Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Wat spannend Blessing.. Een vriendin van mij begint gelijk met jou met ivf. Ze heeft ook een hele koeltas mee gekregen, best heftig. Wat fijn dat je zo snel mag beginnen.. Voelt het goed?
    Zoveel dromen..Ik hoop het voor je!!

2. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Spannend blessing! Fijn dat je al zo snel mag beginnen! Super joh! Hopelijk met veel succes!! Tis je gegund!
    Mlt hoe is het met jou?
    Suuz, nutts en kara hoe voelen jullie je?
    Geinig die namen. Wij hebben ook al wel wat in onze gedachten, gelukkig liggen we aardig op 1 lijn ;)!
    We hebben van de week nog ff het een en ander bij de babydump geshopt hihi! Zooo leuk he! Ik ben alleen wel erg benieuwd wanneer ik een beetje een buikje ga krijgen ;)! Er valt nog steeds weinig te zien.. we wachten af :).
    Hier gaat het verder wel goed.. ben alleen zooo moe en heb steeds enorme spierpijn in mn bovenbenen, heel vaag! Zal wel weer overgaan...
    Zoo genoeg geklaagd!! Niet klagen maar dragen zeggen ze dan... ;)!

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    haha meisjes naam zijn we al uit maar die jongens naam

vraagje hadden jullie met 8 weken ook nog wel eens steken in je onderbuik?

4. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor blessing! Hopelijk is dit wat jullie nodig hebben en ben je in 2014 gewoon nog zwanger!

Ik heb de prive berichten nog niet echt onder de knie haha. Ben nu een weekend aan het relaxen in het Sanadome dus heb ook alleen
    Mijn telefoon, morgen ff op de iPad kijken;).

5. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Hoi dames,

Ik weet niet of een aantal van jullie mij nog kennen. Een paar maanden geleden praatte ik ook mee hier maar wegens privé omstandigheden heb ik een tijdje afstand gedaan van het forum.

Ik vind het super om te lezen dat bij een aantal van jullie hun grote wens werkelijkheid is geworden en in blijde verwachting zijn. Zelf start ik zondag aan mijn 4de ronde Clomid en hoop dat het snel raak mag zijn. Ik merk wel dat het mij steeds zwaarder valt als ik weer ongesteld ben geworden. Na elke echo afspraak ben ik vol goede moed want er is een mooi groot rijp eitje te zien die op springen staat maar dan toch...helaas!

Als dit een besloten groep is geworden dan moeten jullie dat maar zeggen aangezien ik zie dat het onderwerp verplaatst is naar een andere groep:) Dan zoek ik gewoon iets anders om tegen aan te kletsen :D

Voor de zwangere dames hebben jullie nog tips of trucs of deden jullie iets anders toen het raak bleek te zijn?

6. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sweetnesz! Leuk om je hier weer te "spreken"! En het is niet besloten hoor, klets lekker mee! Ik snap wat bedoeld, steeds weer de hoop en dan toch weer een teleurstelling. Hoe lang mag je doorgaan met clomid?

7. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Oké gezellig :D Volgens mij zeiden ze aan het begin van dit traject dat ze na 6 rondes verder gaan kijken. Mijn volgende echo afspraak staat weer gepland voor 17 september.

Hoe gaat het met jou?

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He meiden, even kort, zit weer in drukke werkweek dus later uitgebreidere reactie!! Bedankt voor jullie openheid met de namen, echt leuk :D

Blessing, wat een avontuur zo zeg. Ik hooooooooooooooooop zo! Ook dat het te doen is en meevalt voor jou allemaal. Knuf!

9. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Van mij ook even snel een berichtje!
    Hoe is het met iedereen? En kara, zaten er voor jullie geschikte namen bij?;)
    Wij hebben voor deze maand een nieuw plan de campagne hahaha. We beginnen deze maand gewoon op dag 15 (anders op dag 16). En dat is dus vandaag haha. Wie weet werkt dit? Mijn eisprong is altijd rond dag 16,17 of 18. Meestal op dag 17. Wat denken jullie?;)

10. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Heyy..

