hoi meiden, heb een aantal dagen hier niet meer gekletst.. laatste bericht was van afgelopen zondag.. dat er niks veranderd was op de echo met clomid 50. Vandaag alweer voor mijn 4e fm geweest, eitjes zijn er klaar voor mijn bms helaas niet maar rond de 3-4 mm, Maar desondanks mag ik van de arts morgen voor mijn IUI gaan, wordt niet van mijn 6 keer afgetrokken zei ze.. ik dacht baat het niet schaadt het niet.. ik heb er sowieso al op gerekend dat het deze rond niets wordt.. i.v.m mijn bms.. dus zie dit maar als een oefenronde.. morgen om 11:00 is het zover ! spannend En ze gaan niet meer door met clomid.. ik moet gaan spuiten helaas.. heb vandaag een lesje gekregen.. was maar 1 maand clomid voor mij Ik wil iedereen succes wensen voor de komende Fmetingen ! en een fijne romantische valentijnsavond !
Balen Step... Hopen dat spuiten bij jou (het liefst meteen natuurlijk) werkt! En ook balen voor jou lon... @ kara, ik heb er echt geen gevoel bij, positief en negatief. Gewoon afwachten en duimen dus.
Hai ladies. @kara, het opgeblazen gevoel is nu inderdaad wel minder. Mijn banner klopt, spannend hopelijk hebben we volgende week beide goed nieuws. Het wachten valt nu wel mee de dagen gaan nu wel snel als je er niet teveel aan denkt. @MLT, jet is echt een kut gevoel, het lijkt dan ook dan je rond je middel 50cm bent gegroeid Hahahah ( beetje overdrijven), maar niks zit lekker. Ik heb het nu nog steeds maar wel minder erg. Van de opvliegers heb ik nu helemaal geen last van in de week van de clomid had ik het wel heel erg. @lon, spannend voor morgen ik ga duimen....
Hoi steph88, Ik hoop het ook echt voor, moge deze theorie wel voor je werken dat zou helemaal super zijn. Succes!
Net mijn temperatuur gemeten en die was 37,1, morgen nod... Vorige keer was mijn temperatuur al 1 dag voordat ik ongesteld werd gezakt. Spannend! Ik durf nergens op te hopen. Ik ga er nu vanuit dat mijn cyclus hetzelfde is als vorige keer, maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.
@ kara, jij testte toch weleens voor je nod? Hoelang van tevoren deed je dat en met welke test? En wanneer gaat bij jullie je temperatuur omlaag? Voor je nod of op je nod?
Dankjewel !! voor je reactie.. zit nu officieel op het wachtbankje Succes allemaal dames !! toi, toi , toi
He meiden! Weer even bijgelezen. MLT, hopelijk te vroeg getest en dat je temperatuur op meer positiviteit wijst..!! hoewel je wel graag een positieve test zou zien als je NOD morgen is.. succes met afwachten. hopo dat je temperatuur gewoon hoog blijft en je hcg aanmaak gewoon iets traag is! ik heb nog even nagekeken wanneer mijn temperatuur daalt, en dat is meestal echt pas op de dag van menstruatie-doorbraak. Steph, ik had je andere topic ook gezien. veel succes met de IUI! o die is al geweest natuurlijk heel veel succes op de wachtbank nu! clomid is het meest 'makkelijk', maar ik heb hier inmiddels erg veel positieve verhalen gehoord en gelezen over spuiten. Het kan toch iets gerichter, beter afgestemd en over het algemeen minder bijwerkingen. Ik hoop dat dit voor jou ook zal gelden! je bms is inderdaad aan de dunnen kant, maar wel heel fijn dat ze in je zkh met je meedenken en je gewoon vast een kans geven. Weet je meteen hoe het in zijn werk gaat allemaal. Heel veel succes! en kom je goed nieuws hier nog wel melden ? Blessing, fijn dat het opgeblazene weer minder is . klinkt lekker zo 50cm erbij wat je zegt klopt wel inderdaad: afleiding helpt!! Lon, succes morgen! Hier kon ik het niet laten en heb vanmiddag een testje gewaagd.. negatief natuurlijk, maar ik ben ook nog veels te vroeg besef ik me, en ook veel gedronken daarvoor. waaah testdrang, daar is het weer, ik kan het niet weerstaan :O
@ kara dankjewel voor je berichtje !! jaa zit nu op het wachtbankje.. het is me gelukkig allemaal meegevallen, de IUI voelde als een uitstrijkje niet heel erg fijn. verder is alles goed gegaan duurde maar 5 min max. Heb ook een beetje rond gelezen over wat me te wachten staat met hormonen spuiten.. en lees opzich wel positieve verhalen idd. en net wat je zegt weinig bijwerkingen. Ik vindt het ook heel fijn dat ik toch een kans heb gekregen.. ookal is die niet echt hoopvol, maar zo weet ik wat ik kan verwachten. Haha als ik goed nieuws zou hebben dan meld ik het hier Hoe gaat het verder met jou ??.. je hebt een tesje gedaan maar was negatief ?? pfff spannenddd ! Heeeel veeel succes !!
zittie lekker dat wachtbankje ? voelt het ook als een 'extra' wachtbankje? of ga je maar nergens vanuit door het dunne bms? fijn dat de IUI goed is verlopen! en ook fijn van de positieve verhalen over het spuiten van hormonen. Het spuiten an sich lijkt me nog de grootste drempel . maar deal, goed nieuws horen we hier graag natuurlijk! met mij gaat het wel goed. met m'n stomme kop dus getest haha. totaal geen zin, veel te vroeg. ik blijf maar met een positief voorgevoel zitten. terwijl ik niet heel bijzondere dingen voel. en als ik wel wat voel komt het alleen maar omdat ik er heel erg op let! dus enige wat er op zit... geduld geduld. eigenlijk is vrijdag pas mijn NOD! haha mevrouwtje ongeduld hiero.
