Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden!

Suuz, begrijp ik goed dat je ongesteld bent geworden? Dan mag je starten met de clomid toch!

En lon, is het goede nieuws een beetje geland of zitten jullie lekker op een roze/blauwe wolk?;)

Kara, hoe is het met jou? Nog verkouden en slaap
    Je al beter?

Blessing, hoe gaat het met je? Hoeveel dagen na iui zit je nu?

Ik ben vanmiddag bij het zh geweest. Ik ga gewoon dood met clomid maar nu met tussentijdse echo zodat we beter kunnen "mikken" op de eisprong omdat die bij mij nog wat wisselt qua dag. We hebben het ook gehad over een hsg, hier ga ik nog even over nadenken. De gyn gaf aan dat deze test ook pas later kan omdat ik eigenlijk pas 6 kansen heb gehad en het dan niet afwijkend is als je dan nog niet zwanger bent. Sommige van jullie hebben een hsg gehad toch? Hoe was dat? De gyn gaf aan dat het pijnlijk is...
    Volgende week vrijdag op dag 10 ga ik terug voor een echo. Ik ben blij met deze "oplossing" we willen het zo graag eerst met alleen clomid proberen. Vervolgstappen kunnen evt altijd nog.
    Nu eerst lekker weekend haha!

2. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He Suuzanna, eigenlijk voel ik me helemaal niet super. Ben misselijk en heb last van mn keel.. Hoest flink.. Erg vervelend, want moet het weekend ook nog werken.
    Mn buik voelt redelijk, af en toe wat krampen.
    Ben wel heel erg blij hoor! Dat lijkt niet zo nu ik mn berichtje terug lees. Kan het allemaal niet zo goed geloven.. haha! Zo onwerkelijk.
    Hopelijk voel ik me morgen beter.

Dus jij weer aan de clomid, hopelijk slaat het deze keer ook weer aan! Hoop het zo.

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehhh dood=Door natuurlijk hahaha.

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He MLT,

Ik heb ook hsg gehad. Eigenlijk viel het mij heel erg tegen.. Mja 1 eileider zat dicht (waarschijnlijk verkramping) waardoor het doorspuiten veel pijn deed.
    Na het hsg weinig last gehad!
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En je nu weet hoe je verder wil. Altijd goed toch!

5. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Nou ik ben vandaag voor fm geweest en heb nu te veel grote eicellen we moeten deze ronde dus afbreken

en gezellig dat jullie mee blijven kletsen en hsg blijven strooien

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ooh wat balen nutts! Ik weet hoe je je voelt, zelf ook een cyclus gehad. Had je er extreem veel? En je gebruik gonal toch? Hoeveel eh?

7. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik heb er 13 in totaal heel min eierstok is nu te groot veel buikpijn.
    Nee ik gebruik puregon

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hmm vervelend! Ik had er toen 14 en idd die buikpijn. . Bah! Hopelijk is het snel over.. :) en krijg je geen cyste vorming! Sterkte meid! Wat een tegenvaller dan he!

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    fijn MLT, dat er een oplossing is. Hopelijk meer inzichten met de fm tussendoor.

Lon, vervelend zeg dat je overal zo'n last van hebt... Wel een goed teken toch vaak ??? ;)

Sterkte nutts... Echt balen. Knuffel!

Ik ben nog niet ongi.. Kan ook niet, nog maar dag 4 of 5 van de duphaston (zo even kijken). Dan hopen dat ik niet ongi word, maar gewoon zwanger ben natuurlijk ;).. Haha, zo niet, dan beginnen met clomid. Ook wel fijn.

10. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ja best vervelend. Denk ook dat het meer komt doordat ik me niet fit voel, hoesten, verkouden enz. Op dit moment niet misselijk. Wel kort nachtje gehad door dat geblaf van mezelf whaha! Zo maar aan het werk, hoop dat dat lukt.. :)!

