Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    jeetje blessing dikke knuf voor je en goed van je dat je rust neemt

ja mrgen de echo zo spannend

2. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Ahhhhhhh lieve dames,

Wat doet jullie woorden me goed. Ik krijg echt een warm gevoel van binnen. Het is denk ook het beste even een maandje rust te nemen. Zen met de nieuwe traject beginnen en wie weet is dit wel wat zal aanslaan bij mij. Hoop het zo , dat is me volgende stap in me leven. Nu hebben we samen een huisje, trouwen en dan onze kindjes.

Xxxxx

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Blessing, dat hoop ik ook, en gelukkig zijn alle voorwaarden aanwezig voor de kinderwens. Dat is ook een levensgeluk besef ik me vaak!

Ik wilde jullie ook even melden dat we gisteravond heerlijk gegeten hebben en ik in verwachting ben van een jongen!! :):)! het envelopje open maken was zo leuk, veeeeeel leuker dan het van de vreemde echoscopist te horen. Genieten dus, en we zijn heel erg blij dat mijn dochter gewoon een broertje zal krijgen!

4. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhh wat leuk kara een jongen!!! Super! Gefeliciteerd! Ik had het mis;).
    Houden jullie het voor jezelf of vertel je het ook al aan familie ed? En hebben jullie al een naam?

@hier, gister weer gestart met clomid.

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Aaah super kara! Toppie! Ook leuk voor jullie dochter, een broertje!
    Mlt, succes met clomid! Hopelijk niet te veel last van opvliegers!!
    Nutts succes vandaag!
    Suuz hoe is het met jou? En je pap? Wanneer wordt hij ook al weer geopereerd?

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    goed zo blessing! gewoon aan je zelf denken

kara wat leuk een jongen! een rijkeluiswens een dochter en een zoon.

Hier een mooie echo ze waren meer dan tevreden mooi hartje

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Super nutts! Fijn om te horen. Wanneer moet je weer komen?

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Nutts, wat fijn! Gerustgesteld nu??

En bedankt! Ja, we zijn heel blij dat we een zoon zullen krijgen. Een dochter was net zo welkom natuurlijk. Maar zeker leuk voor mijn dochter ook. Namen komen we totaaaaaaal niet uit, dus suggesties zijn welkom! :D

Lon, zijn jullie al uit de naam?

MLT, go go go clomid! Wannneer heb je fm?

9. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ja wel gerust gesteld maar ben blij als ik 12 weken ben
    weten jullie hoe dat zit als de eerste echo goed is heb je toch meer kans dat het goed gaat? lijkt me

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Zeker weten! Na een kloppend hartje is de kans 97% dat je een gezond kindje krijgt!!

11. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn nutts!

En kara, gelukkig hebben jullie nog even te gaan voordat jullie eruit moeten zijn. Wij weten het al precies haha.
    Ik heb geen fm. We hebben met de arts afgesproken om in december terug te komen om verder te kijken. Aan de ene kant vinden we dit prettig, maar aan de andere kant lijkt het me absoluut niet leuk om in december terug te moeten. Maar ach, wie weet deze maand!

Lon en suuz hoe is het met jullie?

12. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, ik heb even een vraagje maar ik weet even niet meer precies voor wie dit wel of niet geldt.
    Maar waarom is bij sommige van jullie besloten om (naast clomid?) verder te gaan met een andere behandeling?
    Ik baal er zo enorm van dat ik sinds dat ik clomid slik (nu 7 maanden) wel een regelmatige cyclus+eisprong heb (dat was het eerste doel) maar nog steeds niet zwanger ben.

13. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    bij mij deed de clomid niets en bms was te dun

14. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ik was clomid resistent, en daarom na 5 maanden over gegaan op gonal f.

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ik zou overgaan als ik niet zwanger was geraakt van mijn dochter ivm bijwerkingen en verminderde werking van clomid. ook was een reden dat je clomid eigenlijk niet langer dan ?6?9? maanden mag gebruiken vanwege mogelijke nadelige lange termijn effecten.

twijfel je zelf? of zou je iets anders willen eerder al dan december?

16. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hey meiden.. ben ik weer!

gefeliciteerd nutts.. wat fijn om te horen een kloppend hartje!! Top!

En Blessing, super dat je zo positief in het leven staat.

Een jongen!! Hahah wat leuk Kara! Gefeliciteerd!!

Mlt, ik heb tussendoor elke keer folikelmetingen gehad, ze zien dan ook of je bms dikker word en wat het met je eitjes doet. Ik vind het persoonlijk vreemd dat ze bij jou niet tussendoor gaan kijken hoe het verloop is. Zal je dit kunnen aangeven bij je gyn? Of ergens ander informeren. Ik kan begrijpen dat als je medicijnen moet slikken het toch graag goed wil doen. En vragen kan altijd. Je moet doen wat goed voelt!
    Lon, hoe voel jij je?

17. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hier sinds gisteren bruinverlies. Sliertjes. Ik baal ontzettend. Heeft iemand van jullie dat wel eens gehad? Heb geen krampen of rood bloed, volgens de vk een goed teken. Als ik dat wel krijg kan ik meteen weer bellen.
    Verder ben ik erg moe, maar dol gelukkig :)

18. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh suuz wat vervelend en eng... Hopelijk is het gewoon een zwangerschapskwaaltje! Goed dat je de vk al
    Hebt gebeld!

Dankjewel voor jullie reacties. Tijdens de eerste 3 cyclus heb ik wel fm-en gehad. Toen was mijn bms altijd goed en had ik altijd een goede eisprong. Vorige maand had ik een cyste, maar was mijn bms wel goed. Nu controle gehad van de cyste en alles zag er prima uit. Ook zeggen ze dat mijn cyclus goed is zo. We hebben de arts verteld dat we nog niet verder wilden kijken naar andere methoden. Toen is afgesproken dat ik doorga met clomid tot dec. Dan maken
    Ze een hsg en kijken ze verder. De gyn zei dat het geen kwaad kan om clomid voor langere tijd te slikken. (Toch raar dat artsen daar verschillende ideeën over hebben). We hebben dus zelf (in overleg met gyn) de beslissing genomen om nu even zonder controles door te gaan. Voor ons geeft dat rust, maar af en toe ook onzekerheid. Dat had ik gisteren dus, vandaar mijn vraag;).

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Zeer begrijpelijk MLT. Ene keer rust en dan weer twijfel, het is ook lastig. En totaal afhankelijk van je eigen persoonlijkheid (veel behoefte aan controle of juist niet, ongeduldig of niet) moet je best mogelijke beslissingen maken. Dus zolang het voor jou/jullie goed voelt zo kan je zo doorgan. Merk je dat je twijfelt is intensivering altijd mogelijk lijkt me.

Suuz, hoe is het nu? Ik ken zwangere die dat regelmatig hebben. Zelf heb ik het ook wel eens gehad op een moment dat alles nog goed was. Zelfs rond week 17 een keer een megabloeding gehad die toch onschuldig bleek. Maar leuk is het nooit!

X

20. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai dames,

Sorry paar dagen niet geschreven, hier druk met verhuizen. De laatste dagen in mijn eerste huissie zijn aangebroken hihihihih. Snik snik.

Een jongen yeahhhhhh je krijgt nu een koningskoppel zo leuk kara, hihihi ik had het wel mis met een meisje.

Hoe is het met de rest? Suus rustig aan doen en morgen even voor de zekerheid bellen.
    Mlt, inderdaad dat elke ziekenhuis iets anders hanteert, de ene doet het zo en de andere weer zo!!! Totaal geen touw aan vast te knoppen zo.

Deel Deze Pagina