Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeahhh proficiat met jullie naam Kara! Met welke letter begint hij?;) beterschap hoor, probeer een beetje rustig aan te doen.

Blessing hoe gaat het met je? Heb je nog zo'n opgeblazen gevoel?

Lon en suuz, met jullie ook alles goed?

Ik heb gister een test gedaan, negatief. Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld, terwijl dit al dag 35 is. En ik weet vrij zeker dat ik op dag 18 mijn eisprong heb gehad. Wat nu? Temperatuur was vanochtend ook laag dus dat is geen goed teken.

2. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Kara, vervelend dat er weer een virus in aantocht is! Hopelijk ben je snel beter! Leuk dat jullie een naam hebben! Toch samen uitgekomen ;)! Gelukkig maar! Ff vraagje, wanneer voelde jij de baby voor het eerst?

Mlt, spannend! Nog nooit eerder gehad? Ik zit niet zo in hef tempen eerlijk gezegd! Maar hopelijk blijft je menstruatie uit!

Met mij gaat het wel oke.. wil niet steeds klagen, want ben echt super blij dat we zwanger zijn... kan het alleen af en toe moeilijk volhouden met mn werk, erg moe en rug/bekkenpijn! Helemaal na een drukke dag.. Maar alles voor onze beeb ;)! Gisteren nog even geshopt bij de prenatal, zo leuk allemaal.

Hoe is het met de rest?

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Mlt, hmm lage temp is geen goed teken, maar kan ook nog schommelende zijn misschien? Misschien heb je inmiddels al wel duidelijkheid... En weer een nieuw record :S

Lon, rond week 19 bij mijn dochter geloof ik en deze zwAngerschap rond 15/16 weken, maar het verchilt sterk per persoon en ook of je placenta voor of achter ligt. Waar ligt die van jou? En voel je al iets denk je?

Blessing, kan je nog lopen met je buik?
    X

4. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Okee.. ik voel nog niks... dacht laatst van wel, in mn zij, maar nooit weer gevoeld.. dus zou wel toeval zijn.
    Placenta ligt voor dus zal het miss langer duren?

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ja! Dat zal zeker langer duren dan, geen zorgen. Bij dochter lag die achter en voelde ik het eerder. Nu ligt die ook voor en is het meer dat ik weet wat ik moet voelen dat ik herken. Dat wat je voelde zal het wel zijn geweest maar nog niet regelmatig of herkenbaar genoeg. Nog even geduld!! En dan moet je regelmatig verzitten omdat iemand op de blaas aan het trappen is :p

6. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh het lijkt me zo leuk als jullie de baby's voelen!!

Ik ben nog steeds niet ongesteld, dag 36 inmiddels. Heb net, bij gebrek aan een zw test, een ovulatietest gedaan. Deze gaf wel een streepje terwijl huj normaal gesproken Omo Wit is na mijn eisprong. De temperatuur heb ik niet meer gemeten
    Haha. Mijn rugpijn is minder, wel last van mijn borsten en af e toe van mijn buik. Heb ook al sinds zaterdag veel afscheiding..? Dan denk ik dat ik ongesteld ben, maar dan is het gewoon nat zeg maar... Sorry voor de vieze praatjes haha. Ik weet dat testen de enige oplossing is, maar ik vind het zooooo spannend;).

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ojeee, afscheiding vloeit hier tijdens zwangerschappen ook rijkelijk en volgens mij moet je toch echt bloed zien voor een menstruatie! Heb je nog een test? Zal ik anders even langskomen, kijk ik wel voor je :):). Ik wil vooral zeggen: Spannend dit zo, ik hooooooooooooop! X

8. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Nou mlt! Je maakt het wel spannend zeg! Hihi... het zou toch wat zijn ;)! Ik hoop mee!!
    En idd niet toevallig vandaag wat testjes gekocht?? Ontzettend spannend!

