Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Ja zit nu in mijn wachtweken.pffff gelukkig heb ik het druk.

Ik woon in Zuid-Holland.

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik won ook in zuid holland

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een Brabantse uit de buurt van zuid-Holland;).
    Fijn blessing dat je het druk hebt, gaat de tijd sneller!

Nutts, nog getest?

4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ja gisteren en knal positief mocht gisteren ok bellen voor een afspraak te maken voor de eerste echo. die heb ik 29 aug

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hier ook zuid-Holland! Ik voel een meeting aankomen ��!
    Nutts, echt ongelooflijk en spannend! Hoe het ook al gaan, 29 aug meer bevestiging! Wanneer ben je nu uitgerekend? Ben je erg bang dat het mis zal gaan?
    Blessing, lekker zitten weer op de bank. Met genoeg afleiding dus, mooi!
    MLT, gelukkig dat je nu ook gewoon heel nieuwsgierig bent :)

Misschien moeten we eens zeggen hoe we denken dat de anderen eruit zien ��

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    de hele week was ik super blij en nu vandaag voor het eerst bang dat het mis gaat maar heb vandaag voor het eerst ook niet getest.

veel uit Zuid-Holland fijn als we willen afspreken

7. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Neeee niet Zuid-Holland!! Ik woon Groningen, ook erg mooie stad.. Hihi!

Gefeliciteerd nutts.. Spannend hé, wij weten het volgende week.

Oké ik begin met mijn beeld hoe jullie eruit zien :D

- nutts, kort haar, donker blond. :)
    - Kara, schouder lengte bruinig haar, wat golvend. Draagt gekleurde kleding ( komt van je flow kaartje ;) )
    - Lon, blond haar, lang. Slank in een wit zusters pakje... Hahah. Omdat je in het ziekenhuis werkt toch?
    - blessing, ik denk dat jij een donkere huidskleur hebt, omdat je een keer een donker babytje in je banner hebt gehad. Zwart stijl lang haar.
    - MLT, donker blond half lang haar.

Heb trouwens niemand in mijn hoofd met bril.
    Dit alles is gebaseerd op jullie verhalen en mijn fantasie. Hahaha..

Wat denken jullie?

8. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan spreken we gewoon ergens in het midden van het land af toch!

Super grappig die ideeën die we van de anderen hebben. Ik zal ook een poging doen. Maar uiteindelijk moeten we wel vertellen hoe we er daadwerkelijk uit zien he!

Suuzanna, blond lang haar, vrouwelijk (komt ook door je naam), iemand waarmee je gezellig kan kletsen.

Lon, donker blond lang haar, relaxed en ondernemend (komt door jullie camper denk ik haha).

Kara, kort blond haar, warme persoonlijkheid, staat voor iedereen klaar.

Nutts, halflang donker haar.

Ik denk trouwens dat we allemaal enorme kletsers zijn, anders zouden we het niet zolang volhouden op het forum toch haha!

9. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en blessing natuurlijk! Sorry!

Ik denk inderdaad ook dat jij een donkerdere huidskleur hebt. Een hele gezellige vrouw bent, die iedereen het beste gunt.

10. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Haha dat is goed hoor...ik hou wel van een autoritje :)
    Wat goed van je MLT, jij hebt ook een persoonlijkheid erbij gezet!!
    Ben benieuwd naar de rest! :)

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Jaaa, dit is leuk :):)

en hahaha Groningen, dat is meteen wel een enorme uithoek! Maareh, midden van het land: ik vind het prima, leuk!
    en dan over een jaar hopelijk allemaal met kindjes :D

Nou, ik zal nog niet verraden of het klopt allemaal, maar wel mijn fantasieen over jullie vertellen.

Lon, beetje relaxed. half lang donkerblond haar. open gezicht. misschien een (hippe) bril? slank. en qua karakter een optimist, luisterend oor hebben, doorpakker, geen klager/slachtoffer, en vooral ook heel gezellig om in je buurt te hebben.

MLT, bruin haar, mooie grote ogen, humoristisch, gezellige klets, maar niet het hoogste woord maar juist bescheiden. lief ook. verder niet groot of klein, gemiddelde maten.

Blessing, ja idd! ik denk ook een getinte huid. komt ook door je naam misschien. met donker haar.. je bent denk ik ook wel sensueel, warm, en ontzettend zorgzaam voor je omgeving. je vriend waardeert je geduld en vermogen om steeds weer verder te kunnen kijken naar iets positiefs.

