Hahah.. Echt waar?? Grappig dat we er naast zitten bij jou MLT. Misschien een foto met balkje voor ogen.. Hihi. Als Blessing is geweest onthul ik mijn ware uiterlijk Ik wilde in sept weer gaan volleyballen.. Maar ik sla toch een jaartje over
We kunnen ook een prive groepje oprichten? Daar kunnen wij dan alleen op lezen/typen. De berichten die hier staan is voor iedereen leesbaar ! Tis een idee !
Ja vind ik wel een goed idee, wel jammer dat je dan geen foto's kunt plaatsen... dat maakt het beeld nog duidelijker.
Hahhahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahhaahahahahahahahahahahahahahhahaahhah Ladies is ga helemaal stuk hier, echt leuk om dit zo te lezen. Grappig te lezen wat voor fantasieën iedereen heeft.
Ladies, Sorry dat in nu pas reageer drukke dagen gehad. In me vorige bericht moest ik even lachen hahahaha. En tegelijkertijd leuk hoe iedereen denkt. Ik zelf zou het juist super leuk vinden om ons zelf pas echt te zien als we elkaar ontmoeten op onze eerste date. Dat maakt het allemaal spannender en leuker en tevens ook grappig om te zien wat wel en niet klopt. Ik zeg ook afspreken in het midden van het land, om het voor iedereen makkelijk te maken. Lekker een high-tea doen met z'n allen. Ik sport nu nog steeds ik blijf gewoon doorgaan tot dat het een Keer raak is, daarna wil ik wel blijven fitness of wel in beweging te blijven. Nou hier komt mijn fantasie op jullie hahahaha: Kara. Lieve, warme en teder persoon. Je persoonlijkheid is ook altijd klaar staan voor een ander. Kan heel veel positief energie brengen naar een ander. Lengte 1,70, donker haar en slank. Susanna. Een leuk grappig persoon met veel humor. Heel lief voor een ander en iemand met een duidelijke wil. 1,65, lang blond haar en normale postuur. Mlt. Bescheiden en lieve persoonlijkheid. Iemand die zich rustig op de achtergrond houdt als ze in een groot gezelschap is. Heel behulpzaam en staat altijd klaar voor ieder ander. Ook rond de 1,70 lang en donker haar tot net boven je schouders. Nutss. Een meid met een duidelijke willetje, lief en teder en af en toe lekker gek. Denk dat je een funky kapsel hebt en kort. Kleur kan alle kanten op. Je bent niet zo groot rond de 1,65 en slank. Lon. Ja je bent wel een rustige type, maar ook van gezelschap houdt. Je bent echt een medemens die niet alleen aan zich zelf denkt. Staat altijd klaar en je zegt denk ik wel wat je denkt. Ook rond de 1,70 lang blond haar en normale postuur. Hahahahah ik zal er vast naast zitten, hopelijk zijn wij ook snel zwanger mlt en ik dan kunnen we snel afspreken hihihihi. Xxxx
hahahahahaahhahaaa, ik krijg nu het idee dat Blessing misschien wel witter dan wit is ben nu nog nieuwsgieriger! een priveclub heb ik wel eens uitgeprobeerd, vond ik minder prettig werken dan zo. maar zit nu weer in een priveclubje, misschien is dat toch wel handig. en ja... ik vind het ook prima om te wachten! oooo, ik ga jullie tegen vallen hor haha. vooral wat betreft dat 'slank' zijn paardrijden kan volgens mij ook gewoon nog hor, hetzij misschien in een wat rustiger tempo. en geen ongewone fratsen uithalen. hier heb ik die specifieke vraag ook al eens voorbij zien komen. hier nog maar een paar daagjes voor de 20-weken echo. ben toch meer gespannen dan verwacht. is puur de angst dat er iets mis zou zijn. er is al genoeg mis gegaan in het verleden, maar dat leert ook dat ellende niet per se eerlijk verdeeld is. ik weet niet, gewoon beetje angstig geloof ik. maar goed, geen bewijs dat het niet goed zou zijn, dus daar gaan we maar gewoon vanuit dat alles wel goed is! liefs
haha sommige van jullie zitten toch wel erg in de richting hoor. Mij lijkt het leuk om elkaar dan pas idd voor het eerst te zien ik vind het paardrijden toch wel erg spannend is toch 600 kilo onder je kont met een eigen wil
Haha leuk dit! Lach me dood.. hihi ! Maare blessing en mlt, hoe gaat het met jullie? Allebei in de wachtweken toch? Welke dag zitten jullie?
