Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Nou meiden morgen komen ze van mvm spannend!
    Doen jullie ook mee?

2. malouc

malouc Lid

11 aug 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MLT ze zouden gaatjes prikken in de eierstokken waardoor er follikels zouden verminderen en daardoor minder mannelijk hormoon in de eierstokken zou zitten.

maar ben deze ochtend weer geweest voor een meting en hij was vandaag dag 17 . 19mm heb pregnyl gekregen voor de 1e keer in 1 jaar tijd. Ik ben zo happy. Wanneer kan je nu het best klussen?

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn malouc! Ik heb geen ervaring met pregnyl, maar ik denk dat je dan vanaf vanavond aan de bak moet;). Het beste is om sex te hebben vlak voor de eisprong toch? (Zegt degene die nog steeds niet zwanger is haha)

4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nee je eisprong is na de pregnyl 30-44 uur erna

5. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en vlak voor je eisprong ben je het meest vruchtbaar. En zaad leeft lang.

6. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    Hey dames hoe is het met jullie? Ik heb beetje alles doorgelezen en zie er wat zwangere bij. Gefeliciteerd!!!😀 hier lang niet geweest, vakantie baby kamer en dingen uit zoeken jullue kennen het wel. Verder alles goed hier inmiddels bijna 23 weken pffff wat gaat hard. Maar voel me super goed!! Hoe is het met de andere zwangere? En de niet zwangere moed niet opgeven..ineens is het daar. Ik blijf hopen voor jullie. Xxx gr nance

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He meiden, hoe is het met iedereen?
    Kara kun je het nog volhouden met je envelop? ;) En je man? Ik ben zelfs nieuwsgierig wat jullie krijgen :p.
    Suuz voel je je al wat beter? Minder misselijk en moe?
    Blessing en mlt hoe gaat het met jullie? Spannende dagen! Hopelijk hebben jullie allebei deze week een mooie test in handen :D.
    Nutts, hoe voel jij je? Ik doe ook zeker mee aan mvm. Jij begint nu ook? En wanneer ook al weer echo?
    Malouc, bij mij zei de gyn dat je ei springt na ong 36uur (na de pregnyl). Wij moesten om de dag gemeenschap hebben in die periode... en jawel het is gelukt ;)! Hihi..

Met mij is het oke, ben grieperig, erg verkouden. Gisteravond eerste controle bij de verloskundige gehad. Alles was goed met onze beeb. Ik heb een krap HB, dus moet even goed letten op mn eten en kreeg als advies floradix mee. Ook vond ze het wel verstandig om me naar een chiropractor te sturen ivm bekken/rugklachten.. jullie hier ervaring mee?
    Straks (ben nu aan het werk) ga ik het vertellen aan mn leidinggevende.. ben benieuwd wat ze gaat zeggen ;)!
    Slaap lekker allemaal!

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Succes Lon met vertellen! Hier had ik ook laag hb en heb daar ijzertabletten voor gehad, werkt erg goed! Geen ervaring met fysio/chiro, maar altijd verstandig lijkt me. En beterschap, niet leuk zien zijn, zeker nu niet :(

Nutts, veel plezier met de dame van mvm! Natuurlijk heb ik meegdaan, alweer een tijdje klaar inmiddels. Ook dat is erg prettig ;) nog een paar daagjes voor de echo!

MLT, merk je al iets? Of niets?

Blessing, fijn dat jullie nieuwe stek zoveel aandacht opeist, welkome afleiding lijkt me!

Nancce, fijn dat alles gaat hoe het hoort! Het gaat idd nog steeds omhoog hier: het aantal zwangeren. Des te meer hcg kunnen we verspreiden...!

Met mij gaat het ook goed. Veel zin dat mijn man de envelop ook open maakt. Lastig zoiets groots geheim te houden!! Maar ik merk wel echt veel meer bonding te voelen deze week. En daar geniet ik enorm van. Ik kan de baby nu ook aan de buitenkant voelen schoppen (druktemaker vergeleken met mijn dochter!). Jullie denken dus dat er een meisje in zit he? Hmmmmmmmmm

Liefs

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hey dames.. Weer veel te lezen.

