Clomid 2e ronde

Discussion in 'MMM clubs' started by Blessing2014, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    spannend mtl ik duim voor je

en lon ja echt rot werk heb ik heb besloten om ontslag te nemen de stress is het niet waard ik ben 8 kilo afgevallen daardoor mijn man heeft zoiets van je gaat hier aan onderdoor

2. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Jeetje meid! Dit vind ik echt sneu voor je! Dat ze zo met mensen om gaan! Kan toch niet.. ondanks dat had ik me gewoon ziek gemeld.. ook al zeg je dat je bv ziek bent, verkouden, ofzo..dan kunnen ze je sowieso niet ontslaan.
    Kun je wel makkelijk weer werk vinden dan?

3. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Wauw!! Nutss.

Mijn advies, ik zou geen ontslag nemen maar gewoon echt in de ziekte wet gaan. Je bent zwaar overspannen en ze kunnen je niet verplichten om je niet ziek te melden. Ik weet niet of je een vast contract hebt? Als je een bepaald tijd contract hebt moeten ze je ook doorbetalen. Een werkgever mag nooit een medewerker ontslaan die in de ziektewet zit.

Zou ook nog extra google, want ook als jezelf ontslag neemt heb jij geen recht op ww. Zorg er dan voor dat je werkgever je ontslaat.

4. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Dank jullie meiden doet me goed!
    ik weet dat ik geen recht op een uitkering heb dan.
    heb al van alles geprobeerd dat ze me zouden ontslaan zelf een keer bood weg gelopen.

tis daar echt een rare boel aan het einde van juli verloopt mijn half jaar contract

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Idd wat blessing zegt! Gewoon ziekmelden! Laat je niet op de kop zitten meid! Dit kunnen ze je toch niet aan doen! Wat een stelletje ....... Ik kan me daar echt boos om maken, dat er zulke mensen bestaan, zonder gevoel!!
    Laat je niet wegjagen! Knuffel!

6. nancce

nancce Lid

Jul 15, 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    Hey meiden!!!! Hier alles goed voel me super, en super zwanger!!! Mooie echo kara had ook van die mooie zal ze ook ff posten 😊
    @Lon24 gefeliciteerd!!!!!!!! Super ben blij voor je !!!!!!!!
    Met de andere meiden hopelijk alles goed!!!! Heb veel gelezen!!! Tot gauw weer xxxx

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Dankje Nancce. Hoe gaat het met jou? Groei je en het kindje al mooi?

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Hoe is het nutts?
    En hoe is het met de rest?

9. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

@nutss, dan jezelf ziekmelden tot einde van je contract. Ze gaan je waarschijnlijk toch niet verlengen en misschien heb je dan nog recht op ww.

@nance, leuk en super dat het goed gaat met je zwangerschap. De weken vliegen ook voorbij bij jouw.

@ hier, rustig aan voel niks geks dus tjaaaaa zou het of toch niet.

Hoe is het met de rest?

10. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Spannend blessing! Wanneer kun je testen? :)
    Hier gaat het redelijk, op het hoesten en snotteren na. Ben ook ontzettend moe, of het nou door de griep komt of toch door de zwangerschap. . I dont know.

11. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Nutts, succes met je werk.. Echt een rot situatie.
    Hier alles oke.. Gisteren zag ik dat ik een duphaston was vergeten, maar kan me niet herinneren welke dag. Ik moet er nu nog 2.. Dus dat houd ik maar aan. Steekjes in mn onderbuik, verder geen gekke gevoelens ;).

Lon hoe gaat het bij jou? Heb je ook last van steken.. Of andere ongemakken??

Thanks Kara voor de testen..ze liggen veilig in mijn kastje. Echt superrrr lief! :D

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    He suuz. Het gaat wel goed, op de griep en vermoeidheid na. Verder eigenlijk weinig klachten.. klein beetje buikpijn af en toe en zin in allerlei lekkers hah! Ik kan het nog steeds allemaal niet geloven, moet eerst de echo zien, dan ben ik overtuigd haha! Stom he! Kan niet wachten! En wil het aan iedereen vertellen, maar dat is niet verstandig, eerst echo maar afwachten.
    Hoe is het met jou? Blij dat je weer verder kan na je mk? Hopelijk voor jou ook snel weer geluk!

13. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lon,

Ik hou het op zondag dat ik ga testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Waarschijnlijk heb je een combinatie van zwangerschap en beetje griep...

14. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor blessing! Ik duim voor je!

Lon, hopelijk voel je je snel wat beter! En ik snap dat je uitziet naar de eerste echo! Wanneer heb je die?

Nutts, hoe is het bij jou..?

En suuzanna, wat zou het mooi zijn als je weer zwanger blijkt te zijn he! Hoeveel dagen na de dupasthon zou je ongesteld moeten worden?

Hier, rustig, saai, nog geen eisprong, geen zwangerschap, niet ongesteld, bijna eerste follikel meting ennnnn bijna vakantie haha!
    Hebben jullie leuke vakantie plannen?

15. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    ja zal wel de combinatie zijn lon

hier vandaag weer gezeur gehad dat ik Moest komen werken terwijl het mijn vrije dag is zucht.
    wordt er zo moe van

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Dat meen je niet nutts... hoe kunnen ze je laten werken terwijl je vrij bent.. lijkt wel alsof ze er alles aan doen om je op te jagen/fokken. .. dit kan toch niet! Echt niet normaal! Gewoon in de ziektewet gaan.

Mlt, wanneer heb je je fm? Mijn eerste echo is 14juli. Duurt nog ff dus ;)! Wanneer begint je vakantie? En heb je nog leuke plannen? Wij gaan met onze oltimer camper weg, beetje touren richting Frankrijk waarschijnlijk (heb in aug vakantie).

Spannend blessing! Hopelijk mooie test!

Kara hoe is het met jou?

17. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    He! Gezellige drukte hier. Hoewel ik ook meteen roep: beterschap Lon, lekker zwanger zijn zo..!
    En Nutts, wat een shitsituatie :(
    En graag gedaan lieve meiden van de testen, hoop dat ze gaan helpen naar jullie superbabies!
    Blessing, weer in die spannende dagen. Gelukkig hangt er minder vanaf dan je bang voor was, maar hoe mooi zou het zijn...
    Hier goed, maar druk met werk + studie, dus later in de week meld ik me weer meer! Gaat wel goed, klachten nemen af, buikje groeit zichtbaar en ben gewoon heel erg blij met dit wondertje.
    Liefs!

18. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Oe leuk blessing, ik kan ook zondag testen.

Super dat jullie een camper hebben.. vind het ook fantastisch maar dan zouden we eerst moeten sparen. Wij hebben een weekendje weg gekregen, die gaan we in onze vakantie gebruiken. Gaan niet ver weg, vanwege de operatie van mijn vader.
    Jullie lekker genieten iig. Wanneer gaan jullie weg??

Welterusten girls! Xx

19. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    nou meiden ben ziek thuis hoor ze gingen tegen me te keer door de telefoon. toen heeft mijn man hem even over genomen met succes want ik zit thuis. Zalig even geen stress

hoe regelen jullie trouwens je vakantie in combinatie met je fm?

20. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    He nutts! Goedzo meid! Ze maken je ja helemaal kapot, en lekker professioneel om zo te reageren via de telefoon tegen jou! Nu gewoon ff bijkomen, laat ze het lekker uitzoeken.. ;)!
    Fm tijdens vakantie is echt lastig te plannen, heb er ook over na zitten denken hoe wij dat zouden moeten doen als ik niet zwanger was. Moeilijk te plannen!
    Hoe ver ben je ook al weer?

Share This Page