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hoi meiden!!
    Lon, jij zwangere :) ik kan het ook nog steeds niet helemaal geloven, maar ben zo blij dat je die test in handen hebt gehad. je had echt gewoon die kans nodig! maar geloof me: er komen genoeg momenten dat de dankbaarheid even wat minder is en je je gewoon belabberd voelt en meer niet :p haha, en verkoudheid is killing als je al een beetje wankel bent! ik had hcg gestrooid toch, geen bacterien ;)? wel heel leuk dat wij de eerste zijn die het weten. leuk is dat he? mijn man vond dat altijd maar heel gek, maar is er inmiddels wel aan gewend dat digidinnen erg belangrijk kunnen zijn :) En 14 juli zou je 6w4d zijn toch? Gerekend vanaf je eisprong (dag na pregnyl), dus dan zit je met 7 weken nog dicht in de buurt. 5 maart uitgerekend zag ik meteen :)
    het is altijd wel een beetje suf inderdaad dat ze zo vragen naar 'de eerste dag van je laatste menstruatie'. mijn eerste dag van laatste menstruatie was in januari omdat ik meteen na de bbz zwanger ben geraakt (hoe wonderlijk blijft dat he). Is wel leuk om dat tegen gynaecologen te zeggen en dan zo gepuzzeld kijken naar je ;)

MLT, hahahaa ik moest wel lachen om je typefout :). maar fijn dat dit een oplossing is waar je je goed bij voelt. en prettig om het iets beter in de gaten te houden wat er van binnen gebeurt. wel wat vaker naar het ziekenhuis dus. hsg kan je inderdaad altijd nog doen als je het idee hebt dat daar iets niet goed zou zijn, maar het klinkt niet of je daar te happig op bent...? kan altijd nog, wanneer je dat zelf ook zou willen!

Suuzanna, dat zou wel heeeel mooi zijn als je gewoon niet ongesteld gaat worden! denk je het eigenlijk? is die kans groot? je weet niet zeker of je een ei hebt gehad he? waarschijnlijk dan dus hopelijk snel weer starten met clomid?!

Blessing, knuf... want ik kan me niet eens voorstellen hoe je met je dilemma om moet gaan. Zijn er oplossingen te bedenken om het makkelijker te maken? Of wil je eerst gewoon deze kans afwachten? Ik hoop zo, dat de timing cruciaal is bij jou, en dat het dus deze keer gewoon keihard raak is!

Hll, top!! dat hcg mag verspreid worden inderdaad, en super dat je je zo goed voelt! Je bent goed onderweg, spannend hor!

Nutts, :( balen meis. en dan nu ook nog zo'n volle buik waar je last van houdt totdat ze verdwijnen allemaal. blegh. succes weer... geduld opbrengen voor een volgende ronde.

Ik ben blij dat het weekend is :) Was een pittige werkweek. Omdat ik een opleideling ben, word ik continue in de gaten gehouden en geevalueerd en met een collega is dat soms wel een uitdaging. Kost veel energie!
    Maar ondertussen heel blij, want voorlopig hoef ik niet meer terug naar het ziekenhuis, volgende week intakegesprek bij de verloskundige. Kijk er erg naar uit! En hier dan ook eindelijk de beloofde foto's! Ene waar je andere zakje nog ziet is van twee weken geleden, maar die echofoto is veel mooier dan die van afgelopen donderdag. Dat is de onderste. Lief kindje he, dat zie je zo ;)

Bijgevoegde bestanden:

12. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow kara wat super mooi om je echo's te zien! Ik weet inderdaad zeker dat dit een heel lief kindje wordt, dat zie je zo ja;).
    Fijn ook dat je voorlopig niet meer naar het ziekenhuis hoeft en straks "gewoon" naar de verloskundige mag. Geeft misschien ook wel een fijner gevoel nu je zeker weet dat het helemaal goed zit..?
    Ik zit inderdaad niet zo te wachten op een hsg. Mijn man zei meteen: ik wil niet dat je pijn hebt door de hsg terwijl het misschien helemaal
    Niet nodig is. Wel lief he haha. We hebben gisteravond afgesproken dat we onszelf nog een halfjaar geven en dat we dan verder gaan kijken. Dat geeft ook wel weer wat meer rust.

Lon, vervelend dat je je niet lekker voelt en daardoor niet lekker slaapt! Maar misschien als je dan denkt: "ja maar wacht eens even, ik ben wel ZWANGER!" Dat je je dan beter voelt?;)

Nutts, balen meid dat je deze ronde moet afbreken!