Lon, wat zei je leidinggevende? Heb je veel pijn in je bekken? Is dat het rare gevoel wat in je lies zit als je loopt? Was dit de eerste keer bij de vk? Hopelijk helpen de medicijnen.

MLT, hoe gaat het met jou? Jij en Blessing kunnen bijna testen toch? Spannend hoor... Hoop het zo voor jullie.

Hahah Kara, ik denk een jongen. Geen idee waarom. Ben ook eigenlijk heel benieuwd.. Hahah. :)

Nutts, spannend, je echo komt dichterbij. Wat heerlijk. Eindelijk zien of alles goed is. Ik was ook zooo zenuwachtig.

Hier een emotionele rollercoaster. Ik ben intens blij met deze baby, maar ik voel me zo gek; misselijk en moe.
    En even iets persoonlijks, mijn zin in seks is naar het vriespunt gezakt, ook niet leuk natuurlijk. Hopelijk komt dat ook weer, samen met het fit voelen.
    Nou ik wil helemaal niet klagen.. (Doe het wel ;)) haha.
    Gisteren op kraamvisite geweest en subtiel veel vragen gesteld. Wat heerlijk zo'n klein murmeltje. Volgende week mag ik voor het eerst naar de vk.. Leukleuk!!

10. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ik ben ongesteld. Baal best wel heel erg. Ik snap niet waarom het steeds niet lukt want ik weet zeker (achteraf gezien) dat we het op het juiste moment hebben gedaan. Zie het even niet meer zo zitten. Sorry voor mijn ego berichtje.

Lon, wat zei je leidinggevende?

11. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hi, ladies,

Mlt, neeeeee shit, pfffffffffffffff echt rot meid. Ik voel echt mrt je mee en je hoeft echt te verontschuldigen voor je ego bericht. Je voelt je nu gewoon heel kut, ben je te vroeg ong. geworden deze periode? Hoelang moet je nog hier mee doorgaan voordat je iets anders gaat doen?

Nance, super dat het zo goed gaat en wat gast de tijd snel zeg niet normaal. Weet je al wat je krijgt trouwens?

Lon, minder dat ziek zijn het weer werkt ook niet mee eigenlijk. Wat is hb eigenlijk hihihihi? Hoe is je gesprek gegaan met je leiding gevende ?
    Kara, de afleiding is super welkom, de dagen vliegen zo echt voorbij.
    Ahhhh zo leuk dat je de kleine zo goed voelt schoppen. Ben echt benieuwd hoe dat voelt!!kleine prinsesje drukte maakster.

Suus, je hormonen nemen alles over nu. Het is een rollercoaster van emoties die komen en gaan het niet altijd goed voelen. En snap je wel dat je soms geen zin hebt, niks raars aan lijkt me.

@ hier, rustig aan lekker druk op werk en met me huisje. Ik ben vang dat het deze ronde weer niet is gelukt. Als het echt zo is dan ga ik gewoon wachten op mijn intake voor ivf en sla ik deze maand clomid over. Even een maandje rust voor me lichaam, ik denk toch dat ze kunnen beginnen met ivf de maand erop.

12. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oh nee mlt een knuffel voor jou en geeft toch niet een echo berichtje.

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ah neee, :(:( wat een rotbericht MLT. juist deze maand zou het zo moooooi zijn geweest. Weet even niets te zeggen want aan je gunfactor ligt het zeker niet.. Dikke knuffel.

14. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Aaahhh.MLT, wat enorm balen. Sterkte meid. Die teleurstelling elke keer..
    knuffel ♡

15. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Mlt, wat vreselijk balen zeg! Dikke knuffel! En boeie een ego bericht mag je best een keer plaatsen ;)!
    Blessing, jij hebt er dus ook niet zn goed gevoel over? Hmm! HB= ijzergehalte in het bloed. Waarschijnlijk snoept de beeb een beetje bij me vandaan volgens de vk... haha!
    Kara wat was je hb toen je aan de tabletten moest? En heb je deze lang gehad? Wat lijkt me dat geweldig om je kindje te voelen, ik kan niet wachten! Bij hoeveel weken voelde je hem/haar? Ik denk toch dat je een zoontje krijgt, aangezien het kindje veel drukker is dan bij je dochter ;)! Whaha lol! Verder niet nieuwsgierig... ;) Kamertje enz al klaar?
    Nance, wat fijn dat het zo goed gaat! En je bent alweer bijna 23wkn! Super joh.
    Suuz, vervelend joh van die misselijkheid. Heb je er dagelijks last van? Ene die zin in seks... hahah praat me er niet van.. die is bij mij ook ver te zoeken.. vooral de eerst paar weken. Komt vanzelf weer :p!

