Aaah top mlt! Super dat de cyste weg is! Nu op naar de volgende ronde, en dan graag met succes. Zou toch top zijn een kleintje verwekt in Italië ! Blessing en suuzanna nog even volhouden! Hopelijk is de week snel voorbij! Hier gaat het wel, rugpijn blijft erg aanwezig, vooral na mn werk, en savonds... miss toch een ischias of de banden... maar het is vooral rechts onder in mn rug en trekt door mn been... buikkramp valt mee, nog niet helemaal weg. Hoop dat het snel 4aug is, dan ben ik pas weer rustig.. Kara en nutts hoe is het met jullie?
Woehoee.. wat een fijne berichten hier opt forum. Super MLT, voelt goed.. nu op naar de beste maand! Nutts, voor jou dus ook weer spannend. En Blessing, hou je het nog een beetje vol? Wat heerlijk dat je in nov. In je nieuwbouw huisje kunt beginnen met klussen/inrichten. Vind ik zelf altijd zo leuk. Staan vooral leuke dingen op pinterest. Lon heel veel sterkte... die spanning lijkt me heel onprettig. Geen bloed geeft moed en 4 aug gaan jullie weer kijken? Ik duim voor je! Kara, hoe is het met jou?
Thanks meiden, lief! Het gaat tnt wel oke! Heb het idee dat het echt vanuit mn rug komt, dus hopelijk is de echo gewoon goed volgende week maandag! Heb nog klein beetje kramp in mn buik, maar mn rug is het ergste, vooral na een dag gewerkt te hebben! Meiden ik ga voor jullie duimen! Dit moet toch een succes ronde worden!! Mlt hoe is het met jou? Al weer begonnen met medicatie? Nutts, blessing en suuzanna zitten jullie nog goed? Nog even volhouden.. Blessing en suuzanna 2 aug testen? En nutts later toch? Kara hoe is het met jou.. je al een paar dgn hier niet voorbij zien komen.. gaat het wel goed?
hoi hoi dames, ik ben nieuw in dit forum,, ik had een vraaagje, ik ben met behulp van clomid de eerste ronde zwanger geraak! ik heb inmiddels een zoontje van 6 maand. mijn man en ik zitten al te denken aan een 2e kindje, maar nou is mijn vraag, ik heb nog clomid in huis liggen, nog 2 doosjes, en ik ben al naar de dokter geweest om te vragen of ik nog pcos heb ,hij andwoorde dat pcos nooit weg zou gaan, ik mocht dus clomid slikken voor mijn pcos, maar ik dacht zou ik aan de clomid kunnen gaan en over een maand pas testen? of moet ik echt via de dokter naar de gyneacoloog moeten? ik lees van sommige die dus ook nog clomid in huis hebben en die het gewoon weer slikken zonder dokter advies ,, 2e ronde dan, (ze hebben wel ervaring met clomid) net als ik, ik zou graag meningen van jullie horen! xxx
Hii meiden! Wat fijn alle berichten hier! MLT, whoop whoop, weer mooi schoon van binnen, en nu maar duimen voor een hele mooie italiaanse baby haha, de omstandigheden zijn iig wel prettig Blessing, gefeliciteerd met jullie huis!! Wat spannend en ook fijn om nog een groot project te hebben om je op te storten. Mijn duimen staan in megadraaistand, nog een paar dagen... Merk je iets? Suuzanna, bij jou ook spannend!! Goed dat je je temp eens bijhoudt. Ik heb het ook lang gedaan en het heeft me heel vaak houvast gegeven, erg prettig. Deze keer wist ik ook door mijn temp dat ik uberhaupt op een wachtbankje zat! Nutts, spannnend, hoeveelste ronde is dit nou voor jou? Lon, vervelend al die niet leuke symptomen.. Ik kan alleen maar zeggen dat alles erbij kan horen.. En na een kloppend hartje daalt de kans op een miskraam naar 3%. Iets om je aan vast te houden. Wat en ander soort spanning heb je nu he? Hoop dat de dagen voorbij vliegen voor je naar 4 aug! Met mij gaat het wel ok, ik zit een stuk minder achter de pc omdat ik alle confrontaties met vliegrampnieuws gewoon niet wil zien. Maar besef ook dat dat niet handig is, dus had bedacht om deze week naar schiphol te gaan, emoties opzoeken dan maar. Op werk is het druk en wat lastigheden met een collega die bepaalt of ik mijn opleiding wel/niet zal halen. En dochterlief heeft de zesde ziekte (denk ik), wat niet ernstig is, maar een nachtlang een heet kreunend lijfje tegen je aan is stiekem erg fijn, maar niet zo goed voor je eigen rust . Kortom, lekker moe, maar buikje groeit gestaag, ben inmiddels 4kg aangekomen. En af en toe voel ik die kleine al bewegen! Morgen weer naar de vk, 21 aug (pas) volgende echo. Na al die echo's in het begin is dit wel een lange wacht, maar goed, dat lukt en dan weten we ook wat het gaat worden! Hoewel we het op laten schrijven in een envelopje doen en pas later open maken. Dame84, je lijf kan heel anders reageren na een zwangerschap op clomid, dus ik zou zeggen: Altijd onder begeleiding van een gyn! Anders loop je misschien zonder het te weten kans op een drieling, of meer.
