Maar waar komt die angst vandaan? Je bent nu bezig met clomid. Dat is stap 1. Er zijn nog zoveel mogelijkheden om zwanger te worden. En blijkbaar kun je zwanger worden
@Annedore ik weet niet door ons kindje te moeten afgeven zoveel curretages (placente vergroeid steeds) en zo lang niet op gang te komen ben ik gewoon bang dat het straks niet meer lukt. Door dat te gebeuren lijkt het alsof ik mentaal naar de **** ben heeft een serieuze impact gehad en nog steeds dat ik meer bang heb van alles waar ik vroeger niet bang van was kan het niet anders uitleggen. Wat denk je van de test? Is wat afgelopen lijkt me?
Wat ik nog wel weet van de chlomid is dat mn ei juist pas rond dag 17 sprong.. In jouw situatie zou ik zelf denk niet doorgaan. Al is het risico op een meerling klein, het is natuurlijk ook nog mogelijk dat he wel zwanger raakt en zelfs een meerling extra krijgt omdat er nog kans is op eeneiige tweelingen ook klein en het is natuurlijk een erg apart scenario. Maar het is wel bekend dat het risico op meerlingen groter is bij stimulatie. Zelf heb ik inderdaad ook gehoord dat het bij 4 eitjes niet door zou gaan en bij 3 vaak in geval van zwangerschap toch wordt geadviseerd 1 te aborteren vanwege de risico's. Zou dat na verlies van 1 niet kunnen.
@Jacy82 net daarom dat ik het risico niet ga wagen ik wil straks weer zo geen harde klappen krijgen. Daarom wacht ik een maandje af en volgende maand best wat minder clomid :/ Ja ik zal op dag 16 of 17 ook eisprong hebben vrees ik jammer had gehoopt dat die cyclus is wat rond de 28d ging zijn des te sneller er een volgende komt