Hoi meiden! Hoe is het met iedereen? Volgens mij is iedereen druk want het is rustig hier. Net weer een ovulatietest gedaan, deze was negatief. Gister op dag 16 was hij wel positief en daarvoor heb ik niet getest. Denken jullie dan dat ik mijn eisprong al gehad heb?
Hoi mlt, Ja heb nu een appartement en we willen naar een gezinswoning gaan inderdaad. Genoeg afleiding, spannend..... Ik denk dat je eisprong is geweest, heb je ook doorzichtig slijm gehad?
Leuk blessing! Ik heb het deze maand allemaal niet zo in de gaten gehouden omdat ik denk dat het met de cyste toch niet lukt. Dus ik ga gewoon weer een week of 2 afwachten. Op welke dag zit jij nu?
Vanochtend was mijn temp 37,1. Dat betekent dat ik mijn eisprong heb gehad toch? Hoe is het met de rest? Rustig hier!
Hoi mlt, Ik zit nu op dag 10 moet maandag voor de fm naar het ziekenhuis en van de week ook direct de iui. Lekker afwachten wie weet is dit wel een verassing voor jouw
He meiden! Mlt, spannend zeg. Wie weet is het toch nog jou maand , dat zou toch geweldig zijn! Blessing, leuk dat jullie op zoek zijn naar een eengezinswoning! En voor jou is maandag ook een spannende dag! Hoe groot moeten de follikels zijn voor IUI? Hopelijk slaagt deze keer! Nutts, zo best wat follikels voor dag 10! Top ja! Hopelijk groeien er 1 a 2 goed door! Zondag moest je weer heen he? Ben benieuwd. Kara hoe is het met jou en de beeb? Alweer echo gehad? Of duurt dat nog even? Ga voor jullie allemaal duimen! Hier gaat het goed. Wel wat last van alles mja ga niet klagen! Maandag een enorme spannende dag. Ben echt benieuwd wat we te zien krijgen (1 of 2 haha) en hoe ver ik nou echt ben!
Heel spannend maandag lon!!! Laat je ons weten hoe het was? En gewoon een leuke, nieuwsgierige vraag aan iedereen, hebben jullie al baby namen in gedachten? Wij weten het al precies haha. Op mijn werk krijg ik vanaf september een eeneiige drieling in mijn groep, bijzonder he!
oh morgen lon! wat leuk mlt een drieling nee we hebben nog geen namen haha nou bms was wel mooi dikker geworden maar eitjes groeien (nog) niet
Jaaa heeeeeel spannend hahah! Maar het is pas morgenmiddag ! Kan mij niet snel genoeg! Ben zo benieuwd! Nutts jammer dat ze nog niet groeien, wanneer moet je weer heen? Wel fijn van je bms! Mlt, wat leuk een 3ling! Wat doe je voor werk als ik vragen mag? Wij hebben idd al wel namen, al een tijdje. Jullie?
Wat leuk morgen lon, hoe laat ga je? Ik heb morgen fm op dag 9. Ook wel spannend. Jaa wij hebben ook namen.. Voor een jongen is al zeker en een meisje vind ik veel namen mooi. Ik hou van korte namen, maar mijn man vind langere namen mooi. Maar we komen er wel uit. Ik hoop echt dat het deze maand goed gaat. Wow? Wat leuk een 3ling en ook nog 1eiig? Das wel heel bijzonder. Maar stiekem een foto haha.. Grapje. Morgen komt ons neefje logeren... Ook erg gezellig.
Hoi lon, Ze moeten minimaal boven de 20 zijn, en dan beslissen ze welke dag ze. Iui gaan doen. Leuk mlt, een drieling. Ik zou het wel willen krijgen hihihi, maar wauwwwwww de eerste jaren zijn wel zwaar dan. @ hier, rustig aan heel druk met van alles, dat ik wel moet onthouden dat ik morgen een afspraak heb staan.
