Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastige situatie blessing! Maar misschien hoef je helemaal
    Niet druk te maken en ben je deze ronde gewoon zwanger! Met al dat hcg gestrooi van kara moet het bij ons toch ook eens lukken!;)

Ik vind echt dat we een gezellig groepje hebben hier! Super geïnteresseerd en meelevend, maar ook gewoon gezellig geklets! Top combinatie toch? Ik vind het heel fijn om met jullie te kletsen hier, want in mijn "real life" ;), weet niemand dat we hiermee bezig zijn en al helemaal niet dat we in het zh lopen. Hoe is dat bij jullie?

2. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Bij ons weten sommige mensen het wel.
    We doen er niet geheim over.. mijn man stond er wel anders tegenover. Maar sinds we een week zwanger zijn geweest, praat hij er ook over.
    Al zou ik niet alle details aan met mensen delen ;)

ik ken niemand die ook naar zkh gaat voor behandelingen. Erg fijn om het hier te kunnen delen. Mag ik vragen wat jullie leeftijd is? Ik zelf ben 24 mijn man is 29.

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 25 en mijn man is 34. Hoe is het met je kiespijn suuzanna?

En lon, al nieuws bij jou? Ik heb echt kramp in mijn buik...

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hier nog geen bloed.... hmm! Wel steeds buikpijn.
    Ik ben bijna 25 en mn vriend is 28.
    Hoe is het bij jullie? Heb nutts hier ook al een tijdje niet gehoord.. hoe is het met haar??
    Vind dat we idd een hele gezellige/ lieve groep hebben hier! Tis net of we vriendinnen zijn hahah ;)!

5. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he die buikpijn lon!
    Ik heb best wel veel witte, wat dikkere afscheiding... Herkent iemand dit? Ik weet niet of ik dit altijd heb als ik ongesteld word of niet. Ik zit weer allemaal tekenen te zoeken hoor;). Lon, op welke dag heb jij je eisprong gehad denk je?

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Heel vervelend die buikpijn. Heb ook wat meer witte afscheiding. Ik heb 11juni pregnyl geprikt, dan springt je ei binnen 24-36uur. Dus rond die tijd. Vanaf vandaag mocht ik eigenlijk testen. Heb niet gedaan, omdat ik gisteren echt van die menstruatie krampen had.
    Heb jij al weer getest? Of wacht je nog even?

7. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb ook nog niet getest. Ik wacht misschien nog wel tot vrijdag want ik vind een witte test altijd zo rot om te zien...

8. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Oei wat spannend!
    Ik had (misschien een beetje vreemd) een andere geur daar beneden.
    Wat knap dat jullie niet testen!! Ik zou zoooo benieuwd zijn.

Vandaag met mn zwangere vriendin bij de prenatal geshopt... Pfff zoooveel leuke dingen. Ik hou het forum in de gaten voor meer nieuws van jullie.

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Btw, mijn kiespijn zit er nog steeds, maar wel iets minder. Hopelijk gaat het vanzelf over, maar als het komt van zwanger zijn, dan mag het blijven ;)

Enja, het voelt vertrouwd zo te kletsen!! Grouphug!!! :D

10. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke vergeet mijn vorige berichtje maar;). Net getest en overduidelijk negatief. Dan zal ik morgen wel ongesteld worden. Ik ga in ieder geval morgen het zh voor een afspraak want ik heb nu 6 mnd clomid gebruikt zonder positief resultaat.

11. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

@mlt, het inderdaad een gezellige clubje hier. Ik kan hier echt mijn ei kwijt en ook weer heel voel moed uit onze gesprekken halen. Ik ben hcg van kara aan het vangen hopelijk is het deze ronde raak ik heb dit echt nodig. Hij is waarschijnlijk voor een langere periode weg, dat betekend ook meer eisprongen die ik ga missen. Ik kom eigenlijk letterlijk on hold te staan...l snik snik snik.

Hebben jij en lon genoeg hcg gevangen? Spannend voor jullie beide. Ik heb dat ook bij elke nieuwe symptoom, zou het dan echt zo zijn..spannend duimen worden gedraaid hier voor jullie

@suus, je weet ook veel van die beide medicijnen. Ik ken dat eigenlijk helemaal niet. Ik ben 30 en mijn vriend is 27.

Hier gaat verder wel alles rustig, zit veel te denken . Beetje dilemma en verdrietig.

12. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    wauw wat gaan jullie hard heb ik even een paar dagen geen internet! Hoe gaat het met jullie dames?

hier zijn we opgehoogd met de medicatie want eicellen groeien niet door zucht

13. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Oh MLT.. wat balen! Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Denk je dat ze gaan bloedprikken? Hoe voel je je nu?