En suuzanna, wat zou dat geweldig zijn he meid, als je gewoon zwanger blijkt te zijn!!! Ik duim voor je!

Blessing, hoe is het met je? Is er al meer duidelijk over de situatie met je vriend? En op welke cd zit je nu?

13. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Wooooh mooi kara! Super lief/mooi kind ;) dat zie je nu al idd!
    Mlt, ze zeggen dat je na een hsg wel wat vruchtbaarder bent... ene toen dacht ik... dit is mn eerste kans na mn hsg en jep raak.. kan natuurlihk toeval zijn! Hihi!

Lief meiden voor jullie reactie weer! Ik bedenk me ook steeds dat ik zwanger ben als ik me ff ellendig voel. Ben niet fit iig. Misselijkheid is wel zo goed als weg vandaag! Hopelijk blijft dat zo.. mn darmen rommelen wel flink. Haha! De cb doet het helaas niet meer, dus het bewijs is weg.. best jammer voor zn dure test.. :).

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

@nutss, dat is inderdaad vervelend dat je nu deze maand moet overslaan, maar ook dat je flink pijn in Je buik hebt. Doe rustig aan xxxx.

@kara, wauwwwwwww wat een supermooie echo!!! Leuk lief klein prinsesje of prinsje... Tijd vliegt echt voorbij niet normaal.
    @mlt, hoe gaat het nu met je? Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus. Ik zit inderdaad nog steeds met mijn dilemma, er is geen andere oplossing dan dat ik deze maand gewoon zwanger moet zijn. Anders wordt alles on hold gezet. Verder gaat alles wel ok, alleen heb ik het heel druk deze dagen/weken.

Hoe is het met de rest?

Xxxxx

15. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    dank jullie wel meiden!! al ik jullie toch niet had
    mooie echo kara en wat leuk dat je hem met ons wil delen en vooral blijven strooien he ;)

vervelend dat je je niet top voel lon

duim voor jou suzanne

16. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Mooie echo's... Knap kindje!! Volgens mij zwaait hij/zij even naar ons ;) Genieten zeg... En super fijn dat je naar de vk mag. Voelt goed!

Blessing, we lopen gelijk met de cyclus ik zit vandaag op de 20ste dag.
    Hopelijk blijft bij ons allebei de menstruatie weg. Heb idd geen idee of ik een eisprong heb gehad.. Kon het niet voelen of meten. Ik ga er niet vanuit, maar hoop het wel.

Thanks girls voor al het duimen.. Wie weet helpt het :D

17. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi suus,

Ja ik voel mijn eisprong ook nooit. Het is inderdaad spannend, moet volgend weekend ongesteld worden....hoop het natuurlijk niet.

Nu hele erge stekken in mijn onderbuik en weet echt niet waar het vandaan komt. Echt uit het niets sinds een uurtje..

18. malouc

malouc Lid

11 aug 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Weer een tijdje geleden dat ik van me heb laten horen.
    De vorige ronde met 100mg clomid is er jammer genoeg geen eitje gegroeid en moest ik afwachten op de regels na uiteindelik 2,5maand heb ik duphaston genomen en begonnen met de clomid 150mg... moest donderdag weer even voor FM gaan, wat bleek dat ik in beide eierstokken 2 eitjes heb, 4 in totaal dus TE veel volgens de dokter ... ze waren 15mm , 17mm, 18mm en 22mm, en dit op dag 13..
    Ergens wil ik er voor gaan, en aan de andere kant heb ik een beetje schrik, wat denken jullie hiervan? de dokter zei dat ik best de ronde afbreek en terug naar de 100 mg clomid overschakel.

Maar ben zooooo blij dat er eindelijk wat groeit !

19. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Yeahhhh goed nieuws!!! Mijn vriend gaat waarschijnlijk pas weg over 6 maanden of helemaal niet. U
    Hele last van mijn schouders af pffffffff...

Sorry voor mijn echo bericht XXX

20. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Haaaa top blessing! Kan me voorstellen dat je blij en opgelucht bent. Hoe voel je je verder en hoe ver ben je nu in de cyclus?
    Hoe is het met de rest? Tis hier vrij rustig ;)!

Deel Deze Pagina