Pijn na punctie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anita85, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen!

Ik heb vorige week zondag de punctie gehad. En sindsdien doet met zeer terhoogte van mn eierstokken. De arts zei met de terugplaatsing dat m'n eierstokken opgezet waren. Maar nu doen ze echt zeer. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Was mn vierde ivf poging dus ben niet wereld vreemd, maar herken dit niet.

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja ik heb elke keer veel pijn gehad. Het duurde echt een paar weken voor dat helemaal was weggezakt.
    Gek dat je het de keren ervoor niet gehad hebt. Misschien nu meer follikels aangeprikt? Anders gestimuleerd?

3. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had ook bijna 2 weken wel een pijnlijk/beurs gevoel. Bij de terugplaatsing zagen ze ook dat mijn eierstokken nog flink beurs waren.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee geen ervaring mee maar hou je gewicht en buikomvang in de gaten ivm overstimulatie en veel drinken nu.
    Ik heb 2 weken geleden mijn punctie gehad van 24 eicellen maar ik heb alleen de dag erna wat last gehad en de dag erna al helemaal niets geen pijn meer of iets. Erg veel pijn moet je in de gaten houden en anders even naar het zkh bellen voor overleg

Deel Deze Pagina