Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nou suuz ook voor jou spannend!
    Nutts ziek is ziek zeggen ze steeds tegen mij... dus ook voor jou ;)!
    Ik ben dus ook naar huis gegaan net.. weer niet lekker op mn werk.. ze vonden dat ik naar huis moest gaan.. leidinggevende was ook erg voorzichtig en heeft me voor 8uur ziek gemeld, deze en volgende week..
    Nou ik ga ff slapen denk ik!

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik ben ook ziek thuis pff ben op
    paardje is heel erg ziek en schoonvader ook door de stress zo misselijk zucht

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden allemaal beterschap! Doe maar eens even een beetje rustig aan jullie;).
    Suuz, sterkte! Spannende dagen voor jullie!

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Haha! Nou we zijn lekker bezig he met elkaar ;)! Tis wat zwanger zijn/worden..
    Ik heb vanmorgen toch verloskundige even gebeld, maakte me zorgen. Bloeddruk op mn werk was oke, dus dat kon het probleem niet zijn. Krijg nu ijzertabletten. Want de klachten die ik heb passen goed bij een ijzer tekort.. heb vanmiddag ook flink liggen slapen, en dat past totaal niet bij mij!

Mlt hoe gaat het bij jou;)? Zou toch geweldig zijn als het jullie deze maand lukt :)!
    Blessing hoe is het met jou meid?
    En de rest?

5. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk werken de ijzertabletten lon! Wanneer heb je weer een echo? En nutts en suuzanna, willen jullie weten wat het wordt? En jij lon?
    En blessing, had jij je intake al gehad of nog niet...?
    Kara hoe is het met jou? Druk met werk en opleiding? Lukt het een beetje?

Ik zit nu op dag 18 en denk dat mijn eisprong geweest is. Maar voor de zekerheid... Haha

6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hey nou nog steeds misselijk en af en toe steken van buik naar heup/lies verder gaat het wel. Nee wij willen niet weten wat het wordt nog 1,5 week dan heb ik weer een echo

7. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Gm dames,

Mlt, ja ik heb mijn intake al gehad dat heb ik 4 september gehad + een tas vol medicatie. Mag beginnen zodra ik ongesteld wordt.

Hoe is het met de zieken zwangere onder jullie?

Hier alles rustig aan, geen kwaaltjes gelukkig kan ik weer lekker slapen. XXX

8. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik voel me ietsje beter en jullie meiden?

9. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hier gaat het redelijk. Nog super moe.vandaag met de ijzertabletten begonnen, dus heeft even zn tijd nodig. Ik blijf voorlopig wel 8uur in de ziektewet, vind mn leidinggevende beter... nou dat vind ik prima ff :)!
    Hoe is het met de rest?

10. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Hier weer in de wachtweken, dus geen nieuws. Verder erg druk op het werk!
    Lon, hopelijk werken de tabletten snel en ikkan me voorstellen dat het fijn is om voor een klein deel nog even in de ziektewet te zitten. Fijn dat ze op je werk zo'n rekening met je houden!
    Ben ook bebieuwd hoe het met de rest is!

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    He lieve meiden!
    Wat een ziekenboeg hier :(
    Lon, Suuz ook veel sterkte met de familieomstandigheden. Dat maakt het niet minder makkelijk lijkt me. Wel extra prachtig om groeiende buikjes te hebben :)

Lon, ik had ook bloedarmoede en herken je klachten enorm! paste ook totaal niet bij mij. ijzertabletten hielpen gelukkig goed. ik heb ze nu weer afgebouwd. ik hoop dat ze snel hun werk gaan doen!

MLT, de spannende weekjes weer dus. Zit je lekker op de wachtbank? Het zou toch zomaar eens een keer raak mogen zijn he? Het zou bijna gek zijn na al die tijd steeds weer ongesteld worden.

Blessing, is het prettig om even soort van pauze te hebben? of kan je niet wachten om te kunnen beginnen?

Suuz, hoe voel jij je? Nog meer leuke reacties gehad?

Nutts, en jij?? al gewend?

Met mij gaat het in de buik heel goed. Het is een druk en gezellig mannetje. Het voelt zo gezellig om altijd samen te zijn! Daaromheen is het een lastige periode op werk, veel gedoe wat al mijn energie kost en veel slaapuurtjes. Dat is minder dus. Maar ik heb vertrouwen in een goede afloop.
    De naam komen we alleen nog steeds niet uit! blijven zoeken dus :)

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Groei je goed kara? Balen dat je werk zoveel energie kost.. doe het rustig aan, goed op jezelf passen he! Gaan jullie een 3d echo doen? Of al gedaan?

En ff een algemene vraag; gaan jullie een zwangerschapscursus volgen met je partner? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen? Wij zijn vrij nuchter en zien ons zelf nog niet in zn groepje puffen ;)! Haha
    Hebben jullie ideeën? Zwangerfit, yoga of toch zn cursus..

13. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    haha ik zie me zelf dat ook niet doen hoor lon.
    Ik wil op zwangerschaps zwemmen

14. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Drukte hier verhuizing naar een tijdelijke onderkomen. Mijn huissie schoonmaken en sleuteloverdracht bij de notaris. Heb niet eens tijd om na te denken over mijn cyclus hihihihihihihi.
    Maar vanaf even tijdelijk rust tot over 6 weken mijn sleutel krijg van mijn nieuwe huissie. Laat alles maar op me af komen, wie weet ben ik volgende week niet ongesteld maar zwanger. Maar ik ben er wel klaar voor ivf. Spannend

15. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    meiden ik heb net een softijsje op en hoor nu dat je dat niet mag.
    Klopt dat? maak me nu zorgen

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nutts, had het ook gehoord toen ik mn softijsje al op had... haha! Tnt is alles nog goed gegaan.
    Denk dat het meevalt, als je hoort wat je allemaal beter niet kunt eten/drinken...
    Hoe is het verder meiden?

17. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hey meiden.. ben een tijdje afwezig geweest ivm operatie van m'n vader. Gelukkig is alles goed gegaan, maar het was een heftige week, vooral als je zwanger bent, met alle hormonen, emoties en vermoeidheid. Het herstel gaat lang duren, maar het ergste is achter de rug.

Nutts, ik zal me niet teveel zorgen maken. Zolang je maar geen rauw vlees etc gaat eten.

Moet vanavond weer werken, hopelijk gaat het me lukken.. voel me nog steeds niet op en top, maar dat komt hopelijk binnenkort! ;)
    Geniet van jullie zondag!!

18. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Doe het rustig aan suuzanna! Goed op jezelf passen hoor, daar hameren ze bij mij ook steeds op!
    Fijn dat de operatie goed is verlopen, op naar een spoedig herstel!

19. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oke dank jullie wel meiden.

En sterkte suzanna denk aan je zelf he

20. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Lief.. dankjewel. Jullie klinken als mijn man. ;)
    Probeer ook rust te nemen, maar het voelt zo nutteloos, want verder ben ik gewoon gezond. Maargoed, ik weet nu hoe het voelt om echt even op te zijn. Na veel tranen kan ik zeggen dat het sinds gisteren echt iets beter gaat. :) Nu snel verder met mn werk!!

Deel Deze Pagina