Goedemorgen.. kort nachtje op mn werk! Even delen dat ik last van mn linker kies heb, voelt precies zo als toen ik kort zwanger was. Ook steekjes en rommelende darmen.. Of zoek ik nu overal wat achter??? haha.. we zullen het wel weer zien. fijne dag!
Spannend suuzanna! Ik ben ook benieuwd wat de gynaecoloog verteld aan je straks! In ieder geval wel super dat je weer kan beginnen! Mijn temp is nog steeds 37,1.
Suuzanna, we zoeken denk ik soms overal wel wat achter haha, maar het zou misschien zomaar kunnen?! Vandaag naar zkh toch? MLT, keep up the temperature! Lon, jij ok?
Suuzanna succes meid! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen in het zkh! Mlt, spannend meid ! Geen bloed geeft moed heb ik hier geleerd ! hihi! Kara, het gaat wel met mij, vandaag werken dus wel weer wat afleiding. Hier nog geen bloed gespot.. Heb nog steeds dezelfde klachten als hele week.. jeuk, buikpijn, maagklachten. Hoe is het met jou? En nutts??
Hier ook alles goed. Af en toe van die kramp in mijn buik en rug maar dat verdwijnt ook weer snel. We moeten wel winnen van chilli he! Wat een aanstellers zijn die chillinezen
Jaaa vreselijk. Gaan bij alles meteen liggen! Hup Holland!! Vanmiddag contact gehad met de gyn, ze belde mij. Ik hoefde niet naar het zkh. Mag vanavond beginnen met duphaston.. 10dagen. Hopelijk daarna natuurlijk niet ongesteld! Wanneer gaan jullie testen MLT & Lon?
Jaaaaaa! Gewonnen! Dupasthon kan geen kwaad als je zwanger zou zijn suuzanna? Zal niet toch als de gyn het voorschrijft! Ik ga heeeel misschien woensdag testen maar ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi word.
Nieuw op zwangerschapspagina: je kan berichten liken ! Blijft spannend hier, hoop zo dat er twee zwangeren bij zijn in ons midden deze week..! Afwachten dus... Ik hoopduim dat alle klachten een goed teken zijn. En jiheaa nederland, toch leuk ook al was het niet eens nodig! Suuzanna, fijn! Weer vooruitgang. Provera kan ook niet heel erg kwaad als het goed is, heb het ook wel eens nagevraagd. Maar doet er niet toe, laten we hopen dat je je snel weer op de zwangerenbank mag voegen!
Whah geinig dat gelike! Ik heb het gevoel dat ik of vanavond of morgen ongi ben/wordt. Heb flinke buikpijn. . Pff beetje jammer. Als dat toch niet het geval is, test ik pas donderdag of vrijdag weer. Suuzanna fijn dat je ook weer mag beginnen! Duphaston kan geen kwaad geloof ik als je wel zwanger zou zijn. Tenminste dat is mij verteld. Mlt spannend meid! Hoop zo dat we samen positief testen!!
Ik hoop het ook zo enorm lon! Zou ook echt leuk zijn want dan lopen we echt helemaal tegelijk! Maar ook ik heb een enorm ongesteldheidsgevoel... Beetje jammer. Maar ik blijf denken aan de uitspraak van suuzanna haha! Kara, hoe is het met je verkoudheid?
Het zou fantastisch zijn meiden... Understatement! Het liken was een proef, maar nu alweer van de site gehaald. Komt binnenkort weer terug las ik, vond het ook wel leuk. En gaat een stuk beter met de verkoudheid, lief jullie zorgen om mijn kuchjes
En kijken jullie weleens naar Pregnant in Heels? Is op TLC. Als je relativerende verhalen wil zien als je aan je eigen moederschap skills zou twijfelen.. (eenmaal zwanger leuker vrees ik..) Hoppa: HCGHCGHCGHCGHCG!
Hoi dames, @kara, ja leuk een hondje haha grappig die fantasie van die kleintjes.....nou qua finale nl staat er gewoon in maar tegen wie???? Heerlijk vandaag hebben ze lekker weer gewonnen yessssssss. @lon, die dagen duren inderdaad langggggggggg... Zoals we zeggen geen bloed geeft moed. @suus, ik voel nog helemaal niks en wachten doet zolangggggg.... Ik hoop echt dat in deze ronde zwanger ben, want de volgende ronde zit mijn vriend in het buitenland....blehhhhhh😫😫 Spannend suus, gelukkig kan de medicijn geen kwaad. @hier gaat wel goed, zoals ik hierboven schreef zit ik in een dilemma. Hij zit met mijn volgende eisprong in het buitenland en misschien die maanden erna ook pfffff
Hahaha.. en ik maar zoeken naar het like-knopje. Issie weg!! Wel leuk, hoop dat het terug komt. Oh blessings.. wat moeilijk, dat maakt het zwanger worden nog lastiger. Hopen dat het meteen raak is. Ik kijk wel eens a baby story op TLC, ook errug leuk!! Duphaston is inderdaad goed als je zwanger bent, het helpt de baarmoeder of het innestelen. Als je niet zwanger bent krijg je er wel een bloeding van, wat natuurlijk dan ook de bedoeling is. Provera is niet heel goed als je zwanger bent, staat tenminste in de bijsluiter. Mijn moeder heeft het vroeger gehad toen ze zwanger was van mij, maar haar testen waren altijd negatief. Met mij is het geloof ik wel goed gekomen Spannende tijden op het forum. Fijn dat we zo met elkaar meeleven. Het doet me goed!!