Clomid 2e ronde

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blessing2014, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Wat super blessing! Nu idd hopen op goed bericht!! Spannend weer!
    Knuffel en rustig aan doen!

2. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat spannend blessing! We duimen heel hard voor je!!

Hier nog steeds niet ongesteld.

Hoe is het met de rest? Kara, snapt je dochter dat ze een broertje krijgt? En lon en suuz, hoe is het met jullie geshop?;)

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    oh blessing wat een goed nieuws

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wow blessing, wat een verhaal, en wat een follikels!!! dat je niet uit elkaar bent geploft. ik vind het ook gewoon wel heel interessant om te horen hoe dat dan allemaal precies in zijn werk gaat. het klinkt of je in elk geval met prettige artsen te maken hebt, en ervaringsdeskundigen dus :)! vindt je vriend (of man? ik vergeet het steeds wie wel/niet getrouwd is hier) het lastig om zo bezig te zijn met de kinderwens nu? of is het voor hem ook goed om deze stap te zetten nu?
    spannend wat dinsdag zal brengen nu dus! ik ga duimen op zoveel mogelijk goede matches, en dat je dinsdagmiddag bevrucht naar huis gaat! want dat vind ik altijd wel heel bijzonder om te bedenken.. dat je eigenlijk gewoon in elk geval eventjes zwanger bent (toch?) alleen moet ie blijven plakken natuurlijk..
    de duimen staan vast weer in draaistand, maar alvast veel respect dat je dit allemaal doet hoe je het doet!

MLT, nog steeds niets zeker....? niet meer getest? misschien toch weer tijd voor een testje? of wil je morgen gewoon even afwachten nu. ga je morgen meteen naar het zkh? al die symptomen die je voelt maar niet wijzen op ongesteldheid of zwangerschap.. ik weet niet. het is in elk geval een bijzondere ronde!

Mijn buik groeit met de dag lijkt wel, hij zit al behoorlijk in de weg af en toe. Zelfs zoete toetjes sla ik af omdat het er niet meer bij past. Dat zegt wel veel bij mij geloof ik ;). Ik krijg ook regelmatig opmerkingen erover: 'bijna uitgerekend zeker?' of: 'weet je zeker dat het er geen twee zijn?' stiekem moet ik dan wel lachen want dan weet ik: JA! heel zeker dat het er geen twee zijn..
    En mijn dochter is, voor zover dat kan, zich wel redelijk bewust van dat er een jongen in mijn buik zit. ze knuffelt dagelijks mijn buik, kust hem en zingt liedjes. echt heel schattig. ze wordt bijna 2 en krijgt een pop voor haar verjaardag (een jongenspop :)), dus dan kan ze lekker oefenen! als ik haar 's avonds naar bed breng en boekjes voorlees over de baby vraagt ze met haar meest lieve stemmetje of de baby dan naast haar mag slapen als ie er is. Zucht, het moederschap is zo mooi, ik hoop dat we hier over 3 jaar allemaal dit soort mooie ervaringen mogen uitwisselen!!

fijne zondag X

5. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik heb ff een vraagje aan kara: toen jij clomid resistent was, was dat zomaar opeens? En had je toen menstruatieklachten rond de dag dat je normaal gesproken altijd ongesteld werd? Hihi wat en vragen sorry! Maar ik zou het zo gek vinden als clomid van de ene op de andere cyclus ineens helemaal niet meer zou werken en dat ik wel van die klachten blijf houden, al 1,5 week.
    Mijn man en ik hebben vanochtend afgesproken dat we dinsdag of woensdagochtend nog een test doen (vorige keer was niey met ochtendurine), en dat we daarna contact opnemen met het zh. Wij hebben dus weer lekker ziekenhuis-ontwijkend gedrag ;).
    Sorry voor mijn ego bericht dames!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    geen excuses nodig hor! de vermijding blijft erin zitten he ;) nou prima toch, als het maar voor jullie goed voelt, dat is het belangrijkste!!
    mijn clomid resistentie bouwde zich geleidelijk aan op: ik kreeg mijn eisprong in elke ronde een paar dagen later. toen het te lang duurde (weet niet meer hoe lang) heb ik clomid dosering opgehoogd, en kwam eisprong weer eerder. echt resistent zoals Lon was ik dus niet; bij Lon gebeurde er met clomid echt niets (toch?).
    of ik toen wel klachten had? ik heb geen idee eigenlijk meer... ik vind het zo moeilijk om te herinneren. in die periode had ik voor mijn gevoel altijd wel ergens last van, en ik had het idee dat het door provera of clomid kwam. en het was toen inmiddels ook lang geleden dat ik uit mezelf op natuurlijke wijze ongesteld was geworden, dus ik wist ook gewoon niet meer goed hoe dat ging.

7. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Klopt kara, bij mij gebeurde er elke ronde niets.. geen eisprong, geen mooie follikels, geen dik bms.. wel elke dosering gehad! Uiteindelijk na ronde zoveel heeft de arts besloten hiermee te stoppen omdat ik resistent was!

8. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks lieve meiden voor jullie reactie! Ik ga dinsdagochtend testen dus dan horen jullie de definitieve uitslag;).
    Nu lekker miljoenenjacht kijken, laat die miljoenen maar komen haha!

9. Suuzanna

Suuzanna Actief lid

16 feb 2014
    256
    0
    16
    Hey meiden,

Ben een tijdje afwezig geweest, heb het erg druk gehad met de zorg voor mijn vader, werk, moe en misselijk zijn. Dus rust deed me erg goed. Ik zat er echt helemaal door.. na heel veel tranen en veel slaap gaat het gelukkig iets beter. Zoveel spanning de laatste dagen en dan ineens komt de ontlading. Met mijn vader gaat het gelukkig steeds iets beter.. kleine stapjes, maar ik ben erg dankbaar.
    De misselijkheid is nog niet helemaal verdwenen, maar dat komt hopelijk ook vanzelf.

Gisteren heeft mijn schoonzus een baby gekregen.. wat een heerlijk meisje. Ik kan er uren naar staren en helemaal nu ik weet dat het voor mij ook gaat gebeuren... WAUW!
    Ook na jouw verhalen Kara, ik kan me zo voorstellen dat je er zo van geniet.. Wat lief dat je dochter er zo mee omgaat.. wat zal ze trots zijn als grote zus.

Wauwww Blessing, wat een goed nieuws. En eigenlijk ben je na de terugplaatsing al zwanger! Wat een heerlijk idee. En o zo spannend, als ie maar blijft zitten. Hoe voel je je nu?

MLT, oohh wat een onzekerheid. En toch gek dat je menstruatie uitblijft, je gaat van alles in je hoofd halen. Als er niets gebeurd kun je morgen toch weer bellen? Succes!!!

Lon, hoe is het met je? En je vader? Heb je nog iets geshopt voor de kleine. Weet jij trouwens of het een jongen of meisje is? of blijft dat geheim. wat een vragen he. :)
    Ik kan niet wachten totdat ik het weet.. de vorige keer dacht ze een jongen, maar was maar voor 60%. Dus kan nog alle kanten op.

Nutts, hoe voel jij je? ben je ook zo vermoeid?
    Nou een hele update van mij.
    Ik had gisteren ook al iets getypt op m'n tel. maar die viel uit en toen geen zin om het hele verhaal opnieuw te typen ;)

10. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    ja ook heel vermoeid suzanna en heel erg misselijk.
    moet me ook echt uit bed sleuren

11. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Suuz fij dat het de goede kant op gaat met je vader! Snap heel goed dat je een enorm moeilijke/zware tijd hebt! Doe het vooral wel rustig aan hoor! En gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Lekker van genieten :)!
    Met mijn vader gaat het wel oke, vandaag en morgen nog bestraling en dan heeft hij er 30x op zitten... dan weer afwachten en over 3 maand controle! Ik heb het er heel moeilijk mee, vind het allemaal zo lang duren enz... hoop zo dat dan nu wel een keer alles schoon is!! We hebben de laatste jaren zoveel mee gemaakt, dat ik vind dat het nu wel een keer klaar moet zijn! Haha helaas is kanker een vreselijke ziekte waar je geen grip op hebt, dus maar gewoon weer afwachten!
    Verder vind ik het werken ook steeds zwaarder worden, heb nu nog een maandje een stagiaire maar daarna moet ik toch echt zelf weer helemaal aan de bak, waar is erg tegen op zie. Ga daar even met mijn leidinggevende over hebben denk ik. Heb namelijk na elke dienst last van mn onderbuik en rug.. dat moet niet....
    Nou genoeg geklaagd zo, sorry!!

