Hoi dames, @mlt, ik voel me op en top tot nu toe. Lekker druk met huizen kijken enzzzz. Ik heb alleen veel witte afscheiding, het voelt net alsof je er een bloedprop naar beneden komt( sorrrrry voor de detailsss) Maar herkennen jullie dames dit ook?
Wat fijn dat je je zo goed voelt Blessing. Keep up the good spirit!! Heb geen ervaring met zoveel witte afscheiding. Misschien even googlen. Hoop voor je dat het een voorteken is. Zie aan je banner dat je 1 aug kunt testen!? dat is 1 dag voor mij! Spannend weer..... HOPE SO!
Dag dames. Hoe maken jullie het hier. @Blessing volgens mij is dit wel een goed teken hoor ! Na de overstimulatie met 150 mg (4eitjes) Mijn ms zijn voor de 1e x in 10 maanden vanzelf gekomen. Super blij goed teken toch dat er een eisprong geweest moet zijn. Ondertussen ben ik weer begonnen met 100 mg en mag volgende maandag weer voor een follikelmeting gaan. Hopelijk terug goed nieuws. Hopelijk zien we weer eitjes maar hopelijk niet te veel. 2 rondes geleden nam ik ook 100mg maar deze gaf niets. Spannend dusssssss Groetjessss
Blessing, super toch dat je je zo goed voelt! 1 aug kun je dus testen? Wordt spannend dames ! Suuzanna ook he! Hoe is het met de rest? Kara gaat het een beetje? Nutts hoe is het bij jou? En mlt? Afwachten weer malouc. Ben benieuwd, hopelijk heb je mooie follikels.
Fijn blessing dat je je zo goed voelt! Ik heb ook geen ervaring met zoveel slijm. Hopelijk is het een heel goed teken!! En augustus wordt dus spannend voor jullie suuz en blessing! Ik verwacht donderdag of vrijdag mijn menstruatie. Dan moet ik voor dag 3 een echo laten maken om te kijken of mijn cyste is verdwenen. Dus het is praktischer als ik donderdag ongesteld word, kan ik vrijdag alsnog naar het zh.
Hoi dames, Hey suus, ja i really hope so.!!! We lopen gelijk op. @malouc, van waar herken je dit? Super dat je ms uit zichzelf is gekomen toppie.
Ja MLT, dat zeiden ze ook tegen mij, op dag 3 een meting laten doen. Hopelijk is je cyste verdwenen en kun je er weer voor gaan.. Succes Malouc, hopelijk nu wel mooie eitjes. Hoe voel je je nu Lon? Leuk begin aug weer een echo..
die nieuwe prikken erbij zijn errug vervelend morgen weer voor fm klinkt wel goed hoor blessing spannend
Succes nutts! Laat je even weten hoe het was? Hoe is het met suuzanna en blessing? Gezellig op het wachtbankje ! Wel genoeg drinken he en lekker koekjes daar? Hahha! Mlt al menstruatie gespot? Of nog niets? Suuzanna met mij gaat het wel goed hoor.. beetje moe enz maar ga niet klagen, wilde dit allemaal zelf super graag dus het hoort erbij! Haha!
Hoe was het nutts? Lon, je hebt over 2 weken weer een echo he, zo leuk!!! Blessing en suuzanna, hoeveel dagen nog voor jullie? Kara, hoe is het met je meid...? Hier nog geen ongesteldheid, waarschijnlijk morgen of vrijdag. Even nog afwachten dus.
Hai dames, @lon, inderdaad voor je prinsesje of je prinsje moet je veel overhebben. Het is allemaal voor een goede doel... Met mij gaat alles goed lekker druk pffff, geen tijd om te denken aan me dagen hihihi Hoe is het gegaan nutss? Mlt, spannend wie weet is het wel raak, dat zou kunnen toch? Of ben ik te voorbarig.
Ja ik weet niet blessing, in het zh zeiden ze dat die kans heel erg klein is deze maand. Maar ik hoop vooral dat die cyste verdwenen is. Ff een vieze vraag hoor... Maar ik moet dus zodra ik ongesteld ben een echo laten maken ivm de cyste. Maar... Dat lijkt me geen pretje als je ongesteld bent toch...? Iemand ervaring mee?
