Clomid 2e ronde

Discussion in 'MMM clubs' started by Blessing2014, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Hey meiden.. ik ben gisteren weer naar het zkh geweest. Voor nog een fm omdat de folikel zo groot was. Nu dacht de gyn dat het ook wel eens een cyste kon zijn. Ik had eergisteren een ovulatietest gedaan en een licht streepje, dus negatief. Gisteravond weer een test gedaan, maar geen streep te bekennen.
    Grr.. ik baal er zo van, het zou toch niet. We hebben gisteren sex gehad, omdat ik hoop dat het gewoon een eiblaas blijkt te zijn.
    Ik moet morgen weer voor fm. Dan kijken ze of gesprongen is.
    Zo spannend... wat denken jullie??

MlT, ik snap je onzekerheid zo. Echt balen telkens. Ik heb ook zo'n dag gehad en heerlijk om het hier ff kwijt te kunnen. Meiden die het begrijpen.:)
    gisteren op een verjaardag geweest, de zus van de jarige vertelde dat ze zwanger was.. en uitgerekend op de datum die wij ook zouden zijn als we geen mk hadden gehad... brrr, dat is wel even slikken.

Maargoed, zoals Kara als zegt elke maand is iemand anders met goed bericht.. laten we dat maar vasthouden. En Kara heeft ook zo lang onzekerheid gezeten met elke keer een ander bericht, maar later bleek het toch goed te zijn. Zo mooi!

2. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk kara dat je er weer bent om mee te kletsen!!!

En suuzanna, wat ontzettend vervelend... Het cyste verhaal van jou lijkt best wel op dat van mij. Op welke dag zit je nu? Hebben ze ook andere kleinere eitjes gezien bij je? Die zaten er bij mij namelijk wel en ik heb toch een beetje hoop dat die gesprongen zijn/is deze maand.

Blessing, vandaag wordt jouw dag meid! Ik voel het! Heel veel succes, toi toi toi!!!!!!

3. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Ja ik had aan de rechterkant een eitje van 14 op dag 9 en aan de linkerkant een eitje van 19 op dag 9. Die aan de linkerkant lijkt een cyste te zijn geworden.
    Hopelijk springt de andere als nog. Wel was de "cyste" op dag 10, 23mm. dus wel gegroeit. Groeit een cyste? Anders is het wel een eiblaasje. Jeetje wat een onzekerheid.
    Morgen zullen we het weten.

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Hmm spannend suuzanna! Of het nou een cyste of follikel is! Hopelijk het laatste, morgen weet je meer?
    Nutts hoe was het bij jou de fm?
    Blessing is de iui meegevallen? Nu samen met mlt, suuzanna op het wachtbankje!
    Hier een domper, mn vader heeft te horen gekregen dat hij bestraald moet worden, wat een k*tzooi! Vorig jaar een grote operatie gehad ivm prostaat kanker, vandaag weer controle gehad.... en dit bericht! Hebben we net het leuke nieuws verteld en dan gebeurd dit.... pff wat een rotdag en de rest van de tijd! Volgende week horen we meer, hoevaak en hoelang enz.. hun vakantieplannen vallen iig in duigen!
    Sorry voor mn gemopper..

5. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    oh lon wat erg en zo herkenbaar sterkte meid

duim voor je suzanne dat het een eiblaas is

blessing spannend nu op de wachtbank

hier nu een eicel van 13 mm maar bms vonden ze te laag dus helaas weer ophogen vaan 75 ie maar dan iedere dag op controle

6. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Weer terug van de ziekenhuis, dat was alweer mijn 4e iui. Het ging wel totaal geen pijn, maar er moest wel weer een tang aan te pas komen.

Nu gaan de wachtweken in.

@lon, dat is echt vervelend nieuws. Dit kan je er echt niet bij hebben, sterkte schat dikkkkkkkkke knuffel

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Thanks lieve meiden!
    Nutts kun je gelijk beginnen met 75eh? Best wel balen of niet dan! Hopelijk gaat het zn werk doen!
    Blessing fijn dat het mee viel! Wel vervelend dat er een tang aan te pas moest komen.. nu op het wachtbankje! Worden 2 lange weken voor jullie lijkt me! Hopelijk met mooi resultaat :).
    Kara en mlt hoe is het met jullie?

8. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    ja mag gewoon meteen door spuiten en moet morgen weer terug

oei niet fijn blessing met een tang en nu 2 weken wachten duim voor je

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Oh Lon, wat vervelend nieuws. Hoe voelt je vader zich eronder? Sterkte voor jullie, dit soort dingen zijn onvoorkomelijk, maar o zo moeilijk. Mijn vader zou a.s. maandag geopereerd worden aan een hersentumor. nu hebben we vandaag gehoord dat ivm vakantie, deze operatie een maand wordt op geschoven. Ook onze vakantieplannen verzetten. We waren er erg aan toe, omdat ik net mn moeder heb verloren een erg zware tijd.
    Ik hoop zo dat ik een eisprong heb met een goede bevruchting, dan weer iets om naar uit te kijken. (nu ook wel hoor) Maar het zijn zware tijden.

