Mijn schoonmoeder wel verteld, schoonvader is hele week weg. We gaan nu naar mij ouders.. haha! Echt leuk! 4 aug hebben we weer een echo, dan ben ik 9.4wkn. Spannend mlt! Wie weet heb je toch eisprong gehad !
Hoi ladies, Wauwwwww lon super leuk en nogmaals gefeliciteerd !! Je voel je nu zeker echt pas zwAnger... @suus, dat is best wel groot voor dag 9. Super eicel. @hier, ik had links en recht een fokkil, 1 van 21 & 18mm. Ik moet nu woensdag terug voor de iui. Ik ben echt benieuwd.
Ohh MLT, duurt nog maar 2 weken hihi... Tja er is suuuuper veel geduld nodig. Maar het lukt ons wel Leuk.. Hoe reageerde je schoonmoeder en je ouders? Nu mensen het weten word het wel heel echt Top Blessing.. Op naar de iui. Op welke dag zit je vandaag?
Ja die vonden het helemaal geweldig! Voel me helemaal happy! Maar het kan nog steeds mis gaan, dat houd ik steeds in mn achterhoofd. Ben wel heel blij dat we het hartje hebben zien kloppen! Meiden ik gun het jullie ook echt heeeeel erg! Vind het ook vervelend steeds zo blij te zijn, terwijl jullie dit ook allemaal graag willen! Dikke knuffel voor jullie!
Wij komen ook wel lon, iedereen heeft z'n eigen tijd. Only god know's When..... Het komt allemaal goed. Ik snap je gedachte maar probeer lekker postitief te blijven en maak jezelf niet gek. Heb je het nog op een speciale manier verteld ? En wanneer ben je nou uitgerekend? @suus ik zit nu op dag 11 en op dag 13 de iui.. Spannenddddddd
Ja klopt wat je zegt! Maar gun het jullie ook allemaal! Dus ik zal ff wat hcg strooien! Allemaal vangen he ! En dan gaan we over een tijdje een zwangerclubje opstarten! Ik ben 5 maart uitgerekend. We hebben een fotolijstje gekocht en daar echo in gedaan, ingepakt en gezegd dat we een leuke cadeautje tegen kwamen ! Tadaaaa hihi! Maar voor jou ook weer spannend de iui! En nu met resultaat hoop ik!
Dag lieve meiden!! Sorry dat ik zo afwezig ben. Gaat niet zo goed hier, maar hoorde gisteren dat ik bloedarmoede heb, dus hoop dat dat de verklaring is! Kan alleen maar hangen en geen fut of energie voor niks niet. Past totaaaaal niet bij me, dus nog frustrerend ook. Maar nu pilletjes, dus hopelijk helpt dat! Verde alles goed hor En ik blijf jullie steeds volgen en meeleven hor! Lon. Suuuuuuuperfijn! Die eerste echo, zo spannend maar top dat je je mini hebt mogen zien met kloppend hartje!! Dit wordt een fantastische baby! En wat leuk dat jullie het verteld hebben, eindelijk het mag! Voel je je verder ook goed? MLT, ik ga ook voor een eisprong!! Cystes hoeven een ei niet te belemmeren, ennje ovutest en temperatuur spreken voor zich volgens mij! Fijn, toch de wachtbank weer op. De duimen staan weer in draaistand. Blessing, woensdag it is! Echt, ik hoop zo dat dit de dag is van de beste iui ooit! Gelukkig dat je vent in de buurt is, moet er niet aan denken dat je een ronde over zou moeten slaan. Suuzanna, mooie oogst ! Fijn, je bent weer in de juiste molen. En nu kansen benutten! Bevruchten kan in elk geval, dus ik hoop zo dat je maar een kans nodig hebt. Nutts, bij jou alles ok? Jullie blijven echt een fijn en lieve club meiden. Ik bof maar dat ik hier ook nog mee kan en mag kletsen! Bij deze strooi ik ook weer wat HCGHCg! Catch me if you can (was toevallig op tv ) Namen komen wij nog niet uit. Genoeg inspiratie voor een meisje, maar jongens vinden we lastig! En het moet ook passen bij dochters naam. Eerst maar 20weken echo afwachten, staat half augustus gepland! Liefs
Oooh wat balen kara dat je je niet zo goed voelt! Doe het maar rustig aan! Ben je wel weer wat opgeknapt, je was laatst ook ziek toch? Hopelijk helpen de pillen snel! Hier gaat het wel goed hoor.. Wel moe en last van mn borsten en darmen/maag, maar wil niet te veel klagen. Ben allang blij dat we gisteren onze kleine inimienie hebben mogen zien incl een mooi kloppend hartje . Ben nog nooit zo blij geweest haha! De gyn was ook erg blij, na alle ellende had ik dit wel verdient zei ze. Nou dat vind ik erg lief! Meiden dit wordt een top maand denk ik! Jullie hebben zulke mooie follikels! Nu mag het niet meer mis gaan! Vanmiddag krijg ik iemand van Mvm op visite, dus het plassen in flessen gaat beginnen!