Hoi meiden! Kara, wat fijn om weer wat van je te horen!!! En wat dapper om naar Schiphol te gaan. Erg confronterend, maar misschien inderdaad goed voor je rouwproces. Het lijkt me ook zo afschuwelijk om nu nog weken of misschien zelfs maanden te wachten op identificatie. Sterkte nogmaals! En wat ontzettend leuk om die kleine te voelen in je buik! Zo bijzonder! Nog ff wachten en dan weer een echo!!! Lon, vervelend van je rug zeg. Maar die opmerking van kara geeft veel hoop toch? En je voelt natuurlijk vanalles als je zwanger bent (denk ik haha) en je blijft natuurlijk bang en onzeker. Ik ben blij voor je als het 4 aug is, dan word je hopelijk gewoon weer gerustgesteld door een kloppend hartje! Blessing en suuz merken jullie al iets? Wanneer is jullie nod! Ik voel gewoon dat het deze maand raak is!! Dame84, ik zou ook nooit zomaar aam clomid beginnen. Alle meiden hier (en alle andere vrouwen die clomid slikken) zijn niet voor niks onder controle in het zh, ook al zouden de meeste dat graag anders willen zien. Niet zomaar aan beginnen dus lijkt me.
Heyhey... Kara, wat is er een hoop aan de hand.. Erg zwaar. Ik hoop dat je je rust er in kan vinden, samen met lieve mensen.. Sterkte. Het temperaturen maakt me erg onzeker, weet nog niet of ik het prettig vind. Lon hoe voel jij je? Hier vanmorgen getest, natuurlijk veel te vroeg, 10DPO en CD25. Had gisteren uitslag van bloedtest, progesteron waarde 68.. Dus een mooie eisprong. Wat denken jullie van deze test??? Hij is wel erg duidelijk, maar we voelen ons erg onzeker... Moet vrijdag urine inleveren in het ziekenhuis, dus dan meer duidelijkheid. Het is wel heeeeeel fijn deze test te zien, maar oooo die spanning. Zou je gevoel goed zijn MLT? Hope so.
Ohhhhhh suuz!!! Spannend!!!!!! Ik zie toch echt ook een heel klein streepje! Wat duurt vrijdag dan nog lang he... Ik zou denk ik tot vrijdag iedere dag een test doen en hopen dat hij steeds duidelijk wordt. Ik duim zo hard voor jullie!!! En als je onzeker wordt van het temperaturen moet je ermee stoppen meid, dan geeft het alleen maar onrust en dat is niet goed. Houd ons op de hoogte he!!
Ja he.. Ik denk dat het ook beter is om niet te doen.. Vanmorgen was m'n temp 36,8. Lager dan daarvoor. Vannacht wel heel laat gaan slapen en onrustig geslapen. Misschien heeft het daar mee te maken.. Spannend he allemaal? Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! Fijn om met jullie te delen.