Suuzanna, ja ik denk ook blond! door je naam. een mooie vrouwelijke schone met blonde lokken :). niet qua intelligentie trouwens, je bent wel koppie koppie. en fijn om in je buurt te hebben. zachtaardig maar wel eerlijk als het moet. zoiets

Nutts, kort koppie haren inderdaad. smal gezichtje. klein van stuk. niet heel slank, gewoon lekker hollands gezellig, maar absoluut niet dik. gewoon mooie rondingen. beetje ondeugend soms op een leuke manier, en kort van stof, maar wel direct. je weet wat je aan jou hebt.

Nou, ik fantaseer er flink op los zoals jullie merken :p
    fijne zaterdag verder lieve meiden!

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Whahah! Lachen dit ;)! Kara jij kent me het beste qua beschrijving ;)! Ik reageer later even een keer. We zijn nog onderweg, dus heel af en toe wifi.
    Ik woon trouwens in Drenthe ;)! Nog verder weg hahahah!

13. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Oh wat moeilijk dit!

Blessing ik denk bij jou idd aan een licht getint iemand met mooi krullend haar. Iemand die doorzet.

Kara slank persoon met half lang donker blond haar. Erg vriendelijk en vrouwelijk

Suzanne sorry maar ook ik schat je als een mooi blondine in en erg vriendelijk en sociaal

Lon donker half lang haar normaal postuur en je bent een doorzetter en geen klager.

Mlt ik heb een beeld voor me van kort donker haar met een normaal postuur. Erg lief maar bescheiden persoon

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi zooooo grappig dit!!!!!!!
    Ik vertelde het net aan mijn man en we hadden echt ff lol haha.
    Blessing en lon, nu jullie nog! ;)

15. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    hahah.. jaa ik had het ook aan mijn man vertelt. Hij vond het ook vermakelijk :D
    Ik ga straks verklappen of het klopt! Vind jullie persoonlijke omschrijvingen wel heel speciaal, ik heb alleen uiterlijk gedaan.

Komtie:

MLT, Gezellige meid, om lekker met een kopje thee mee te kletsen en erg geintereseerd. Rustig persoon.
    Lon, Meelevend en houd zo af en toe wel van een feestje en een wijntje ;) inderdaad een relaxt mens.
    Kara, jij neemt mensen mee en beurt ze op. Ook interesse naar je medemens en een open persoonlijkheid.
    Blessing, erg lief. Denk ook dat je met jou erg kunt lachen. Gezelligheidsmens.
    Nutts, rustig persoon, die wel weet wat ze wil. Treed niet snel op de voorgrond, maar heeft wel een mening. Ik denk juist dat je erg klein bent en heel slank.

hahah.. dit was mijn innerlijk rondje. Inderdaad erg moeilijk.
    En grappig dat je al een heel beeld van iemand hebt, zonder ze te zien.

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Oh meiden, ik heb hier serieus gisteravond over na zitten denken! Wat lastig... ik doe een korte omschrijving:
    Kara, lange, slanke vrouw, donker blond lang haar. Lief, meelevend, motiverende vrouw, met veel kennis.
    Blessing, gemiddelde lengte, half lang haar, beetje getinte huidskleur. Lieve, open, eerlijke vrouw.
    Nutts, slank, denk dat je open en zeker eerlijk bent, je hebt een lief karakter, klaagt niet gauw.
    Suuzanna, niet al te groot, smal qua postuur, denk lang blond haar. Doorzetter, lief en open.
    Mlt, donker haar, slank. Lieve, eerlijke vrouw.

Eigenlijk lijken jullie qua karakter best veel op elkaar! Allemaal lief en open.

17. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    lastig he soms heb je een beeld bij iemand en dan klopt het helemaal niet en een andere keer klopt het precies.

Even een vraagje dames doen jullie aan sport en zoja gaan jullie daar mee door als je zwanger bent?

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hihi, echt leuk om te lezen allemaal :) sommige dingen kloppen zeker, andere juist totaal niet. Maar de vraag nu... Hoe komen we achter de waarheid zonder onze privacy te verliezen hier op het forum?

Nutts, zeker lekker doorsporten, tenzij het gevaar oplevert voor je kindje. Maar dat is alleen bij extreme sporten. Zelfs balsporten e.d. Kan je zeker tot 12 weken onbezorgd doen. Wat doe je voor sport?

19. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik heb een eigen paard

20. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heel leuk om te lezen maar jullie zitten er bij mij best ver naast qua uiterlijk;)
    Maar goede vraag kara hoe gaan we onze werkelijke ik onthullen. Iedereen een foto van haar haar en benen ofzo? Hahaha, blijven we wel anoniem;).

Deel Deze Pagina