Spannend lon morgen!! Nog 1 nachtje slapen!!! nutts, voor jou ook spannend. Wel leuk he om over namen na te denken. Wij hopen alleen wel steeds bij iedereen die zwanger is; als ze maar niet "onze" namen kiezen haha. Lon, ik werk met (hele jonge) kinderen met een taalachterstand en vaak ook gedragsproblemen. Erg leuk en omdat het onder onderwijs valt, nu 6 weken vakantie! Afzien he
Hahah wat heerlijk 6 weken vakantie. Genieten.. Vooral met dit weer. Vanmorgen folikelmeting gehad.. 1tje van 14 & 1tje van 19!!! Morgen weer komen en dan al beginnen met ovulatietesten... Ik vroeg haar of ze het niet wat vroeg vond. Zit vandaag op dag 9. De gyn zei dat het prima kan voorkomen. Oeh vind het nu toch echt weer spannend. Hebben een maand geen behandeling gehad en ik vond het vreselijk... Gelukkig nu goed nieuws en ik hoop weer een mooie kans. Lon... Moet elke keer aan je echo denken, ik vind het gewoon ook spannend voor je succes meid. Blessing, jij hebt toch ook fm gehad vandaag? Hoe is het gegaan? En met jullie huisje?? Nutts, hoe is het bij jou? En Kara, long time no hear
Trouwens.. MLT, hadden ze gekeken of je een cyste had? Of alleen telefonisch contact gehad? De vorige maand had je geen positieve ovulatietest, nu wel. Misschien heb je dan toch geen cyste maar een eisprong gehad????? Ben geen gynaecoloog, maar ik zat er ineens over na te denken. Misschien gingen ze er vanuit dat je een cyste hebt omdat je ovulatietest negatief bleef.... Hmmm... Het blijft toch allemaal best een mysterie. Hoop toch ook dat het bij mij geen cyste word, omdat hij nu al zo groot is.
Spannend suuzanna! Klussen maar ! Hihi! Mooie eitjes! Lief dat je aan me denkt, echo is vanmiddag om 15uur.. vind zo spannend!! Als alles goed is gaan we het aan onze ouders vertellen. Heb zo moeten liegen afgelopen weken, vind dat erg moeilijk! Mlt, dat lijkt me een leuke intensieve baan! Hoe is het met jou eigenlijk? Gevoel toch een eisprong te hebben gehad? Blessing succes vandaag!
He meiden, Wilde jullie even laten weten dat alles goed was! En we hebben een mooi kloppend hartje gezien! Ik ben helemaal verliefd! Hihi! Zo bijzonder . Hoe is het met de rest van de follikel metingen gegaan?
Wauw lon wat ontzettend mooi en leuk!!! Ik ben zo blij voor jullie! Wanneer mag je jullie kleine weer zien? Een suuzanna, wow al grote eitjes! Ben benieuwd wat ze morgen zien bij je! En ook al ben je geen gynaecoloog, je verhaal klinkt best logisch . Ik had op dag 10 een eitje van 21 mm, deze zou dus moeten springen. Maar 3 dagen later nog geen positieve ovulatietest. Toen is er telefonisch de conclusie getrokken dat het dan een cyste is. Maar afgelopen donderdag (dag 16) dus toch een positieve ovulatietest en nu een temperatuur van 37 in tegenstelling tot 36,4/5 vorige week. Zou ik dan toch een eisprong gehad hebben? Ik heb er in ieder geval niets van gevoeld.
Wauw Lon... Wat een wonder!! En heb je het al aan jullie ouders vertelt?! Hoe leuk is dat! Gefeliciteerd meid!! Tja MLT, ik denk het wel.. Alles duid erop dat je wel een eisprong hebt gehad. Ik had hem in mei ook op dag 16. Had je een overtuigende ovulatietest? Wanneer mag je testen?
Ja ik weet niet of hij echt heel overtuigend was, denk het wel. Ik ga pas testen rond dag 34, mocht ik dat halen . Zit nu op dag 20 dus nog heeeel lang geduld haha. Blessing, hoe is het met jou?