Hallo meiden, Na vanavond een goed en lang gesprek te hebben gehad met mijn partner, hebben wij besloten om eens even goed na te denken over eicel donatie. Als wij naar onze dochter kijken, zijn wij intens gelukkig. Waarom zouden wij dat een ander niet kunnen/willen gunnen? Ik ben zwanger geworden terwijl ik aan de pil zat, wij hebben ons kindje dan ook altijd als een 'geschenk' gezien!!! Nu ben ik via internet wat informatie aan het opvragen, en aan ouders/schoonouders en goede vrienden toch hun mening aan het vragen. Iedereen is enthousiast en positief, maar toch wil ik graag een goede beslissing kunnen nemen. Nu las ik op internet dat anoniem doneren niet meer mogelijk is. Dit mag wettelijk gezien niet meer. Dit is voor mij en voor mijn partner dan ook totaal geen issue. Wij willen iemand anders gelukkig maken, hoe dan ook. Wijzelf hebben een prachtige dochter waar wij intens van genieten, en wij gunnen een ander - een vreemde, vriend/in of wie dan ook- datzelfde geluk. Koste wat het kost. Mijn vraag is dan ook, wie heeft hier ervaring mee, wie weet waar ik informatie kan opvragen /enof op kan zoeken en wie weet hoe dit alles in zijn werk gaat? Alvast dank voor de reacties.
kijk eens op www.freya.nl en www.stilverlangen.nl ( of com) daar staat veel informatie. Door te google kan je ook veel vinden, ook ervaringsverhalen. Super dat jullie dit doen! Wij gaan dit in de toekomst ook doen aangezien mijn man onvruchtbaar is en wij ook geholpen worden door een ander wil ik iets terug doen.
wauw wat prachtig van jullie, ik zit nu in een bepaalde periode van mijn cyclus dat ik alleen maar kan huilen om jullie mooie berichten.
En juist daarom, wil ik graag anderen helpen!!!!! Waarom niet, ben gezond, ben gezegend met een prachtige dochter, dus waarom een ander dat geluk niet gunnen