En kara, ik wacht geduldig af, ga vanzelf wat voelen idd! :) Moet wel vaker plassen de laatste week, en ben ook weer wat gegroeid... oeps hahah! Ik ben zo vreselijk met mn gewicht bezig.. ben namelijk 2jaar trg 15kg afgevallen, en wil niet weer zo eindigen haha! Vandaar mn 'angst'. Maar goed dit groeien hoort er nu eenmaal bij :D.. moet het accepteren denk ik.. ben nu zn 3kg gegroeid.. volgens verloskundige netjes... ik heb geen idee? Haha

9. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden! Net onder dwang van mijn man haha getest, negatief! Morgen bel ik even het ziekenhuis want dan is er dus iets anders aan de hand.
    De afgelopen weken zijn op mijn werk behoorlijk stressvol en onrustig, misschien dat daardoor mijn menstruatie uitblijft?
    Kara, jij was op een gegeven moment resistent voor clomid toch? Vorige maand werkte het bij mij nog perfect! Behalve dan dat ik niet zwanger word he;).

10. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Mlt, dat is jammer dat het toch negatief is, maar ook weer vreemd dat je dan nog steeds niet ongi bent. Morgen inderdaad eventjes bellen hoor.

Zo leuk de baby voelen lon en kara, nog eventjes lon zoals jara zegt en jij zult hem of haar ook snel voelen.

@ hier, heeeeeeeel veel doorzichtig slijm(sorry) voor de details. Vandaag gaat het al wat beter met mijn buik, me eierenstokken waren echt opgezet en pijnlijk. Nu nog steeds maar veel minder pijn en me borsten die doen voelen heel zwaar en pijnlijk pffffffff.....

Maar verder gaat het wel goed hihihi, donderdag voor de eerste fm terug naar de ziekenhuis en dan gaan ze bepalen wanneer ik die punctie ga doen.

Xxx

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Lon, herkenbaar die struggles met je gewicht. Zwanger zijn is dan ook wel een extra uitdaging. Hoeveel is normaal om aan te komen en hoeveel mag je aankomen? Ga je los of houd je het binnen de perken? Nou, als ik je zo hoor snap ik je angst, maar hoef je je echt nergens zorgen over te maken!

MLT, aj sjit! Dan ga je idd wel twijfelen of je je ei wel gehad hebt :(. Je dacht rond dag 18 toch? Ik werd steeds meer clomid resistent: iedere ronde kwam mijn ei later en werd mijn cyclus dus langer. Toen ben ik gaan ophogen qua dosering, maar waren er weer teveel follikels. Het blijft beetje zoeken en monitoren wat er precies gebeurt.. Knuffel, niet leuk die witte test!

Blessing, ah fijn, je loopt nog rond zonder uit elkaar te ploffen :). Veel succes alvast voor donderdag!! Hopelijk een goede oogst zometeen! Is er ook een minimum waar ze op mikken? Of wat je zlf hoopt?

12. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    En mlt? Heb je het zkh gebeld? Ben benieuwd! Ik was ook al vrij snel clomid resistent! Eigenlijk heeft clomid al die cyclussen niets gedaan bij mij.

Kara, ja dat gewicht is wat hahah! Maar volgens verloskundige zit ik netjes dus dat geloof ik dan maar haha! Volgens mij is tussen de 12 en 16kg normaal. Maar let goed op wat ik eet :). Jij al wat gegroeid dan?

Blessing veel succes morgen! Hopelijk heb je mooie follikels :)!

Nutts en suuzanna hoe is het met jullie? En suuz hoe is het met je vader?

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Alleen maar groei hier! Ik heb al wat reserves (hihi voor degene die dachten dat ik heel slank ben ;)) dus mag zo'n 12 kg aankomen. Zit nu op +6. Bij dochter groeide ik op het laatst niet meer extreem veel maar we zullen zien. Zit nu aan soep met salade ;)
    Maareh niet teveel zorgen dus, komt hartstikke goed en zo niet: hij/zij is het dubbel en dwars waard :D

14. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    hier groi ik best wel ben ookal zo'n 3 kg aangekomen. maar dat kan geen kwaad ik heb altijd ondergewicht gehad ik mag dus 20 kg aankomen. Denk alleen niet dat ik dat ga redden.

Voel me gelukkig al minder misselijk en kan dus weer normaal eten

15. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden! Nou ik heb gebeld en ik moet even wachten tot na het weekend, kijken of ik dan inmiddels ongesteld ben en zo niet even langs komen. Ik ga morgenochtend maar weer eens tempen! Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie een positieve test? Ik vind het meest gekke dat ik al sinds zaterdag een ongesteldheidsgevoel (goed woord voor scrabble he haha;)) heb, de ene dag maar dan de andere, maar weg gaat het niet...