Pfff.. ik typ wel een heel zwaar bericht, maar soms gaat het zo in het leven.

Blessing, hopen dat het goed raak is. Ik heb sinds vandaag steekjes. Heb jij hier ook wel eens last van?
    Die wachtweken duren zoooo laaaanngg 8) Succes girls.
    Nutts jij ook succes met spuiten, hopen op een dikke bms.
    Kara, beterschap.. hopelijk voel jij je met medicijnen beter.

10. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Hi meiden,

Lon, wat een naar bericht na alle ellende van vorig jaar en nu jullie net op een blijde wolk wilde gaan leven zorgeloos genietend.. Sterkte en knuffel, wat een onzekerheid weer komende tijd. Betekent dit dat de kanker terug is? Of is die nooit weggeweest? Knuf!

Suuzanna, jij ook, wat een lastig pakket heb jij thuis zeg. Pff dan hoop je dubbel en dwars op goed nieuws. Mijn eitjes werden onder invloed van clomid steeds groter dus ik houd hoop op een ei! Maar goed om morgen weer te kijken. Mijn dochter was volgens de gyn ook een cyste, volgens mij toch echt niet ;).

Blessing, fijn dat het er weer opzit, en pijnvrij! Nu weer op die wachtbank.. Kussentje onder je bips?

Nutts, intensief zo elke dag naar het zkh! Als het dan maar tot mooi resultaat mag leiden!

De ijzer lijkt hier wel iets te helpen, ben nu nog niet ingestort en hoofdpijn is veel minder. Erg fijn dus! Nu even naar boven troosten, die dame kan maar niet in slaap komen.

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Jeetje suuzanna dat is ook niet niks! Bah je moeder verliezen en je vader met een hersentumor.. wat apart dat ze gaan wachten met de operatie tot na de vakantie. .. kan dat zomaar? Is dat geen spoed?
    Mijn vader voelt zich redelijk, hij was al vrij snel weer aan het werk na de operatie vorig jaar en moest om de paar maanden bloed laten prikken om te kijken of zijn psa waarde gestegen was. Dit was elke keer minimaal en niet noemenswaardig. Maar toch deze keer gestegen met als gevolg bestraling.. pff behoorlijk intensief lijkt me! Volgende week horen we meer.. de kanker is dus waarschijnlijk niet weggeweest ondanks dat ze alles ruim hadden weggehaald.. njaaa we moeten positief blijven en mn ouders hebben iig iets waar ze naar uit kunnen kijken volgend jaar! Fijn dat ik hier even mn verhaal kwijt kan. En bedankt voor jullie lieve berichtjes! Knuffelssss!

Kara fijn dat je je iets beter voelt! Floradix, appelstroop enz willen ook nog wel eens helpen, miss gebruik je het al.. hoe is het met de beeb? En hoe ver ben je ook al weer. Ik heb sinds een paar dagen last van kramp in mn handen, met name snachts of als ik een poosje met mn tel in mn handen zit.. herkenbaar?? Een laag magnesium lijkt me sterk al zo vroeg of niet?

12. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Jeetje suuzanna en lon wat een vreselijke en heftige verhalen! Heel veel sterkte en knuffels voor jullie alletwee! Hopelijk gaat het helemaal goed komen met jullie vaders! Papa's krijgen ze er niet zomaar onder hoor!

En suuz, nou dan kan het toch gewoon dat dat andere eitje springt? En dat die cyste lekker vanzelf verdwijnt? En dat je gewoon lekker zwanger bent deze maand, want na al dit heftige en verdrietige nieuws verdien je ook weleens heel mooi en goed nieuws!

Kara, fijn dat je je weer wat beter voelt. Doe je wel een beetje rustig aan? En heb je je dochtertje in slaap kunnen krijgen. Over 8 maanden heb je er 2 he, kun je je dat al voorstellen?

En meiden, dank jullie wel voor jullie lieve en oppeppende woorden na mijn berichtje gister. Doet me heel goed!

13. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Ahhh.. jaa wat fijn zeg!! Lieverds zijn jullie..:)
    Mijn vader heeft waarschijnlijk al langer een tumor in zijn hoofd, alleen de laatste tijd kreeg hij rare verschijnselen, even weg vallen, doof, of verward. Door een scan hebben ze gezien dat er een tumor zit, die de hersenen verdrukt. Het is langzaamgroeiend, maar wel al heel groot. Vandaar dat hij er binnenkort uit moet, maar geen spoed. We weten het sinds november en waren blij dat de operatie stond gepland. Maarja, nog even wachten.
    Ik heb geen broers of zussen, alleen papa, mijn man en ik. Vandaar dat ik er erg tegenop zie.. qua verzorging en alleen zorg voor mijn vader, etc.
    Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, de ervaringen met andere operaties zijn tenminste goed.