Mlt hoe is het met jou? Het is na het weekend.... en dan mocht je toch contact opnemen met het ziekenhuis??

Nutts vervelend van die misselijkheid! Hopelijk gaat het snel beter!

Kara wat een super lieve dochter hebben jullie! Wat schattig! En je groeit goed dus? Mooi toch! Hoeveel weken ben je ook al weer??? Het gaat allemaal zo snel :D!

Blessing voel je je wat beter na al die enorm mooie follikels? Wat veel zeg! Toen ik overstimulatie had (14 follikels) zei de arts nog, een vrouw die graag ivf zou willen, zou hier blij mee zijn.... maar ik had er zo enorm veel last van... laat staan hoe jij je moet voelen!!! Respect haha! En nu duimen voor een mooie bevruchte ei!!

12. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hai lieve dames,

@lon, dank je inderdaad super spannend hihihihi morgen wordt ik gebeld met het verlossende telefoontje of ze zijn bevrucht en hoe laat ik er moet zijn. Hoe is het verder met je en met je wondertje in je buik.
    @mlt, dank je wel. Raar dat je nog steeds niet ongi bent, morgen inderdaad weer even testen en of anders om een bloedtesten vragen als dat mogelijk is. En pssst echo berichten mogen en kunnen altijd, als je even je ei kwijt moet gewoon lekker doen hoor.
    @nuts, dank je, jij ook lekker de magische grens voorbij? Hoe voel jij je verder buiten je moeheid.
    @kara, dank je, ja inderdaad snap achteraf nu ik erover denk dat ik niet uit elkaar ben geploft. Heb nu nog wel druk op me blaas en voel me eierenstokken ook, maar het is te doen het gevoel. Als ik naar de wc moet dan moet ik ook echt gaan, want ik kan het echt totaal niet ophouden. Ik ben super blij met mijn arts en ze denken ook super met mij mee echt een top team. Hij is mijn man hihihi, maar hij vindt het totaal niet lastig en hij wilt het ook zo graag onze kleintjes.
    Ik had het net ook over met hem, dat ik morgen eigenlijk al toch een beetje zwanger ben alleen moet de kleine blijven plakken. Wel bijzonder als jet erover nadenkt. jij nog maar 97 dan te gaan goshhhhh wat vliegt de tijd voorbij echt super leuk. Ik kan me enorm voorstellen dat mama zijn het beste is op de hele wereld. En ook hoe zo kleine helemaal ontwikkeld en dat heb jij op de wereld mogen zetten.
    @suus, wat een tijd maak je door. Gelukkig gast het met je vader iets beter en dat jij ook een beetje je rust hebt gepakt.
    Gefeliciteerd met je schoonzus, super leuk. Wat denk je zelf dat je gaat krijgen ? Inderdaad een heerlijk idee ik kan het eigenlijk helemaal niet bevatten hihihi en alles is zo snel gegaan ook.

@hier, nog steeds druk op me stokken en als ik moet plassen kan ik het Max 5 minuten ophouden. Ik moet echt rennen want op de wc doe ik het bijna in mijn broek. Hahahahaha lijk net een oma. Verder voel ik me wel ok, spannend Nasr morgen en besef nu pas dat ik dan een klein beetje al zwanger ben hihihi

XXX.

13. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dag leuke dames! Even snel veel succes wensen voor vandaag. Blessing, laat je maar lekker bezwangeren vandaag, maar eerst een positief telefoontje!
    MLT, good luck!
    Suuz, knuf meis, zorg goed voor jezelf
    En dat geldt natuurlijk ook voor de rest. Hasta la vista!

14. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn suuz dat het stapje voor stapje wat beter gaat met je vader. Pas goed op jezelf en de kleine hoor! Jij ook lon! Ook op je werk goed aan jezelf denken hoor meiden!
    Blessing??? Ben zo nieuwsgierig naar jouw dag!!!

Vanochtend negatief getest en het zh gebeld. Heb primolut voorgeschreven en dan willen ze dat ik de dosis clomid verdubbel van 50 naar 100 Mg. Zonder controle. Nu heb ik met moeite een
    Fm eruit kunnen krijgen. Maar ik ben het er njet mee eens en mijn man al helemaal niet haha. We hebben besloten om ook nog even te wachten met de primolut en mijn lichaam
    Nog even de kans te geven. En voordat ik
    Met primolut begin wil ik eerst langs bij de gyn. Maar dat weten ze daar nog niet ;).
    Wat vinden jullie?

15. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Mlt, dat zou ik ook eisen! Zou eerst een fm willen hebben voordat je gaat beginnen met primolut en clomid! Gewoon eisen hoor, en voor jezelf op komen!
    Balen van je negatieve test!
    Waarom willen hun geen fm doen dan?

En hoe was jou dag blessing?

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    MLT, je bent geen zorgvrager, maar ondat je niet weet wat clomid nu heeft gedaan en/of wat primolut kan doen... Zeker een fm voordat je start! Ik zou jou juist een arts gunnen die veel aan je trekt zodat je zelf de boot kan afhouden als je wil. Niet een arts(en) die je op eigen houtje clomid laat verhogen. Dus ik sta ook achter je man!

Blessing, ik duim.... Op zo'n dag als vandaag word ik toch ongerust bij geen berichtje. We denken aan je!

17. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    gewoon eisen hoor mlt heb ik ook gedaan dan weet je zeker van waaruit je verder kan.

en blessing??????????????????? heb je nieuws?

18. MLT

MLT Actief lid

23 jan 2014
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden voor jullie lieve woorden! Dat doet me toch erg goed merk ik.
    Blessing, hoop zo dat alles goed is bij jullie!

19. Blessing2014

Blessing2014 Actief lid

5 jan 2014
    299
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi ladies,

Gister was ik laat thuis en vandaag weer vroeg op pad. Ben kapot hihihihi.

Maar het is goed gegaan uiteindelijk. Het was een hele klus het lukte. Iet om in me baarmoeder te komen, van alles geprobeerd wilde zelf het eitje al gaan invriezen. Maar ze ging een laatste keer proberen en toen was het gelukt.

Ik had 21 eicellen en 16 daarvan waren bevrucht, 15 waren goed en daarvan hebben ze de beste teruggeplaatst. De overige 15 bleven gister nog op de kweek en daarvan gingen ze de beste uitkiezen om in te vriezen. Over twee weken krijg ik een brief thuis met hoeveel ze hebben ingevroren.

Het was wel een bloedige ingreep, ze moesten weer de tang gebruiken om mijn baarmoeder mond vast te pakken. Hij wilde gewoon niet erin gaan. Me man vond het echt heftig en de artsen ook, mevrouw als het niet gaat stoppen we gewoon, ik zei nee jo ik voel alleen dat jullie bezig zijn maar totaal geen pijn. Me man hahahaha je leek net alsof je op het strand lag en ik maar me billen knijpen heeft me vrouwtje geen pijn hahahahahshshs... Maar gelukkig is alles goed gegaan uiteindelijk zal het zaadje netjes in me baarmoeder komen. Nu hopen dat het een plakkertje is. Spannend hihihih

20. Lon24

Lon24 Bekend lid

8 jan 2014
    668
    0
    16
    Ooh wat spannend weer blessing!! Nu blijven plakken! Wanneer weet je dat precies? Miss beetje domme vraag hoor, maar weet niet hoe dat dan in zn werk gaat.. hah!
    Wat balen dat het allemaal zo moeilijk ging!
    Ga voor je duimen! Knuffel

Deel Deze Pagina