MLT, kus! en Suuzanna, tempen moet je eigenlijk een paar maanden doen wil je er goed zicht op krijgen. Een korte nacht heeft zeker invloed. Maarrrr meid, 10dpo, die test liegt niet: Je bent zwanger!!! Hoe onzeker natuurlijk ook, want dit betekent ook een hele spannende tijd. Maar dat er iets heeft infenesteld is een feit, daar heb je geen bloedtest voor nodig met deze streep. Een voorzichtige maar erg gemeende gefeliciteerd! x
Hai ladies, @mlt, we hebben afgelopen zaterdag gekeken naar meubels en ik heb mijn droombegroting besteld jippie en laat hem eind november bezorgen. We zijn ook al naar andere meubels wezen kijken, we hebben toch samen een goede smaak. Het botst gelukkig niet qua voorkeuren die we hebben. @lon, mijn nod is vrijdag hopelijk haal ik die dag en mag ik testen. Ik weet het nog niet, voel niks eigenlijk. Je moet wel rustig aan doen opwerk, je rug is echt het belangrijkste en je moet nog heel wat maanden door en je buik gaat maar blijven groeien. @ dame84, super dat je gelijk in je 1 en ronde bent zwanger geraakt, maar zoals die meiden hierboven zeggen wel even via de gynaecoloog doen. @kara, we begrijpen je helemaal hoor schat, we leven met je mee. Ik denk ook dat het een slimme keus van je om naar Schiphol te gaan, zodat je het al een plekje kan gaan geven. Stress en teveel denken is ook niet goed voor jouw en de kleine. @suusssssss, super spannenddddddd ik durf nog niet te testen ben echt te bang voor een teleur stelling. Wel goed gelijk na je vorige direct weer zwanger toch? @hier, lekker druk met alles en nog wat en ook op werk. Ik ben vreselijk moe, toe aan vakantie hahahahah. Verder gaat alles wel ok, het is echt spannend wat zal het deze maand worden.
Jaa hier is het spannend.. vanmorgen cbtest gedaan. 1-2 weken zwanger!!! Zo leuk. Moet zeggen dat ik nu wel afwachtender ben, maar voel me wel anders.dan de vorige keer. Toen veel last van menstruatie pijn en nu helemaal niet (kan nog komen natuurlijk). Blessing hoe is het bij jou? Al getest? Voel je ook iets?
Hoi meiden! Suuz, hoe is het? Nog meer getest? En blessing wat leuk dat jullie al een nieuw interieur hebben! Zo leuk om dat uit te zoeken en helemaal als jullie smaken elkaar goed aanvullen. Hoe voel jij je? Lon hoe is het met je? Hopelijk voel je je weer wat beter! En kara, voor jou gewoon een knuffel! Is je dochtertje nog ziek? Wij brengen zo onze hond naar mijn ouders. Hij mag tijdens onze vakantie mee naar hun tweede huis in Frankrijk. Pff ik vind het al moeilijk om mijn hond weg te brengen, laat staan straks mijn kind naar het Kdv haha. Verder heb ik geen nieuws, wel opvliegers .
Ohh suuz jij post tegelijk met mij! Whaaa nu mag ik je wel feliciteren toch?! Zo leuk om zo'n test te zien. Ik snap je onzekerheid, hopelijk gaat het nu allemaal goed! Het is je zo gegund meid!
Suuuus, gefeliciteerd meid super leuk. Ik heb nog niet getest en ben ook niet van plan. Pas als mijn nod dag voorbij is. Voel me gewoon hetzelfde als elke dag eigenlijk. Spannend zou het dan eindelijk een keer bij mij raak zijn.
Hhaha.. geeft niet MLT!! Tja, dat zal wat zijn om straks ook je kindje weg te moeten brengen... waahh!! Als deze baby bij mij blijft, dan verwachten we hem/haar in april. In mei gaat mijn vriendin trouwen (en ik mag getuige zijn). "oohhh" zei mijn tante, "dan mag de baby bij ons logeren". SLIK!! Maar hoop wel dat ik daar een beetje flexibel in ben, is voor iedereen prettiger denk ik. Wat heerlijk, 2x op vakantie... genieten MLT! Blessing, zou zoooo leuk zijn.. dan lopen we helemaal gelijk! ik duim je voor hoor! Bedankt voor de felicitaties... ben voorzichtig best heel blij