@ kara ... ik heb me er eigenlijk al bij neer gelegen dat deze ronde niets zal worden.. door me dunne bms.. ik ben geestelijk al bezig met de volgende ronde, en idd de hormonen spuiten is voor mij echt een drempel.. had het ook niet zien aankomen.. dacht dat ik clomid 100 of 150 nog zou mogen proberen. Dus ga me de komende wachttijd er hellemaal op voorbereiden. haha ik begrijp het wel hoor !! vooral als je een positief voorgevoel hebt !!.. meestal zegt dat wel iets.. oh ik hoop het echt voor je nog even geduld .. en hoop echt dat je met positief nieuws komt einde van week. ! ik blijf nog even mee lezen
lief! ik hoop goed nieuws te kunnen melden inderdaad.. en dat het dan een goede inspiratie mag zijn voor iedereen hier! mentaal goed bezig volgens mij: kan je je voorbereiden op de volgende ronde, op wat er dan komen gaat, het spuiten, etc. natuurlijk hoop ik dat het niet nodig zal zijn, maar daar moeten we maar niet vanuit gaan. eerst lekker dik bms kweken voor je toekomstig ukkie
Hee kara? Ik ben zo benieuwd bij jou! Vandaag is mijn nod, net getempt en mijn temperatuur is nog steeds 37,1. Wat nu...???? Hebben jullie dit weleens gehad? Gister dus negatief getest met de predictor early. Ik durf vandaag echt niet nog een keertje te testen. Ik heb verder helemaal geen klachten (ook geen menstruatie klachten),ben alleen erg moe, heb afgelopen week veel hoofdpijn gehad (nu niet meer) en heb wel last van mijn buik. Hebben jullie dit ooit weleens gehad? Kara, jij bent ooit zwanger geweest, voelde je dit toen? En hoe voel jij je nu?
Nog even een berichtje hoor. Sorry dat ik heel het forum vol klad , maar ik ben echt zenuwachtig. Mijn huid is sinds deze week ook heel erg slecht (veel puistjes, vooral aan de zijkant van mijn gezicht en op/onder mijn wangen, nu heb ik wel vaker een periode dat mijn huid er wat slechter uitziet, maar niet zo erg. Maar goed, de test was natuurlijk negatief. Nu lees ik over de test veel negatieve verhalen. Dat hij positief test als je niet zwanger bent en ook negatief als je wel zwanger bent. Ik begin toch een beetje te hopen nu, maar probeer het te relativeren.
Goedemorgen Wat spannend allemaal!! Hoopvolle tekenen, je hoge temperatuur, de kwaaltjes.. Het lastige blijf dat er maar een ding uitsluitsel kan geven: een positieve test, of een menstruatie natuurlijk. Want het kan zomaar allemaal op een zwangerschap wijzen!! Kwaaltjes heb ik nooit heel erg gehad, zeker niet voor NOD dus dat weet ik niet, maar wel dat het wel typische zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn! Alleen mijn huid is wel onrustig ook! Aan de andere kant.. Even vergeten, had je nu eerste ronde clomid? Ik weet nog dat je luteale fase soms wat langer kan zijn bij clomid. Er zitten toch weer andere hormonen in je lijf.. Welke test had je nou ook alweer? Want anders misschien proberen te wachten tot morgenochtend en dan, als temp nog steeds hoog is, testen? Ooo ik hoop het echt! Niet dat het door andere dingen komt. Heb je afleiding vandaag?
Ik heb getest met de predictor early, en het is mijn tweede ronde met clomid. Ik ga er vanuit dat mijn cyclus hetzelfde is als dd vorige keer, maar dat weet ik dus niet zeker en dan begin ik dus weer te twijfelen. Ik temperatuur morgenochtend weer en mocht hij dan nog steeds hoog zijn, test ik. Ik hoor verschillende verhalen over het tijdstipvan testen, s ochtends zou beter zijn, maar op de test staat dat het niks uitmaakt.. Wanneer ga jij weer testen kara? Hoe reageert je man?
Oo tweede ronde, ja, dat is gunstig want dan stijgt de kans dat je misschien wel zwanger bent! Die testen ken ik niet, dus geen idee of ze niet goed zouden zijn.. En je hoort vaak genoeg dat vrouwen pas op of zelfs na NOD positief testen! Ochtendurine is meestal meest geconcentreerd dus dat lijkt me beste. Hoef je morgen ook niet meer zo lang te wachten Met mij gaat het redelijk, ben wel hele dag bezig met 'zou het..', maar moet gewoon geduld hebben. Temp is netjes hoog, dus zit met vertrouwen op de wachtbank. Mijn man vindt het ook heel spannend maar wil niet precies weten hoe en wat en wanneer ik ga/kan testen. Hij hoort het wel als het zover is Bij jou dan?
Geduld hebben is moeilijk. Wel super dat je temp zo hoog is, dat is al een heel goed teken!!! Mijn man was gister na de negatieve test behoorlijk teleurgesteld, hij is 9 jaar ouder dan ik en hij wilt het (net als ik natuurlijk) heel graag. Net zei hij, ja we testen volgende week pas weer hoor, misschien klopt je telling niet. Haha dat dacht ik dus niet he!! Nu hebbenwe de deal dat we (Als het nodig is) dinsdagochtend. Dus nu afwachten en duimen! Met welke test, test jij?