deze ronde wordt afgebroken ivm overstimulatie moet vrijdag terug voor controle zal dan over pak hem beet 14-16 dagen weer beginnen met prikken
Oh ja sorry..... dat wist ik ook wel ja blooooooos! Laten we het maar op de griep/ zwangerschap houden.. oeps! Hoe is het met je? Al minder last van buikpijn? Nog gebeld naar zkh?
heb wel nog steeds buikpijn maar verder voel ik me wel oke. Moet vrijdag weer naar het ziekenhuis voor controle of mijn eierstokken kleiner worden haha ja joh nu voor alles je zwangerschap de schuld geven
Ik ook met jullie! Je kunt hier je verhaal kwijt, klagen als je wil en adviezen vragen! Helemaal top toch !
Nutts! Wat een vervelende situatie! Wat doe je voor werk? Lon, 14 juli is al best snel! Nog maar 12 dagen te gaan, aftellen dus. Suuzanna en blessing, voor jullie is het nu spannend toch? Kara, leuk weer van je te horen! Succes met je drukke week en met genieten van je buikje!
ik werk in een apotheek je zou denken dat ze daar wel begrip zouden hebben ja 14 juli is al best snel hoe gaat het met jou MLT?
Haha ja 14juli is het ook zo, maar voor mij kan het niet snel genoeg. Wil toch eerst onze ienimienie hebben gezien ! Vind het nu zo spannend telkens, kan nog zo mis gaan. Ja mlt hoe is het met jou?
Dat zou je denken ja nutts, helemaal omdat je waarschijnlijk veel vrouwelijke collega's hebt? Lon, natuurlijk willen jullie ienieminnie zien! Zo mooi en fijn zo'n eerste echo denk ik! Met mij alles goed! Geen nieuws om hier te melden, dat komt over 3 weken pas weer
ja we werken met de medicatie en zijn op de apotheker na allemaal vrouwen. snap het echt niet lon tuurlijk wil je ieniminie zien hmm weer 3 weken wachten MLt duurt zo lang he
Hai, Suus, inderdaad spannend... Het zou wat zijn.. Voel jij al iets? Ik eigenlijk helemaal niets. @nutss, echt een rare situatie blijf maar lekker thuis. Zen neem je rust.
Aaahhh neee... Ik heb een aambei! Heb totaal geen last van obstipatie, maar juist Andersom. Kan het erbij horen? Op internet staat van wel, maarja als je ook maar iets gaat googlen ben je altijd zwanger. Hahaha... De kans in super klein, want ik heb geen medicijnen gehad. Maar ik hoop het zo! Spannend he Blessing, ik hoop het ook zo voor jou!
Tja nu al niet veel last meer van. Zondag ga ik testen.. Nog niet ongi, maar ga er wel vanuit het te worden. Zag vandaag een oldtimer vw-camper, moest even aan je denken Lon. Haha, super leuk zo'n wagen!
Hahah! Leuk dat je aan me denkt ! Hihi. Spannend zondag dus suuzanna en blessing! Nutts wanneer zou je 'normaal' ongesteld moeten worden? Opzich toch wel mooi dat je het al bent, kunnen jullie weer beginnen met nw ronde ! Toch? Kara hoe is het met jou? Wat voor opleiding/ cursus volg je? Leuk? En hoe is het met de beeb? Mlt hoe voel jij je? Duurt lang he 3 wkn..
Leuk je banner lon!!!! En suuz, vervelend zeg aambeien... Pijnlijk! Hoop zo op goed nieuws voor jou en blessing!!! En nutts, wanneer zou je ongesteld moeten worden? 3 weken duren heeeeeel lang ja haha. Morgen fm!
Thanks mlt! Durfde het eigenlijk nog niet te doen, zo onwerkelijk.. wil bijna elke dag wel een test doen om te kijken of het echt zo is.. maar mn borsten en buik voelen echt anders.. Okee morgen fm, welke dag zit je dan? 10? Spannend! Hopelijk groeien er mooie follikels !