De reacties op mn werk waren erg leuk, had ik niet echt verwacht eigenlijk :D. Ben zoooo blij.. En ik hoef geen nachtdiensten meer te draaien (dus dit is mn laatste nacht voor een tijdje)! Jippie!! Mn leidinggevende wil vooral dat ik goed op mezelf pas, zodat ik natuurlijk gewoon tot 34wkn kan doorwerken! Daar gaan we voor!

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    MLT, hoe gaat het met je? xx

Lon, die pillen slik ik nog steeds, nu wel om de dag. morgen moet ik weer bij vk zijn en zal ik opnieuw bloed moeten laten prikken om te checken. maar voel me in elk geval stukke beter. hb was tegen de 7 aan, net onder de grens. maar de weken nadat die geprikt was voelde ik me pas echt beroerd, dus weet zeker dat hij daarna nog verder gezakt was.
    super hoe ze op je werk hebben gereageerd, en jeeeah geen nachtdiensten meer! top!
    en ik voelde deze baby rond de 15 weken! maar wel omdat ik wist hoe het voelde ongeveer. bij mijn dochter was het rond de 19? weken volgens mij. nu is het ook van buiten voelbaar, echt heel fijn.

Suuz, geen zorgen! er zijn zat vrouwen die volgens mij een jaar lang geen intimiteit op die manier hebben. bij zwangerschap van dochter hadden we ook weinig zin, nu is dat iets beter. maar nog steeds niet zoals voorheen. is ook voor manlief wennen weer zo'n dikke buik. moet je ook maar omheen willen werken :p

Nutts, morgen echo toch?

17. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hi ladies,

Zoals ik al dacht vandaag op dag 26 al ongesteld geworden helaas. Ik heb het ziekenhuis niet gebeld voor een volgende ronde iui en voor clomid. Ik neem een maand rust voor mezelf. Ik heb 4 september intake voor de ivf behandeling, en denk dan ook dat ik de volgende ronde direct mag begin.

Snik snik, maar had al her voorgevoel ...... Hopen dat wel gaat werken, ivf is toch veeeeeeeeeel heviger.

Sorry voor mijn ego berichtje

Xxxxx

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    lieve Blessing,
    als iemand 'recht' heeft op een ego bericht ben jij het wel. ik snik met je mee. wat een teleurstelling en wat een voorbereiding op de volgende stap. goed van je dat je kan voelen en bedenken om een maand rust te nemen voordat ivf begint. focus op het huis, en andere mooie dingen. maar die kinderwens zal niet een onschuldig dutje gaan doen natuurlijk.
    ik kan alleen maar zo ontiegelijk hard hopen dat ivf hetgeen is wat jullie naar dat kindje gaan brengen. en ivf is ook heftig, ontregelend en veeleisend. en dan spreek ik natuurlijk niet uit eigen ervaring maar wat ik hier al jaren leer,lees en meekrijg.
    voor nu een enorm dikke hug.. en ik hoop echt op een mooie rustige maand voor je, in de wetenschap dat de volgende stap in de steigers staat.
    liefs

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Aah blessing! Balen meid!
    En wat ontzettend knap dat je ff een maandje rust neemt! Echt super! Dikke knuffel! Weet ff niet meer te zeggen!
    Goh wat balen!
    Ga echt zo hard duimen dat ivf meteen aanslaat!
    Liefs ♡

20. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje blessing, ik had zo gehoopt dat het voor jou wel raak zou zijn deze maand! En ik sluit me helemaal aan bij de woorden van kara en lon.
    Laten we deze maand snel vergeten en op Naar nieuwe kansen! Sterkte meid!

Volgende keer weer een langer bericht, het is nu even gekkenhuis op mijn werk!

Deel Deze Pagina