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hi!
    nutts, de 12 weken gered! en een goede grens om die voorbij te zijn :). en netjes dan van 3kg, blij dat je nu juist wat meer zal wegen een keer?

mlt, heb je al meer duidelijkheid? nog steeds niet ongesteld? en getempt?? een positieve test had ik meestal op 12dpo, maar ook een keer later. je leest het vaker, dat dat kan. het klinkt namelijk wel gek dat je zo'n ongesteldheidsgevoel houdt. dat is juist zo'n teken voor heel veel vrouwen dat ze zwanger zijn. omdat je dan denkt ongesteld te worden maar verrast wordt! hmmm, ik blijf hoop houden merk ik. maar je ei zal misschien toch later zijn geweest?

17. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kara, nog steeds niet ongesteld. Heb ook niet meer getempt omdat ze in het zh zeiden dat dat ook niet altijd een goede methode is omdat het door veel zaken beïnvloedbaar is. Toch houdt ik die menstruatie klachten, de hevigheid ervan verschilt ook. En een verlaat ei, ja het zou kunnen! Maar ik weet bijna zeker dat ik mijn ei wel gehad heb rond dag 18. Afwachten dus maar;).
    Hoe is het met jullie? Blessing, gister fm gehad toch?

18. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Mlt wat spannend! Dit heb je nog nooit gehad zolang of wel? Blijf voor je hopen op goed nieuws!!

Blessing hoe is het met jou? Gisteren fm toch?

19. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai ladies,

Sorry dat ik nu pas een update schrijf. Zit namelijk in een tijdelijk huis waar geen internet is.

Maar goed mijn update:

Donderdag langs geweest voor de FM metting , echt niet normaal hoeveel eiblaasjes er waren. De dokter zei gelijk logies dat je zoveel pijn/druk hebt op je eierenstokken. Ik moet gelijk stoppen met final-f en moest wel nog een keer een pufje. Dezelfde avond moest ik om 22:00 pregnyl spuiten en moest vandaag om 9:00 uur terug komen.

Vandaag de dag van de punctie: eerst geen de arts kijken hoe jet met mijn eicellen ging, noggggg steeds heel veel. Heb verdoving gekregen via het infuus,daarben ik erna wel vreselijk misselijk ban geworden. De dokter was echt versteld hoeveel eicellen ik had, hij heeft uiteindelijk 14 tubes vol gemaakt en had eigenlijk nog nooit zoveel gehad. Hij zei je hebt zeker meer dan 30 eicellen.

Mijn man vervolgens met de eicellen naar het Erasmus met de eicellen en daar moest hij ook zijn goed afleveren. Hij moest direct wachten op de uitslag, hij heeft zkr twee uur daar gezeten. Ik moest in mijn eigen ziekenhuis blijven op de afdeling omdat de verdoving moest uitwerken en ik heel erg misselijk was. Maar na twee uurtjes hij het gelukkig weer.

De dokters kwamen steeds kijken bij mij en dat was heel fijn, ook den dokter die ook 4x ivf had gehad en nu zwanger was van haar tweede. Super mooi verhaal. Man was terug en ik had 21 goede eicellen van de 30 ongeveer die ze hadden uitgezogen. Zijn zaad was ook helemaal super en de vooruitzicht ziet er goed uit.. Spannend ladies!!! Ik moet wel heel veel drinken daar werd wel de nadruk opgelegd omdat ik echt zoveel blaasjes had.

Nu lekker relaxen bij me zus en er wordt goed voor me gezorgd.

Ik moet dinsdag terug komen en wordt tussen 9:30 en 10:30 gebeld met de uitslag hoeveel en succesvol zijn bevrucht en hoeveel ze invriezen. Ik moet diezelfde dat terug voor de terugplaatsing..

Sorry voor z'n lange ego bericht.. Hoe is het met jullie? Spannend mlt hoe lang moet je nu afwachten? Of kunnen ze niet gewoon bloedprikken om te zien of je toch niet zwanger bent.

20. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Final moet gonal-f zijn. iPad maakt eigen worden xxx

Deel Deze Pagina