Heb je er iets aan gehad kara?? Leuk hoor om ieders ideeën te horen.
    Denk dat het juist goed is om eerder te beginnen. Zaad blijft langer in de baarmoeder als een soort voorraad.. Haha. Wij hadden deze keer naar mijn gevoel helemaal verkeerd getimed, maar bleek niet het geval! ;) succes! :D

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He sweetnesz leuk dat je weer komt mee kletsen. Heb je last van de clomid? Of valt het mee? Hoe gaat het verder met je?
    Kara, hopelijk zit er een leuke naam bij, heb zelf niet gereageerd, beetje druk gehad... sorry :)
    Mlt succes meid! Gewoon om de dag aan de slag ;)! Wie weet hihi! Hoop het zo voor je!
    Suuzanna hoe is het met jou? Heb je iedereen het leuke nieuws verteld?

12. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Nee hoor valt gelukkig mee heb alleen last van opvliegers en daar blijft het bij :) verder alles goed drukke tijd achter de rug zijn verhuisd en hebben in die periode van inpakken en verhuizen en weer Ff tijdelijk thuis wonen besloten om te stoppen met clomid aangezien stress ook niet echt bevorderlijk is voor het zwanger worden.

Hoe voel jij je? En had je al een gevoel zwanger te zijn voordat het echt bevestigd werd? Kwaaltjes of juist helemaal niets.

MLT succes komende dagen ;) Eerder beginnen kan nooit kwaad !!!

13. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Sweetnesz welkom back, natuurlijk kan je gezellig meekletsen.

Ik ben nu een ronde gestopt met clomid om straks aan ivf te beginnen. Nou dames , lijkt net als of ik nog bijwerkingen heb kon deze dagen echt niet slapen....pfffff

Hoe is het met de rest?

14. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nou meiden stress en zwanger zijn gaan niet goed samen ik hou niets meer binnen straks maar de huisarts bellen

15. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje nutss, hoe gaat het nu? Zorg wel dat je genoeg vocht binnenkrijgt.

Hoe is het verder met de rest?

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nou hier ook een k.. dag! Vanmorgen tot 2x toe bijna flauw gevallen op mn werk.. pff. Ben de hele dag niet lekker, buikpijn, misselijk, duizelig, hoofdpijn. Hopelijk gaat het morgen beter.. mn vriend heeft liever dat ik niet ga werken, maar ga het toch proberen.. morgen even mn bloeddruk meten, voordeel van in de zorg werken. Gisteren met mn vader mee geweest, wordt 5x in de week bestraald, heb het er best moeilijk mee, maar goed, we proberen positief te blijven.
    Nutts balen zeg! Hoe voel je je nu? En idd goed blijven drinken he!
    Blessing, ik had ook heel lang last van de bijwerkingen van clomid, erg vervelend! Heb je ook steeds opvliegers?

En idd hoe is het met de rest? Tis hier vrij rustig.

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden! Doen jullie wel een beetje rustig aan? Let goed op jezelf en de tekenen die je lichaam geeft hoor!
    Lon, heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke periode met je vader!!!

Ik had vandaag behoorlijk veel witte afscheiding. Hebben jullie dit altijd voor of na je eisprong? IK ga het ook nog ff googlen haha. Eergister wel sex gehad, gister niet, en vandaag... Haha

18. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    nou meiden mijn paard is in de kliniek opgenomen dus stress stress en nog eens stress. voel me hondsberoerd maar durf me niet ziek te melden werk er net 2 weken

19. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Lon, het is ook niet niks. Neem tijd voor jezelf, want dat werkt het best. Sterkte meid en beterschap.

Nutts, bah wat vervelend, ik snap dat je 2x nadenkt voordat je je ziekmeld, maar soms is het toch beter.

MLT, sorry heb er geen ervaring mee. Je doet in elk geval je best. haha!! Veel plezier :)

Hier, ook de hele dag misselijk. Gisteren wakker geworden met hoofdpijn, want ik had mijn eerste werkdag, ook nog een slaapdienst. heb me de hele tijd afgevraagd hoe ik dat moest doen als ik misselijk word. Pff, zooo stom natuurlijk. Om m'n werk, moe en misselijk. Echt balen. Maar rustig aan gedaan en collega's waren heel lief.
    Nu weer hoofdpijn, want moet zo met mn vader naar het ziekenhuis voor de laatste onderzoeken, hij wordt maandag geopereerd. Ook erg spannend allemaal. Gelukkig hoef ik dan niet te werken, want dat zie ik niet zitten.
    Verder zijn we erg blij met het kindje in mijn buik, ik kan niet wachten tot ik weet wat het is, een meisje of jongen. Dan ga ik los met shoppen :)

Fijne dag meiden.

20. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ook pittig suzanna! sterkte meid
    ik heb me in ieder geval voor de ochtend afgemeld ga eerst naar de huiarts

Deel Deze Pagina