Wilde mn naam (op het forum) eigenlijk even wijzigen voor de nieuwsgierigen hahah maar dat gaat me niet lukken...
Lief Lon.. Komt goed, jouw uitslag geeft me weer vertrouwen. Mijn naam in real life is Anne, misschien toch leuk om te weten. Suzanna is mijn 2e naam. Ben nieuwsgierig hoe jullie heten, als jullie het kwijt willen natuurlijk!
He suzz, ik houd hem nog even geheim ! Aangezien ik een mooie test had, straks kijkt toevallig familie ofzo perongeluk en ziet dit staat ! De 3 letters zitten iig wel in mn naam hihi. Zou ik vanavond de cb al kunnen doen? Of gewoon ff wachten op morgenvroeg met ochtendurine? Mn vriend was net even thuis, kon het nog steeds niet geloven hihi! Sorry voor mn mega ego berichten! Ik ga vanaf nu weer op iedereen reageren ! Excuus 💋
haha.. spannend hoor! Je kan meteen een cb test doen. Heb ik toen ook gedaan, het gaf ons veel duidelijkheid. Ik had in de 4e ook 's avonds een positieve test. Ben benieuwd!
Op de cb zelf staat beste resultaat met ochtendurine.... Hmm nu ga ik wel even twijfelen.. Misschien toch maar wachten tot morgenvroeg..
Hii stuiterballetje! Zou het ook morgenochtend doen, maar het kan vandaag ook hor! Gevoelige test en zoooo leuk om het magische woord te zien staan! En geen zorgen over je ego berichtjes, eindelijk eens zou ik zeggen morgen bellen is prrrima! Ben echt zo blij voor je! Kan je het bevatten? En je vriend? Hier was de echo weer helemaal goed! Alles erop en eraan. Manlief zit achter pc dus foto houden jullie tegoed. Heel erg fijn!! Wel heel moe, net (voor het eerst..) liggen tukken overdag. Het lijkt wel toe te nemen ipv af.. Maar het zij zo. Die energie komt wel weer. En ik bewaar echte info ook voor pb'tjes, toch altijd bang herkend te worden hier.. 😊 Hoe is het met de rest? Dat blijft de uitdaging hier ook he.. Enerzijds blijdschap voor elkaar maar ook zo grote gunfactor, en wetende dat je het liefst af zou dwingen dat Iedereen vandaag nog positief test.. Hug voor iedereen!
Waaaaaaaaaaaaaaaaa lon!!!!! Ik lees ff een dagje geen berichtjes en nu dit nieuws! Wow meid, van harte gefeliciteerd!!!! Heb je je ontbijtje inmiddels binnen? . Wat zullen jullie een geweldig weekend hebben! En ik kan me voorstellen dat een clearblue test met het woord zwanger helemaal geweldig is om te zien!! Super meid! Ik ben heel erg blij voor je!! En kara, wat super dat jouw echo ook helemaal goed was!!! En de foto's willen we zeker nog zien! Doe lekker rustig aan en als je moe bent neem je toch lekker je rust? Voor zover dat gaat met een peuter in huis. Ik heb echt geen idee wat ik nu wil. Ik denk het liefst nog even door met clomid, als dat mag. Ik hen eigenlijk "pas" 6 kansen gehad, eerder had ik gewoon geen eisprong. Ik houd jullie op de hoogte morgen! Oja, ik houd mijn echte naam ook ff geheim haha vooral ivm werk. MLT zijn in ieder geval de eerste letter van mijn man, van mij en van onze hond haha.
Ja idd! Ik kan het gewoon niet geloven.. heb steeds ook zulke krampen.. hopelijk gaat dit goed.. Nee we kunnen het totaal niet bevatten en hadden dit echt niet verwacht! Kara super dat je echo goed was! Ben benieuwd naar de foto's . Mlt, suuzanna, nutts en blessing hoe voelen jullie je?
Hai lady's @mlt, wat erg meid we hadden het zo gehoopt. Dikke kus en een heleeeeeeeeeee dikke knuffel schat. Toy Toy Toy @lon, yeahhhhhhhhhhhhh super gefeliciteerd. Toch echt onbeschrijfelijk als je een positieve test in handen hebt. Wauwwww super meid. Rustig aan blijven doen het komt goed met de kleine. @kara, blijf vooral hcg strooien het heeft bij 1 albast zijn werk gedaan. Na 1 volgen de anderen vast snel. Natuurlijk willen we ook meespreken naar de kleine snel maar uploaden . Zou inderdaad heel leuk zijn als we elkaar een keer ontmoeten met onze prinsesjes en prinsjes .. Super leuk. @hier, rustig aan.. Even druk met werk en Prive en nog steeds met de dilemma en de moeilijke keuzes die we moeten maken.
