Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Suus, fijn dat de operatie goed is gegaan. En het is inderdaad heftig tijdens een zwangerschap, je hebt zelf je hormonen en emoties niet onder controle en dan nog z'n heftige situatie erbij. Dikke kus rn grote knuffel.

Nutss, dit had ik ook nog nooit gehoord,, maar wat je niet weet wist je niet. Vanaf nu niet meer doen inderdaad en een keertje kan vast geen kwaad meid.

Hier drukke wekende achter de rug. Vanmiddag tijdens het plassen had ik beetje roze verlief, dacht al ok ben weer ongesteld. Later in de middag ging ik maar weer plassen en keek in het papiertje en nog heel licht roze. Na werk thuis gekomen en gedoucht en nog steeds niet doorgezet en niks bij het afwegen. Nu ga ik steeds naar de wc als ik iets voel, maar tot nu toe positief. Morgen is mijn nod. Wat denken jullie ?

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden!
    Suuzanna, fijn dat deze horde genomen is met en voor je vader. het lijkt me sowieso al heftig, zwanger of niet. maar met zo'n groeiende buik met alle beseffen die daar bij horen is de impact misschien nog wel weer heftiger/anders. sterkte! en ook fijn dat het wat beter gaat. zal wel met ups en downs komen..?!

Nutts, ik zou zeggen: maak je niet nuts ;). ik eet zo'n beetje alles, behalve echt rauwe dingen, maar maak me niet zo snel zorgen.

Lon, hoe is het met jou? helpen de ijzertabletten al iets meer?

Blessing, breekt het normaal sneller door? Het kan natuurlijk gewoon voorbode zijn. Maar dat roze verlies heb ik ook gehad. en toen bleek ik toch echt zwanger. Het zal toch niet... dat jij 'zo iemand bent' die de ronde voor IVF spontaan zwanger blijkt, in de rust ronde? de duimen gaan weer in draaistand in elk geval!

X

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    en MLT, waar zit jij? op de wachtbank nog he? :) hoe gaat het bij jou? prima om in december vervolgstappen te gaan nemen of wint het ongeduld?

4. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai kara,

Het zet altijd door, heb dan ook gelijk bloed zodra ik het merk. Dat zou toch wat zijn hihihi ik weet echt niet wat ik moet denken. Ik ga maar snel slapen ben benieuwd als ik wakker wordt en het heeft nog niet doorgezet xxxxx

5. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Hmm spannend blessing! Dat zou toch wat zijn!! Ik ga ook voor je duimen :)! Hoop het zo!!

Ik kan nog niet zeggen dat de ijzertabletten werken... ben nog steeds erg moe, buiten adem, duizelig... zal wel ff zn tijd nodig hebben.. morgen controle bij verloskundige.. ik ben benieuwd, en heb erg veel zin om het hartje weer te horen, vind het allemaal nog zo onwerkelijk. Helemaal omdat er nog maar weinig te zien is aan mij... hahaha!

Suuz hoe voel je je? En hoe is het met je vader?
    Mlt, hoe gaat het met jou?
    Nutts en kara ook alles goed?

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ga dan inderdaad maar snel slapen :D!
    heb je testjes in huis??
    oooo, dat gungevoel borrelt weer gigagantisch op! xxxx

7. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lon, hoe was de echo?

Blessing, spannendddddddd!!!! Hoop het zo ontzettend voor je meid!

En suuzanna, fijn dat de operatie goed ging. Dat is stap 1. Nu weer verder. Sterkte meid!

Kara, hoe is het met de namen?;).

Ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld word. Voel me net zoals altijd vlak voor mijn menstruatie. En kara, mijn geduld en ongeduld zijn behoorlijk met elkaar in discussie;).

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    He mlt, ben bij verloskundige geweest voor controle, onze doet geen echo's. Was de gewone controle, bloeddruk gewicht en hartslag baby ♡♡♡. Ben weer helemaal blij hihi alles was perfect! Op naar de 20wkn echo... 3wkn aftellen haha.

Hopelijk zet je menstruatie niet door en ben je gewoon zwanger! Ga heeeeel hard duimen voor jou en blessing!!
    Snap heel goed dat je geduld en ongeduld in discussie zijn ;)! Je bent het wachten ook wel beetje zat lijkt me..
    Dikke knuffel voor jullie!

9. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ik duim ook voor je blessing

ik heb net een baby hartslag meter gekregen van mannetje.
    alleen we horen nog niets nouja alleen mijn hartslag denken we (90 p/m)
    maar goed vanaf 12 weken moet hij het pas goed doen

10. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lady's

Toch helaas vannacht ongesteld geworden. Het mocht toch niet zo zijn, op naar de ivf traject nest heftig hoeveel medicijnen ik moet nemen, maar voor het beste. Ooit mag ik mijn kleine in mijn arm nemen.

XXX dank jullie voor alle hoop

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Balen blessing! Had geweldig geweest, maar helaas!
    Op naar de ivf! En dan met resultaat.. dikke knuffel meid!

12. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg balen blessing! Het was zo mooi geweest... Op naar de ivf!!! Dit moet toch gewoon lukken meid! Wanneer moet je voor het eerst naar het zh? Sterkte lieverd!

Lon, super dat alles goed gaat!!! Zie je al
    Wat aan je buik?

Hier nog niet ongesteld, ik denk vanavond en anders morgen.

13. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je dames,

Spannend mlt, je bent toch meestal eerder dan mij ongi?
    Ik moet volgende week donderdag voor de eerste uitgangsecho gaan. Vanaf vandaag neusspray en vanaf morgen gonal-f spuiten.

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh is dat zo blessing..? Weet ik zo njet uit mijn hoofd haha. Ik zit nu op dag 30, meestal op dag 31 of 32 ongesteld.

Succes blessing!

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Blessing, dikke knuffel. Op naar IVF, en je hebt gelijk: ooit houd je hem of haar vast, daar geloof ik ook in. Ik zou je alleen een veel minder heftig traject gunnen. Als we dat toch eens in de hand hadden.... Liefs!

MLT, spannend bij jou dus! En die discussie kan ik me iets bij voorstellen :) lastig he soms. Soms relaxed, soms niet. En dan toch doen wat het beste voelt, of zoiets. Eerst gewoon hopen dat het nu...?

Lon, top!! Je gaat hard ineens voor mijn gevoel. Aftellen naar de twintig weken echo dus nu.. Wow. Besef je het altijd al?

Hier alweer ruim 24 weken. We hebben nog geen definitieve naam maar wel een kanshebber :)!

16. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Spannend Mlt! Hoe voel je je dan? Ongi klachten of dat helemaal niet?

Kara; ja het gaat nu best wel snel idd.. Vandaag alweer 17wkn.. haha. Kan het nog altijd niet goed geloven, wat een wonder hihi! Maar jij ook alweer 24 weken! Dat schiet ook al lekker op. Wij zijn wel uit de namen, eigenlijk al vrij snel ;).

Hoe is het met de rest?

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden wat gaan die weken snel!! Leuk hoor! Ben benieuwd naar jullie buikjes! (Ik zeg: foto time!;)).

Ik voel me enorm ongesteld maar ben het nog niet. Maar meestal word ik het s avonds of s nachts. Nog maar even afwachten dus, vandaag dag 31 in ieder geval.

18. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oh blessing balen meid op naar de ivf ik blijf duimen voor je
    hier gisteren mijn termijn echo gehad en alles is goed mochten het van de gyn nu ook bekend gaan maken

19. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    En... MLT, hoe is het nu? Wat spannend allemaal..
    Blessing, jij heel veel succes met alles, want heftig is het wel!

Hier gaat het goed.. Vanmorgen een prachtige echo gehad en het mooiste kindje gezien die er bestaat. Haha. Helemaal verliefd. Officieel 9 april uitgerekend en vandaag 12weken + 1 dag zwanger.. Zal eens kijken of mn banner nog klopt.
    Meteen gevraagd of ze kon zien wat het word. Ze dacht een jongen, maar nog erg twijfelachtig... Zoooo spannend.

Ik wilde een foto uploaden, maar doet het niet.. Zal later nog eens proberen.

Hoe is het met je Lon? Voel je je al iets beter... En Nutts?
    Kara, welke datum ben jij uitgerekend?

20. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Suzanna! Fijn dat alles goed was! Oh en een jongen, spannebd hoor!!! Je bent bijna op mijn verjaardag uitgerekend;).
    Hoe is het met de rest? Weten jullie al de uitgerekende datum?

Hier nog niet ongesteld, maar voel me nog wel steeds ongesteld haha. Ik denk dat ik het vanavond of vannacht word.

Deel Deze Pagina