Suuzanna, werkse inderdaad! Blessing, gelukkig en hopelijk goede afleiding in de vorm van mooie wk-wedstrijden! Leuk dat je zelf zo'n fanatieke voetbalster geweest bent! En hier, ja 11 weken, gaat snel wel he? Nu wel, gelukkig maar. Ik moet er nu snel vandoor want mijn dochter, prima in staat om op twee benen te lopen, sleept zich nu als een soort zombie door de gang
Haha! Hoe oud is jullie dochter kara? En blessing, heb je last van de ingreep? Lon, hoe laat ga je testen morgen? Dan ga ik vanaf dan ieder halfuur het forum checken om te kijken of er al nieuws is!
Hahah mlt! Als ik wakker ben ga ik testen denk ik ! Maar hoelaat dat is weet ik niet hihi! Ga jij ook morgen? Of dinsdag? Hoe voel jij je?