Wat betreft de follikel/cyste, morgen inderdaad kijken hoe het ervoor staat en dan zien we wel verder. Meer dan ons best kunnen we niet doen. :)

Lon, spannend met je vader. wel goed dat ze door het bloedprikken toch strenge controle houden. Hopelijk is bestralen genoeg en bereid het zich niet uit. Sterkte meid.

Kara, wat fijn zo'n kleine in je huis.. hoe oud is ze ook al weer? Begrijpt ze al dat ze een broertje of zusje krijgt?
    Ik zou het inderdaad ook meteen willen weten of het een jongen of meisje wordt, ben veel te nieuwsgierig. :D
    Knap van je Lon dat je het een verrassing laat zijn.

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

@lon & suus, beide extraaaaaa dikke knuffel wat een vervelende periode..xxxxxx

@rest, dank je lieve meiden. Ik was wel pijn vrij gelukkig, gisteravond nog eens extra geklust en inderdaad even een kussen onder me bips hahahaha wie weet helpt het. Nu maar weer op de wachtbankje.

Ik was gister nog vergeten te vertellen.

De dokter die gister mijn iui had gedaan had het de vorige keer ook gedaan. Ze kon me nog herinneren omdat ze toen zelf twee tangetjes nodig had en het haar niet lukte, dat zelfs de gyn erbij moesten halen. Ik ben wel een bijzonder geval, want ze hadden dat nog nooit meegemaakt.

Ik ga nu als het deze ronde weer niet raak is even met mijn arts praten, want dit is wel vreemd. Het is zelfs een gespreksonderwerp, misschien is dat de reden ook dat ik maar niet zwanger wordt.

15. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi blessing!

Welkom op het wachtbankje! Het wordt weer gezellig druk! Spannende weken komen er weer aan!
    Was het pijnlijk, dat ze een tang gebruikten? Of viel het mee? En gebruiken ze die dan om je baarmoeder mond te openen of begrijp ik het dan verkeerd..?

Hoe is het met de rest? Suuzanna, je had nog een fm gehad toch?

16. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    jeetje wat een heftige verhalen hier met de vaders sterkte meiden.

hier krijg ik er nog een spuitje bij orgalutran. zucht nog een prik
    dit ter voorkoming van oversimulatie

17. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Hmmm apart blessing. Wat zit er in de weg of wat zeggen ze wat het probleem kan zijn dan?
    Suuzanna en nutts hoe was het vandaag in het zkh?
    Jullie allemaal ook zn last van de warmte? Gaat echt van het ene in het andere uiterste he.. :)! Gelukkig weekend vrij ;)!
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties en knuffels!

18. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi mlt,

Het deed geen pijn gelukkig alleen voel je dat ze bezig is. Ze gebruiken een tang met twee scherpe puntjes, daarmee kunnen ze me baarmoeder mee vastpakken en naar haar toe trekken. Zo kunnen ze het slangetje goed in mijn baarmoeder brengen. Door het tangetje ga ik wel bloeden, maar binnen paar uur bloed je niet meer.

19. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Oh... Wat gek blessing, misschien gaan ze nu meer onderzoeken wat er aan de hand is. Zou wel fijn zijn.

Vandaag fm gehad... Ze zei dat het een mooie follikel was van 27mm. Springt volgens de gyn een deze dagen. Ben er echt blij mee. Mn ovu testen zijn nog negatief. Ik hoop het zo!! Dus waarschijnlijk toch geen cyste. Volgende week vrijdag bloedprikken op progesteron. We wachten maar weer af en tot die tijd doen we ons werk :) ;)

Dankje lieve meiden voor jullie woorden en knuffels. Big hug terug!
    Heb van ieder van jullie een beeld in mn hoofd, hebben jullie dat ook? Of ben ik nu heel raar;) :D ????

20. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat super suuzanna!!! Nu lekker gaan klussen en hopen op een hele mooie eisprong! En dan wordt het weer spannend. Ik ben benieuwd naar je ovulatietesten. En nee het is helemaal niet gek dat je een beeld het bij ons, heb ik ook, maar ben wel heel benieuwd naar je beeld haha!

En blessing, hopelijk is verder onderzoek helenaal niet nodig en ben je mooi zwanger deze maand!

Erg he van dat vliegtuig, afschuwelijk. Hopelijk kennen jullie niemand die op de vlucht zat...

Share This Page