Hi lon, Mijn nod is op 28 augustus, nog 11 dagen te gaan. We zullen het zien, ik sta er nu niet zo bij stil en denk er niet aan. Hahahaha kara wie weet we zullen het die dag zien hahahaha..
Hahaha lon, je hoeft absoluut geen sorry te zeggen hoor schat. Ik zit nu meer in gedachte bij de intake van ivf 4 september, en of ik het wel nodig hebt of niet......offfff toch zwanger.. Only god knows
ja maar vond zo lullig! Wil jullie niet zwangere meiden niet zomaar 'vergeten' in onze gesprekken.. ! Want jullie moeten snel aansluiten, voel me dan beetje schuldig.. Jullie zijn deze ronde aan de beurt!! Knuffel!
Yoehoee.. we zijn allemaal geweest. Ennee... jullie zijn aardig warm. maarrrr... ik ben ook echt niet zo slank als iedereen denkt, wel heb ik lang blond haar. Dat vind ik zo grappig. Iedereen denkt dat en het is gewoon zo. Mijn man en ik hebben ons erover verbaast. Ook ben ik vrouwelijk (denk ik), makeupje, jurkjes, rokjes en hakjes.. in een broek zul je bijna nooit zien. Grappig hoor. Ben benieuwd of ik bij jullie wat in de goede richting zat. Hier vanmiddag de schrik van mn leven. Naar de wc geweest en had hard ontlasting... bij het afvegen van achteren hele veeg vol met helderrood bloed. Nog een keer geveegd, toen al iets minder bloed. Van voren geveegt en niks... hier nog 3x geveegd maar geen bloed. Dit was om 16.15u, sindsdien 80x naar de wc geweest maar geen druppelbloed meer gezien. Geen krampen. Zal het een aambei geweest zijn? Wat denken jullie, misschien morgen toch de gyn bellen voor de zekerheid? Sorry hoor.. een ego bericht.
nou suzanna jij zat er het dichts bij bij mij hoor. heb je geen pijn van een aambei ofzo? anders morgen gewon bellen
Nee ik voel totaal geen last van een aambei, heb ook geen idee hoe dat voelt. Denk dat ik het morgen voorleg aan de gyn. Had het noodnummer van de vk al gebeld, ze zei waarschijnlijk een aambei. pff.. niets aan hoor.
Suuz, denk een aambei idd! Krijg je al vrij snel als je harde ontlasting hebt, en door het drukken gaat het bloeden, of gewoon een gesprongen bloedvaatje. Denk dat het geen kwaad kan! Goed fruit eten, veel water drinken enz, heb zelf ook altijd last van harde ontlasting, erg vervelend. Ik drink sochtends meestal kopje koffie als ik vrij ben, werkt goed! Hihi
Ojeetje suuz wat schrikken! Heb je pijn? Ik zou ook gewoon even bellen morgen, gewoon om je gerust te laten stellen! Ik heb denk ik rond dezelfde tijd mijn nod als blessing. Heb het deze maand niet helemaal bijgehouden ivm vakantie. Lon, zijn jullie ook nog steeds lekker weg? En kara wat leuk volgende week de 20 weken echo, het gaat zo snel!!! En wat ik echt te grappig vind; jullie denken allemaal dat ik donker haar heb, maar ik ben echt heel erg blond hahaha! Net als suuz dus