Clomid 2e ronde

Discussion in 'MMM clubs' started by Blessing2014, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    hi!
    wat een vakantiesferen hier :D heerlijk! Lon, lijkt me fantastisch om te touren met je bussie. fijn zeg. en ik had ook ineens het besef: 'ze is alweer 10 weken'!! blijft ongelooflijk wonderlijk he? laatste (zomer)vakantie met z'n tweetjes.
    en ik hoop dat dat voor iedereen hier geldt! Suuz, ik merk nog steeds je voorzichtigheid, maar volgens mij gaat het tot nu toe erg goed toch? anders dan de vorige keer en geen gekke dingen verder? mk-datum voorbij? ik heb wel goede hoop! je lijf heeft gewoon een generale repetitie nodig gehad (heb ik mezelf altijd voorgehouden ;)). aftellen dus naar volgende week, de 22e dan? en ook alvast heel veel sterkte komende maand. wat een spanningen allemaal joh..
    Hier volgende week alweer de 20 weken echo :O. kan niet wachten en daardoor lijkt de tijd soms te kruipen, maar het gaat ook gewoon echt wel snel allemaal. jeetje, ben ook zo benieuwd! ik zal het geslacht btw nog eventjes geheim houden totdat mijn man het ook weet.

Nutts, jeetje meis, wat ongelooflijk spannend voor jou. dag 11 en nog steeds een streepje... maar ja, ding is dat dat streepje wel op moet gaan lopen. heb je geen foto's???? zou heel graag mee willen kijken! nog genoeg testen in huis?

MLT, pasta's en pizza's.... mjammmmmie! behalve Rome ben ik nog nooit op vakantie geweest in Italie. het lokt wel! wat fijn dat jullie ook lekker aan het genieten zijn in deze 'we zien het wel'-maand! veel plezier xx

Blessing, beetje late reactie, maar het niet goed slapen herken ik wel. Iedere ronde clomid kreeg ik meer last. de laatste ronde (dat het raak was) was ik erg belabberd. Hoe gaat het met je? Heb je weer voldoende moed weten te verzamelen?

hll: super!! leuk van je te horen en dat je een knul verwacht, wow, dat maakt het meteen een stuk echter! geniet ervan!!

ik moet weer gaan, manlief heeft de pc nodig. liefs voor jullie allemaal, het gaat wel goed hier ondanks alle roerige tijden. rouwen en zwanger zijn gaan blijkbaar gewoon samen. geen vakantie hier, geen centjes. maar ik kijk uit naar 4 maanden verlof, is ook soort van vakantie :p

2. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Nutss spannend , zou jij de volgende zij hoop het zo voor je!! Duim duim duim. We moeten wel de lijn voort blijven trekken.

@de zwangeren onder ons, de tijd gaat echt heel snel de weken lijken wel voorbij te vliegen. Elke keer als ik jullie Handtekening zie, sta ik versteld hoe snel dat gaat.

@ hier, vandaag voor een fm geweest. Ik was nog vroeg in de cyclus, ik had rechts twee cellen van 18,15 mm. Ik moet nu morgen avond pregnyl spuiten en donderdag terug voor de iui. Ik heb ook aangeven dat er elke keer een tang gebruikt moet worden bij mij iui, nu gaat mijn eigen arts zelf bij de terugplaatsing zijn.

Tevens had ik gevraagd hoelang we hier mee door gaan, hij gaf aan tot de 6e iui te gaan. Ik heb me wel geuit, en dat ik wel verder wil gaan dit vooral omdat er zoveel moeite gedaan moet worden om überhaupt in mijn baarmoeder te komen. Ik mag morgen gelijk bellen voor een afspraak bij de ivf afdeling, omdat er toch een aantal weken overheen gaan mag ik me aanmelden. Ik blijf nog wel doorgaan met iui totdat ik voor mijn eerste afspraak moet bij de ivf afdeling.

Jeetje het is wel spannend allemaal, zou ik dan toch voor de ivf zwanger raken of moet ik die hele proces gaan doorstaan. Het is wel een beetje dubbel op.

XXX slaap lekker dames.

3. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Wat een spannende tijd zal dit worden voor jou Blessing. Nog twee kansen met IUI en dan door met IVF dus. Jee, ben er van onder de indruk en tegelijkertijd ook hoopvol. Weer een stapje meer hulp, wellicht hetgeen jullie nodig hebben. Maar de (ook mentale) impact lijkt me groot. IVF is ook weer een zwaarder traject natuurlijk. Eerst maar eens focussen op deze eitjes! Mooie grootte in elk geval en fijn dat je eigen arts het zal doen. Het is je zó gegund meid! Liefs

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Jeetje spannend blessing! Hopelijk slaagt gewoon 1 van deze laatste iui's en hoef je niet aan het ivf traject te beginnen! Hoop het zo voor je! Wat een gedoe steeds he!
    Ga heel hard voor je duimen.
    Nutts voor jou ook spannend, hopelijk blijft het streepje en wordt ie steeds iets duidelijker.
    Mlt hoe gaat het met jou?
    Suuz voel je je goed?
    En kara wat gaat de tijd snel zeg! Je bent al bijna weer 20wkn...
    Nou dikke knuffel voor jullie allemaal!

5. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Blessing, wat spannend joh.. goed dat je je gevoel hebt gedeeld, het geeft weer duidelijkheid en kun je je er eventueel op voorbereiden. Met IVF komt een kindje misschien nog dichterbij. Het is intensief, maar vaak ook met veel resultaat. Spannend meid, nu eerst nog de iui's... misschien heb je de 2x nog maar nodig, dat het zomaar raak kan zijn.

Wow Kara, 20weken. De tijd vliegt... leuk dat je het geslacht komt te weten. Ben ook erg benieuwd. Ben inderdaad nog wat onzeker, maar de dag van de miskraam al ver voorbij. Dat doet erg goed. De 22ste de echo idd.. zo spannend. :)
    Ik voel me goed, ben alleen al 1,5 week snotje verkouden, zit vol met slijm, niet zo fijn, maar gelukkig niets ernstigs. Mijn smaak veranders, maar niet misselijk!!
    Veel steekjes, vooral als ik moet hoesten of niezen. Mn buik is ook erg opgezet, denk van mijn darmen.

Lon, lekker genieten in je camper en MLT jij ook natuurlijk in Italie.

Spannend Nutts, hou ons op de hoogte.

6. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    vandaag dag 12 en weer een super test streepje loopt mooi op.
    zo spannend

7. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje kara alweer bijna 20 weken! Zo spannend en leuk om straks het geslacht te weten! Lon en suuz, willen jullie het ook weten?

Blessing, fijn dat je nu duidelijkheid hebt over het verdere verloop. Nog veel fijner zou het zijn dat dat allemaal niet nodig is!!

Nutts, wat spannend!

@hier, rond de eisprong denk ik. Vandaag in Verona geweest en natuurlijk heb ik op het balkon van Julia gestaan haha. In een kerk hebben we ook even een kaarsje aangestoken, misschien helpt het. We vonden het in ieder geval een mooi idee. Morgen Venetie! Nu lekker relaxen in het hotel;). Sorry meiden heb geen baby-, ongesteldheids-, of nod nieuws dus ik breng maar even verslag uit van de vakantie haha.

8. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Haha.. gelijk heb je MLT, vinden we ook heel leuk om te lezen!
    Wauw Venetie, wat romantisch :)

OOHH.. spannend Nutts, zou het dan? Misschien kun je over morgen een cb test doen. Bied vaak veel duidelijkheid.

9. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes en worden. Het zou inderdaad wat zijn dat het allemaal niet nodig is.. Toch nog wel spannend!
    Ik heb vandaag gebeld voor een intake gesprek voor de ivf. Ik moet 4 september al voor de intake, dat is al echt snel. Nu lekker eerst focussen voor me 5e iui aanstaande donderdag, het zou toch wat zijn.

@nutsss spannend jeetje laat maar lekker oplopen hoor...

10. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    oh spannend blessing en gelukkig al snel

ja ik hoop het zo

11. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    nutts, alweer getest? fotooooo! x

12. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    Nutts... Ben ook zooooo benieuwd!!

13. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    ja weer getest en binnen 1 minuut al een duidelijke streep (dag 13 na pregnyl en dag 20 nu het klussen) zo blij!!!! Maar ook zo spannend

ps lukt me niet om een foto te plaatsen

14. Lon24

Lon24 Bekend lid

Jan 8, 2014
    668
    0
    16
    Oeeehh spannend nutts! Ben ook wel benieuwd naar foto ;)! Hihi

15. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    haha ja heel spannend mag morgen bellen naar ziekenhuis
    krijg de foto echt niet voor elkaar camara werkt niet mee

16. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

Jan 5, 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Yeahhhh nutssss spannend, iedereen raakt nu wel achter elkaar zwanger yeahhhhh... Dan moet ik toch wel de volgende zijn hope so

17. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    ja gewoon iedere maand iemand meiden

18. MLT

MLT Actief lid

Jan 23, 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw nutts!!

19. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    wat een goehoed bericht!!! En inderdaad: Vasthouden dit tempo meiden!!!
    nutts, superspannend maar ik ga je gewoon feliciteren!

20. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

Feb 16, 2014
    256
    0
    16
    TopTopTop... Dat komt door al het HCG gestrooi!! ;)

Gefeliciteerd Nutts!!
    Blessing en MLT, jullie zijn de volgende! We strooien nog wat HCG... Komtieeee......hcghcghcghcg
    En dan hebben we al een meeting :D

Share This Page