Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    2014-09-26 16.59.32.jpg

Ja het is gelukt!! Wat mooi he?
    Hij/zij was druk heen en weer en alles was goed te zien op de echo. :) wat een knappert hè?

Mlt, best spannend. Maar vaak zegt je gevoel heel veel.
    Afwachten maar weer! Succes.. en een knuffel.

2. shelke

shelke Lid

4 jul 2014
    59
    0
    6
    didfenspeciaalzaak
    Ik ben vandaag (op dag 3) gestart met tweede ronde clomid. Vorige ronde op dag 10 1 eitje van 18 mm en op dag 15 eisprong gehad. Helaas ongesteld geworden, nu op naar de tweede ronde. Maandag 6 oktober (dag 14) weer een echo.

3. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwwww suuz!!!! Wat mooi! En dat het zo snel al echt een mensje is he, zo bijzonder! Heb je de foto in een lijstje gedaan?

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Wauww heel mooi! Apart he zn klein hummeltje.. lijkt groot op de echo maar eigenlijk nog maar zn 7cm met 12wkn haha! Vind dat altijd zo bijzonder..

Nutts super dat jou echo ook goed was! Ik kan niet wachten tot onze 20wkn echo.. die is op 13okt, schiet al aardig op!

Mlt spannend meid! Hoop zo dat je menstruatie weg blijft! Maar idd net wat suuzanna zegt, weet je vaak dat je gevoel klopt... njaa niet altijd natuurlijk, ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden haha..

Met mij gaat het wel oke.. die vermoeidheid nekt me wel een beetje... ben op het werk niet vooruit te branden vind ik, valt me allemaal beetje tegen.. tis maar goed dat ik leerlingen begeleid ;)! Hihi.

5. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Super hè.. Onze kleine is zelfs nog maar 5.5cm. Haha.
    Maar zo klein en dan al alles erop en eraan. Prachtig hoor.

Pff ik ben ook op m'n werk. Brrr. Kan nu al niet wachten tot ik in m'n bed lig. Anders sliep ik altijd na 12en.. nu ben ik om 22u echt op! Haha. Hoort er gelukkig gewoon bij! ;)

6. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Haha ja echt heel bijzonder.. onze is als het goed is nu zo rond de 18cm.. wat een verschil alweer he.. bij jou al een buikje te zien? Hier nog niet echt hah! Wel zn 2.5kg gegroeid....
    Werkze nog even meid!

7. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Wow ja.. we schelen ongeveer 5 weken. En dan zo'n verschil!! Ik heb een buikje al.. vind ik helemaal niet erg. Als ik niet zwanger zou zijn zouden mensen denken dat ik gewoon war was aangekomen. Hahah. Ik ben juist afgevallen. Vast om eten me zo tegen staat. Ik kan met moeite voor mezelf koken als mijn man moet werken.

8. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder het dat die kleintjes in jullie zo klein zijn maar toch ook al zo compleet!

@hier, nog steeds niet ongesteld. Wel echt last van mijn rug.

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Je he, zo klein en al bijna compleet. Wonderlijk! Hoeveel dagen ben je overtijd MLT? Heb je dat vaker?
    Toch best spannend.. ik ben benieuwd hoe het zal gaan! Fijn weekend meiden!

10. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    spannend mlt!!
    Ja echt wonderlijk he hier is de kleine 4,5 cm en alles zit er al op echt heel raar

11. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het van de 8 cyclussen 1 keer gehad dat ik vandaag ongesteld werd (dag 33) en 1 keer op daf 34. De rest van de cyclussen op dag 30 of 31. Er is geen pijl op te trekken dus;)

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hi,

MLT...???

Suuz, supermooi je kindje!! Die plaatjes helpen al die kwalen te verdragen he?

Lekker toegeven aan alle buikjes, groot of klein, vroeg slapen, even minder zin hebben in werk etc. Mag allemaal en het is het zo waard! Ik ga mijn dochter nu uit bed halen en nog even bij papa knuffelen en boekjes lezen in bed :D

13. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi dames,

Super mooie echo suus, echt bijzonder hoe klein ze nog zijn dat alles al zo ontwikkeld is. Een baby is echt een zegen van god.

Mlt, spannend en??? Wanneer wil gaan testen?

@hier, voel me een beetje opgeblazen door de medicijnen denk ik. Voel me eierstokken nu echt zitten met de dag voel ik ze meer. Ik moet aanstaande donderdag voor de eerste echo gaan, hopen dat er al genoeg follikels zijn gegroeid.

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Nog steeds niet ongesteld, maar die pijn in mijn rug... Ik denk echt dat ik gewoon nog ongesteld ben. Ik wacht nog met testen, want zo'n negatieve test vind ik altijd zo deprimerend haha.

Hopelijk zijn de follikels goed gegroeid blessing! Op welke dag zit je nu?

En de zwangeren, luister maar goed naar Kara!;) hoe voelden jullie toen jullie ongesteld moesten worden, maar zwanger bleken te zijn?

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Blessing, ah lekker opgeblazen. Dat betekent dat er iig iets gebeurd daarbinnen! Maar wel een rotgevoel meestal. Afhankelijk vd oogst, wanneer staat dan de punctie gepland? Succes meid!

MLT, spannend toch.. Ik voelde me iedere keer anders geloof ik, altijd wel wat menstruatieachtige klachten. Ik duim!!

16. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hier ook menstruatie klachten en pijn in mijn rug en liezen

17. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Blessing, wat spannend zeg. Er gebeurd een hoop.. hopelijk een paar mooie follikels met inhoud :) sterkte meid.

MLT, pff.. dat wachten. ook ik had last van mn rug en ongesteld gevoel, maarja kan bij iedereen anders zijn.

Inderdaad... ik geef er lekker aan toe. zo blij met de echo. alles leek goed er waren (nu nog) geen afwijkingen te zien. Dus erg gelukkig.. en ja, we voelen ons gezegend.

18. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    fijn gevoel he suuzanna

mag ik vragen wat jullie al voor de baby hebben gekocht?

19. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Mlt spannend meid! Wanneer wil je gaan testen?

Blessing vervelend dat je je ze opgeblazen voelt.. maar idd wat kara zegt, lijkt wel of er idd wat gebeurd in je lichaam, ook weer positief. Wel spannend allemaal lijkt me!

Kara hoe voel jij je?
    En suuz en nutts?

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Mlt...? Al nieuws? Ik hoop het zo!!

Hier een virus in aantocht, kon ook bijna niet anders met alle werkstress afgelopen tijd. Als mijn babyboy er maar geen last van heeft :( Het komt, hoe dan ook, vast weer goed, daar geloof ik ook in. Maar nu even vooral bleeeegh! Zo, dat is er weer uit. We hebben wel een naam!

Deel Deze Pagina