Spannend blessing. Ga je morgen ook testen als je niet ongi wordt of overmorgen? Suuz hoe voel jij je? Al afspraak gemaakt voor echo? Leuk meid! Hoe is het met de rest?
Zoo fijn suuz! Je mag ook blij zijn! Het zwanger raken lukt in elk geval goed! En duimen blijven draaien dat het gewoon heeeeel goed zal gaan! Blessing, denk aan je! Want ja, het zou zoooo mooi en jouw beurt zijn. En snel daarna mlt en nutts . Liefs weer
Morgen gaan we naar het ziekenhuis, hopelijk bevestigen ze daar ook dat ik zwanger ben. En maken we gelijk een afspraak. Wanneer ga je testen Blessing? hopelijk Nutts en MLT ook snel... kunnen we meeten!! Welterusten♡♥
Suuz succes in het ziekenhuis! Krijg je meteen de uitslag? Blessing een hele spannende dag voor jou! Ik duim heel hard!!!!!!
Hoi ladies, Toch weer een teleurstelling, vanochtend bij het plassen bloed. Dus tjaaaaaaaa ik weet echt niet of het ooit gaat lukken zo.
Bah Blessing.. Wat balen zeg. Elke keer zo'n teleurstelling. Sterkte meid. Vanmorgen bericht gekregen van het ziekenhuis dat het inderdaad poitief is en dat ik zwanger ben... Erg blij mee. De arts zei dat ik moest stoppen met duphaston, maar volgens een andere gyn niet, ben er wel onzeker over. Denk dat ik nog 3 dagen blijf doorslikken... Omdat met duphaston het eitje goed kan innestelen. Of is het eitije al ingenesteld met 4weken?
Hmm net toch maar weer met de gyn gebeld... Moet toch doorslikken tot dinsdag. Best gek 2 verhalen. Ben er super onzeker over... Pfff. Van mijn man moest ik gewoon bellen, maar voelt soms zo lullig. Moet 22aug komen voor echo... Duuuuurt lang
ik heb eergistere de 2 de pregnyl spuitgehd en mag pas over 2 weken testen, Maar ik heb nu al flink steken in mijn buik. Zucht wachten duurt heel lang goed nieuws hoor suzanne! en een knuffel en sterkte voor jou blessing
Hmm balen blessing!! Wat een tegenvaller! Suuz van harte meid! Vervelend die wisselende verhalen in het zkh!
Oh suuz er is even wat misgegaan want ik had jouw berichtjes niet gezien! Maar meid, van harte gefeliciteerd!!!!!!
Blessing, @&$!$&@?@&$! dikke knuffel weer. Grmbl de grmbl, ik wil je om een heel andere reden willen knuffelen! Sterkte weer... Suuz, gek die verhalen idd.. Maar iig top dat het bevestigd is! Nu aftellen naar de 22e. Voelt het anders dan de vorige keer? Nutts, de wachtbank weer op. Spannend! Lon,mlukt het aftellen nog? Hoe voel jij je? MLT, ook gewoon even een knuffel
Ik voel me erg anders dan de vorige keer..toen erge menstrustie krampen en nu helemaal niet. Wel steekjes onder in mn buik en ik jad pijnlijke boobs... maar nu niet meer en daarom weer super onzeker. Bah... was het maar volgende week. Ben zo bang dit weer te verliezen. Maar ik ben heel blij hoor, dat het weer is gelukt... het geeft geel moed. Gisteren al wat googled voor een kinderwagen.. haha.. zooo leuk! Hoe is het met jou Lon? En MLT? Ook een dikke knuffel van mij Blessing... de wens is zo groot en dan die teleurstelling... gatsie! Knuf!! Nutts, afwachten dan maar... spannend zeg. Kara, hoe gaat het met jou en met je 2 kleintjes?
ja zeker afwachten vind het erg spannend en voel me belabberd lon alles oke? Suuz ik duim voor je Hoe voel jij je Kara? en Mlt en blessing nogmaals een knuffel
Heel leuk suuzanna om op te kijken naar kinderwagens! Ik heb in mij. Hoofd alles al bij elkaar geshopt (incl peuter, kleuter en tiener slaapkamer)en ik ben nog niet eens zwanger haha. Dus ik kan me voorstellen dat dat heel erg leuk is om te doen als je echt zwanger bent! Spannend nog even wachten tot de echo en ik snap dat je onzeker bent. Zwanger worden gaat je nu in ieder geval goed af, nu duim ik heel hard dat dit kindje lekker 9 maanden in jouw buik groeit!! Kara hoe is het met je meid? Al op Schiphol geweest? En is je dochter weer wat opgeknapt? En hoe is het met je buik? Groet ie al? Voel je al iets bewegen? En weet iedereen het in jullie omgeving al? Lon, heb je nog last van je rug? En blessing, nog maar een hele dikke knuffel voor jou! Hoe reageerde je man er op...? @ hier, wachten tot eisprong. Ik zit nu te twijfelen of ik wel of geen ovulatie testen meeneem op vakantie. Ik denk het niet, gewoon lekker relaxed en ongedwongen vakantie vieren.
ja heb keelpijn ben snotterig verschikkelijk last van steken in mijn buik en darmkrampen. Ik hoor maandag of ik ben aangenomen zo spannend