Thanks meiden! En kara bedankt voor het strooien, ga nog maar ff door ! Blessing, vervelende situatie zit je.. he.. hopelijk ben je gewoon deze maand zwanger! Hoop het zo! Mlt ook balen, had gehoopt samen positief te testen.. hoe voel je je.. Nutts hoe gaat het met jou met spuiten? Groeien de follikels goed? Of krijg je geen fm? Hier... ik kan het gewoon niet geloven! Heb het gevoel dat ik in mn droom zit van vannacht, dus kijk steeds naar de foto die ik er net op heb gezet..
Jaaaa... Het staat er!! Wauw... Kriebels in je buik! Ben benieuwd wat je gyn morgen zegt. Hoop dat je blijft kletsen net als Kara. Blessing, succes met de keuzes. Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.
Zeker blijf ik hier kletsen.. het kan natuurlijk ook nog steeds mis gaan (dat blijf ik in mn achterhoofd houden) .. heb idd enorme kriebels in mn buik hihi! Zo onwerkelijk.
Hoi dames hoe is het met iedereen? kom ff hcg strooien Lon gefeliciteerd meid wat ben ik blij voor je . De andere meiden heel veel succes ik gun het jullie allemaal. Hier gaat alles goed voel me nog steeds niet zwanger haha maar me buikje laat zich wel zien en met de baby gaat alles ook prima Tot gauw weer XxX
Thanks meiden! Jullie zijn super! Ik blijf hier gewoon schrijven hoor, want vind het veel te leuk/gezellig enz.. Ik heb echt een vreselijke nacht gehad. Buikpijn (en ik kan alleen maar goed op mn buik slapen).. erg vervelend. Vanmorgen de gyn gebeld en 14juli eerste echo.. Volgens de assistente ben ik dan 7wkn... hmm rare telling vind ik hoor.. maar goed.. Voor mij gevoel ben ik dat nog lang niet hihih! De laatste menstruatie was 26mei, en heb pregnyl gehad op 11 juni. Wat vinden jullie? En kara ik ben nu wel erg benieuwd naar je echo hih!
Lon, je bent nu geloof ik 4weken en nog wat dagen zwanger. Er word geteld vanaf je laatste menstruatie.. Dus eigenlijk krijg je de eerste 2 weken cadeau. Spannend zeg, 14 juli duurt zoooo lang Komt vast goed. Heb je het al aan anderen vertelt? Kara, ook zo benieuwd naar jouw echo. MLT, wanneer heb je ook alweer een afspraak (sorry ben het even kwijt) Hier alles rustig, op de helft van mijn duphaston.
Ja snap idd dat we 2 wkn cadeau krijgen, maar vind dat op zich kromp.. de menstruatie die ik toen had was door de duphaston.. . Maar goed geeft niet.. Wel apart.. ik ben maandag al 5wkn hahah! Ik kan het gewoon niet geloven. We hebben het nog aan niemand verteld. Wil sowieso tot eerste echo wachten of miss wel langer.. Hopelijk kan ik dat volhouden, want wil het wel aan iedereen vertellen hah! Jullie zijn de eersten ! Fijn dat je al weer op de helft van de duphaston zit. Ga je daarna aan de clomid of gonal f?
Ja gek eigenlijk he.. Gewoon ongesteld van de duphaston. Maar super blij dat het er is! Haha.. Ik kon me voor geen meter stil houden. Ik ben ook altijd veel te enthousiast en te veel een open boek. Daar moest mijn man wel wat aan wennen. De volgende keer zullen we het toch ook langer stil houden, omdat het al zo vroeg is mis gegaan. Ik hoop dat het bij jou beter gaat.. Hoe voelt je buik? Heb je ook last van je rug? Vind het nog steeds zo leuk... Gewoon de eerste kans!! Genieten Lon! Ja straks weer beginnen met clomid, omdat ik daar de vorige keer ook een eisprong van heb gekregen. Dan weer een reeks fm-en .