Zet je wekker maar om 8 uur haha. Spannend he!!! Ik ga pas weer woensdag testen, mocht het dan nog nodig zijn. Ik voel me gewoon normaal, niks anders dan anders. Ook geen ongesteldheid gevoel. Wel af en toe laat van mijn borsten maar dat is dan ook het enige. Voel jij al iets?
Hahah! 8uur wordt te vroeg.. Vanavond feestje dus dat wordt hem niet ! Maar zo gauw ik iets weet zal ik het hier melden, maaaar ik ga er vanuit dat ie gewoon negatief is! Heb nog steeds last van mn buik, darmen en maag. Maar goed verwacht niets.
Ik zal morgenvroeg ook paraat staan hier, zo benieuwd!! Het zou gewoon zo mooi zijn... maar ook goed om te blijven beseffen dat het twee kanten op kan.. whaaa ik vind het al heel spannend bij jullie, kan me bedenken hoe het voor jullie zelf moet zijn! succes in elk geval, en veel plezier op het feestje! Dochter is nu 20 maanden, wordt in oktober 2! ze zei vandaag heel overtuigend dat er een 'meisju' in mijn buik zat. ben zo benieuwd! oja, ik wil het heel graag weten . hebben jullie een voorgevoel bij de inhoud van mijn buik? fijne avond! liefs
Oeee... Spannend Lon! Hou je het nog?? Ook ik houd het forum in de gaten. Wauw Kara, wanneer weten jullie het geslacht? En houden jullie het daarna geheim?
haha, ik en iets geheim houden? wat denk je zelf we weten het over 8? weken, bij de 20 weken echo. volgens mijn man moet ik ook maar eens laten zien dat ik ook heel geduldig kan zijn (een pretecho bij 16 weken zou ook al het geslacht kunnen onthullen ).
Wow kara jij was er vroeg bij haha! Ik Ben benieuwd lon...!!!! Mijn temp is gezakt naar 36,9. Hoop op beter nieuws van jou! En kara, ik zou ook zeker willen weten of ik een jongen of meisje zou krijgen!
Net weer getempt en nu was hij 37,2... Vreemd! Misschien is mijn thermometer niet zo betrouwbaar haha. Lon ik zie dat je online bent...!!!! Ik duim zo hard dat je vanochtend twee streepjes zag!!!!!!!
Niks hoor meiden. ... baal hier enorm van mjaa. Zit 12dgn na de pregnyl, als ik zwanger zou zijn had er toch een streep moeten staan al? Die komt dan ook niet meer toch? Wachten tot ik ongi wordt...
Hmmm wat @&$%# lon! Maar 12 dagen erna is toch nog best vroeg...? Misschien over 2 dagen nog eens proberen? Dan zit je op 14 dagen en al op dag 30! Je voelt je rot na zo'n witte tesr he... Maar goed, zolang je niet ongesteld bent...!
Goedemorgen dames, @lon, jammer dat er nog niet iets te zien is..misschien is het wel te vroeg. We blijven bidden en duimen voor je schat... @mlt, raar van je temperatuur eerst laag en dan toch weer hoog... Wie weet spannend...wie is de volgende die zwanger zal zijn in onze groep ?? Ik heb helemaal geen last van de ingreep , wel af en toe toch roze verlies op mijn wc papier. @kara, leuk je dochtertje die al zo rond Rent, valt de leeftijd verschil nog wel mee. Hahahah wie weet heeft ze helemaal gelijk en krijgt ze een baby zusje.. @ hier rustig aan 14 dagen zijn zooooo lang hihihi
Lief van je blessing! Ik zal ook heeeeel hard voor jou duimen. Ene die 14dgn die duren zooooo lang.. haha.
Grrr.. Lon balen!! Hopen dat het toch te vroeg is... Zolang er geen bloed is, is het goed. You go girl! Ben series van babyboom aan het terug kijken.. Hahaha... Ik wil oooookkk!!!
Lon, grmblgrmbl wat shit, ik had je zo erg een fantastische ochtend gewenst!! Het is nog vroeg en ik testte op 12dpo nog wit.. Hoeft niets te zeggen maar het kan nog. Maar snap dat je baalt hor... Er mag toch wel een keer heel goed nieuws komen hier weer, alweer veels te lang geleden! MLT, vreemde thermometer heb je hoop dattie gewoon goed hoog blijft. Succes met geduld hebben want je weet natuurlijk niet precies wanneer de NOD is! En leuk dat je het geslacht ook zou willen weten! Blessing, ik ga even mee in jouw afleiding voor de komende weken: wat denk je van morgen? Winst? Gelijkspel? Duitsland-ghana is mijn voorspelde finale Hier leuk dagje, ben bij een boerderij geweest met dochterlief. Beesten zijn leuk, maar vooral op afstand. Ze is doodsbang! En een nieuwe voorspelling van wat er in mijn buik zit: een hondje 😉 Liefs weer!
Oja en babyboom!! Heb ook alles gezien en gevolgd toen het voor de eerste niet wilde lukken. Zoo frustrerend! Maar ook zo herkenbaar door de vele koppels met fertiliteitsproblemen. Veel kijkplezier, goede afleiding
Joaaa wel redelijk. Beetje afleiding gehad vandaag. Baal nog steeds wel, had toch gehoopt wat te kunnen zien. Zal van de week nog keertje testen, miss toch te vroeg... maar ga er vanuit dat ik gewoon ongi wordt. Wel ook vandaag last van buik en maag, en hele week al jeuk op benen en borsten.. mjaa zal wel niks zijn. Hoe gaat het met jou? Thermometer in de war? Hihi! Hoeveel moet het zijn dan? Miss domme vraag hoor.. Whaha kara, duuuus het wordt een hondje ! Leuk die fantasieën van kinderen. Suuzanna haha! Geen bloed geeft moed! Goeie! Leuk he die afleveringen van babyboom, keek ik ook altijd.
Fijn dat je wel wat afleiding hebt gehad! Ze zeggen dat als je temp zakt onder de 37 gr, dat je ongesteld word. Zodra je dus boven de 37 tempt, word je nog niet ongesteld. Ik heb dit een paar maanden bijgehouden en bij min klopte het inderdaad. Suuzanna, ik ga jouw uitspraak op een tegeltje op het toilet hangen haha
Haha.. heerlijk Kara zo'n kleine. Spannend of ze een broertje of zusje krijgt. Thnx MLT, nu snap ik ook iets van het tempen. Ik heb me er nooit mee bezig gehouden, omdat omdat mijn cyclus niet te pijlen is! Afleiding is goed idd.. hoef je er niet steeds aan te denken. Hopen op een betere test deze week Lon! Ik hoop met je mee.. en ook voor jou MLT. Blessing, hou je het wachten nog een beetje? Begin je al wat te voelen.. of nog rustig? Morgen word ik gebelt door de gyn. Wat ik beter kan doen. Provera of duphaston. Ben benieuwd en dan ga ik morgen weer beginnen! Joehoeee! Op naar de nieuwe kansen. Welterusten meiden!!