Hoi ladies, @lon, ik ben aan het vangen je hcggggggggg, zie je me emmer loopt al over..hahahahah. Je kleine krijgt de sterrenbeeld vissen leukkkk ik ben ook van de maand maart, hele leuke mensen zijn dat haha.. Leuke manier om het te vertellen, hou jezelf rustig hè meid xxxxx Hai, karaaaaa we hebben je wel gemist...maar helemaal begrijpelijk als je zo slecht voelt. Hopelijk hebben ze de oorzaak nu gevonden, zodat je nu van je zwangerschap kan genieten. Zo dames ik hoop echt dat het morgen de dag is en dat het raak zal zijn. Jaaaaa ik ben super blij dat hij nog hier is en blijft, hij zou voor minimaal 6 maanden wegzijn. Spannenddddddd
Hahahah! Blessing! Moet ff om je lachen! Tuurlijk ben je een leuk mens ! Had zelf nog niet eens naar het sterrenbeeld gekeken! Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat morgen een succes wordt!!
Haha blessing!! Heel veel succes morgen meid! Ik duim heel hard dat dit jouw maand wordt!!! Moet je na de iui rustig aan doen of mag je gewoon alles? En kara, wat vervelend voor je zeg. Hopelijk werkt de medicatie en voel je je snel wat beter!!! En wat betreft de namen; jullie hebben nog even gelukkig. Willen jullie weten of jullie een Jongetje of meisje krijgen? En jullie lon? Suuzanna, moest je vandaag terug naar het zh of morgen? Ben het even kwijt sorry...
Hahah blessing! Mooi mens! Dikke lol heb ik hiero. Heel veel succes morgen, zet hem op! Mlt jij zit op het wachtbankje toch? Wij twijfelen of we het willen weten, gisteren zeiden we allebei nee, wel leuk een verassing, en allebei is leuk! Denk dat we daar bij blijven ! Nutts hoe is het met jou?
Hoi lon! Ja hier op het wachtbankje!!! Ik merk wel dat ik Steeds gefrustreerder wordt dat het niet lukt en dat ik eigenlijk iedere maand niet precies weet wanneer mijn eisprong is. En als we het steeds op het verkeerde moment doen, lukt het natuurlijk nooit. Sorry hoor meiden voor mijn geklaag, heb ff mijn dag niet zo.
Hi! Haha, ik heb jullie gemist meiden! Grapjassen.. Maar ik ben ook van maart, dus ook een ontzettend leuk mens whaha. Ik ga nu alvast voorspellen dat Lon mama wordt op mijn verjaardag ! Blessing, mooi, laat die emmer maar overstromen! Heel veel succes morgen, behalve duimen ga ik ook hcg-telepatheren naar je. Wie weet . Lekker dat je daarna kan chillen. Lon, leuk dat jullie het een verrassing willen houden! Ik kan dat niet 😊, veels te nieuwsgierig! Dochter voorspelt consistent dat het een meisje wordt. Bij de 20weken echo vragen we of ze het op wil schrijven. Doen we het in een envelop en mag ik hem als eerste openmaken en blijft het even mijn geheimpje, en dan mag ik het onthullen aan mijn man op onze trouwdag in september. Goed plan al zeg ik zelf MLT, zou jij het geslacht willen weten? En heb je al namen in gedachten? Altijd goed om te dromen.. Heb je lekkere kussens onder je billen op de bank? Weet niet waarom, maar bij de wachtbank zie ik altijd zo'n hard houten bankje voor me. Terwijl het net zo goed een zachte sofa kan zijn! Zal vast door de onprettige situaties associaties komen 😏 Bedankt voor jullie lieve reacties weer, smak! Het is lichamelijk best knudde, maar dat neemt gelukkig niet weg dat ik dondersgoed weet waar ik het voor doe en hoe ellendig ik me soms ook voel: genieten lukt! Besef me maar al te goed wat voor wonder er in me groeit, nog steeds kan ik het niet geloven soms. Blijft een wonder.. Tot nu toe gaat het trouwens wel voorspoedig in deze club dat er iedere maand een zwangere bijkomt. Gut o gut, wat hoop ik dat die trend wordt doorgezet!! Ik ben een paar keer als enige 'overgebleven' in een clubje, en ook al moet een de laatste zijn, hoop ik gewoon dat de tijd ertussen minimaal is!
MLT, net je reactie gemist.. Maar zeur, juist! Want daar heb je alle recht toe en het lijkt hier soms wel nooit te gaan hoe je zou willen dat het gaat of hoe je kan voorspellen dat het gaat. Groot gelijk dat je wil weten waar je aan toe bent. Lijkt me een strijd tussen optimaal gebruik moeten maken van zkh, en er ook niet teveel mee bezig willen zijn. Knuffel!
jammer kara dat je je zo rot voelt hoop dat het snel beter gaat spannend blessing morgen iui? lon wat fijn dat alles goed gaat en dat je je (schoon)ouders hebt kunnen vertellen ik moet morgen weer fm