Haha mlt! Alles went.... ik moest elke maand op 3de van menstruatie een echo laten maken... het is idd een vies gezicht mjaa het hoort erbij.. de gyn doet dit dagelijks, dus tjaa.. Hopelijk is je cyste verdwenen! En kun je weer verder!
he lieve meiden! blij om te lezen dat jullie of op een hoopvolle wachtbank zitten (hier veel afscheiding bij zwangerschappen...), of snel weer door mogen. MLT, hoop dat je snel duidelijkheid hebt over die cyste! en idd, smerige echo, maar heel gebruikelijk haha. geen zorgen dus. gyn is wel wat gewend. Lon, klagen mag ook hor haha, je kan je soms zó ellendig voelen namelijk! maar dat is vooral lichamelijk, en het is mooi als de blijdschap kan overheersen natuurlijk! ik denk ook aan meiden die jarenlang in de mmm bezig zijn en dan depressief raken wanneer ze zwanger worden. niet logisch en moeilijk te begrijpen, maar ook dat kan je overkomen. dus dan mogen wij (als niet depressief zijnde) op zijn minst maar gewoon soms klagen toch? met mij gaat het redelijk. zit in een soort niemandsland van rouw, ontkenning en ook maar gewoon doorgaan met het leven wat heel mooi kan zijn. alle beelden op tv komen beetje half binnen. het is gewoon nog te vers om er écht naar te kijken, en te beseffen wat ik zie. dat komt wel. het gaat (voor mij) om het afscheid wat ik van hem moet weten, en niet hoe de rest van de wereld dat doet. dat is ook heel belangrijk, maar dat kost mij niet veel emotionele energie. nouja, zoiets. zwangerschap gaat gelukkig gewoon door en goed. inmiddels alweer 16 weken(!). Een paar dagen geleden voelde ik voor het eerst leven in mijn buik.. o meiden, ik hoop toch echt zo dat jullie dat allemaal snel mogen gaan ervaren! Veel liefs weer X
Ja kara, wat ligt leven en dood dan dichtbij elkaar. Veel sterkte..het is niet niks, heeft zn tijd nodig, dit draag je altijd mee. MLT, lijkt me inderdaad geen prettig idee, heb het (nog) niet hoeven doen. Maargoed, het bied wel weer duidelijkheid. Blessing, wat fijn dat je het lekker drukt hebt. Hoef je geen dagen te tellen. Bij mij gaan ze veeeel te langzaam. En Lon, klagen mag echt, we weten allemaal wat voor kwalen er kunnen voorkomen. Hoort erbij! Hier vooral wachten... en ik ben zoooo ongeduldig. Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat de kans echt niet groot is dat het weer meteen raak is. Maar de andere kant, de vorige keer hadden we genoeg aan deze behandeling, dus waarom nu dan niet? Volgens de gyn moet ik duphaston doorslikken, ook als ik zwanger blijk te zijn. Dit versterkt de baarmoeder en blijft het vruchtje beter zitten. Hebben jullie hier ervaring mee?? de vorige keer slikte ik niet door, omdat ik dit niet wist. Kan het daarom vroeg mis gegaan zijn?? De gyn kon dit niet zeggen, omdat het altijd kan gebeuren... maar het voelt voor mij best naar. Nou.. een heeeeele late update van mij. welterusten lieve meiden. En toitoi!!
ik moet vandaag weer zit tegen overstimulatie aan hoor zo meer of ik een eicellpunctie ga krijgen. en ik heb vanmiddag ook nog een sollicitatie gesprek spannende dag weer
Pfff.. misselijk! Gisteravond ook al. Het lijkt me wel heel vroeg voor een zwangerschap??? Dit is toch meestal een paar weken later? Of zou het door de warmte komen?
Wow nutts.. spannend een solli. Wat goed dat je meteen kan komen!! Veeel succes en ook met je zkh bezoek! Spannend allemaal.
lijkt me ook vroeg suzanne maar zeg nooit nooit ja gaat super snel mag volgende week een dag meelopen en als dat bevalt kan in meteen beginnen
Vervelend suuzanna van je misselijkheid! Hopelijk goed teken, maar denk ook nog wat te vroeg.. hoop natuurlijk op goed nieuws volgende week van jullie! Nutts fijn dat je mee gaat lopen, das toch positief! Super joh! En heb je al wat meer gehoord over eicelpunctie? Zoo kara al weer 16wkn! Gaat snel zeg.. ben op de helft van jou ! Vandaag 8wkn hahah! Mlt hoest met jou? Ongi klachten of niks? Blessing zit je nog goed op het wachtbankje samen met suuzanna?