Nutts.. welcome back, er is inderdaad veel gekletst, gezellig. Welke medicatie heb je nu?

Blessing, fijn dat je je ei (woordspeling) hier kwijt kunt. Kan het zo goed begrijpen dat je er van baalt. Je weet gewoon dat de komende tijd geen kans op een baby terwijl je het zo graag wilt. Hoelang blijft je vriend weg? Misschien komt er aan kansje tussendoor? Ik hoop het voor je. Knuffel!

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Wauw mlt balen onze berichten hebben ons gekruist.,,.

@suus, ik weet niet precies hoelang er zijn nu nog alleen maar ???

15. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat nu de volgende stap wordt suuzanna. Even afwachten. Ik heb weer heel erge last van mijn borsten maar verder voel ik niks meer. Morgenochtend nog even temperaturen en dan weet ik het zeker.

Blessing, wanneer weet je meer hoelang je man weg gaat? Heel erg lastig hoor, helemaal omdat je nu nog niet zoveel weet!

Nutts, lang geleden!

Lon, al nieuws bij jou? Ik duim zo hard dat jij wel twee streepjes hebt!!!!

En kara, op naar de 12 weken meid! En dan richting bevalling natuurlijk ;)

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He meiden, wat gezellig hier zeg! Hier een druk dagje achter de rug pff nu wel moe.. gewerkt en daarna cursus, net thuis. Maar goed wel weer van alles geleerd, altijd leuk.
    Hier nog geen nieuws en geen bloed... hebben jullie enig idee wanneer je max ongesteld wordt na pregnyl? Ben benieuwd.. ik ga donderdag of vrijdag een testje wagen.. verwacht er nog steeds niks van..
    Mlt balen dat ie negatief was, maar heb je hem later op de avond gedaan? Ochtendurine is beste toch?? Morgen nog testje? Ben benieuwd wat ze in zkh zeggen!
    Blessing echt balen dat je man zoveel weg is.. hopelijk is het raak deze ronde!
    Hee nutts je bent er weer ;)! Hoessie?
    En suuz hoe is het met jou?

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He meiden, even kort bericht voordat studiedag begint: denk aan jullie! Hoop zo dat het geen bloed terecht geen moed geeft!! Inmiddels zit je wel op testbare dag toch Lon? Pregnyl nu 14 dagen geleden?
    Mlt, shit van je test. Vrees ook voor je temp vandaag. Toch weer langere cyclus tot nu toe. Maar ik geef hoop nog niet helemaal op.
    En Blessing, o de duimen schieten in de hoogste stand mogelijk want wat een rotsituatie zometeen anders!! Het moet gewoon raak zijn! Gelukkig verhoogt dat de druk totaaaaal niet...

Ook heel blij met jullie hier! Digidinnetjes :)
    Morgen heb ik officiele 12 weken echo, voel me echt erg belabberd (misselijk getsie), maar heb het er uiteraard graag voor over!! misschien moet ik behalve hcg alvast wat kotszakjes uitdelen hier ;)
    Succes vandaag, weer een spannende dag
    liefs

18. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hhaha leuk digidinnetjes ;)!
    Succes kara met je studiedagje! En morgen natuurlijk met de echo! Leuk joh! Vervelend die misselijkheid.
    Ik zit inmiddels op dag 15 na de pregnyl, of morgen of vrijdag ga ik testen als ik niet menstrueer haha! Verwacht er nog steeds niets van!

Kara blijf nog maar ff hcg strooien hiero ;)!

19. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden! Ik ben ongesteld geworden, vrijdagmiddag afspraak in het zh. Ze vertelden wel dat het lab straks 6 weken dichtzit! Ivm vakantie, maar wat een onzin toch! Ik ben bebieuwd wat ze vrijdag voorstellen.

Lon, ik heb echt zo'n goede hoop voor jou!!! Je bent nog steeds niet ongesteld!!!!

En kara, kom maar op met die kotszakjes haha! Spannend hoor morgen! Laat je weten hoe het was?

Suuz en blessing, hoe is het met jullie?

20. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Wow Lon, je geduld word op de proef gesteld! Ben zoooo benieuwd!
    MLT wat raar dat het lab dicht is. Het zou toch niet moeten kunnen. Naja eerst vrijdag maar afwachten, spannend.
    Kara, goed misselijk dus.. Wel een goed teken?? Leuk morgen.. Misschien zwaait de baby even. Ben ook benieuwd naar je echo!

Hier alles rustig, krampjes heb ik wel.. Of wil ik die juist voelen? Kga in ieder geval nergens vanuit. Maar ik hoop wel veel ;)
    Gisteren 2e duphston, waarschijnlijk volgende week ongi, maar liever niet :D

Deel Deze Pagina