Ik! Je vindt er veel topics over in de mmm-Clubs en vruchtbaarheidsbehandelingen. Het werkte bij mij goed. Mijn onregelmatige cyclus was plots zo goed als klokvast! Ik nam het samen met progynova om het barmoederslijmvlies te verdikken. Is nodig omdat clomid dit blijkbaar uitdroogt. Ga je ermee starten?
Wat kornijn zegt klopt mis zou je daar eens moeten lezen .Veel meiden gebruiken clomid . Zo ook in dit topic : clomid, deel 3!! Mis kun je er iets mee .
dat lees ik wel meer dat vrouwen na zwangerschap van clomid miskraam krijgen... zou dat daar mee te maken hebben??
Hey, hier ook ronde 1 clomid. Ben nu eerst nog in afwachting van ongi na een provera kuurtje. Hopelijk komt het snel, zodat Ik kan beginnen.
Ga nu naar ronde 3 met clomid. Mijn lichaam reageert er bij elke volgende behandeling sterker op. De 1e x 2 eitjes de 2e keer 3 eitjes, maar wel iui door laten gaan en nu zou ik voor een derde moeten gaan, maar toen had ik er 6 en is de behandeling niet door gegaan. Mijn baarmoederslijmvlies is net op het laatste moment dik genoeg, maar nu ook niet voldoende. De volgende behandeling moet ik ook weer slikken, omdat ik een enorme prikangst heb, maar dan gaan we de dosering door de helft doen. Ik moet dan 3 tabletjes slikken en dan telkens om de dag. Op dag 3,5 en 7. Hopelijk werkt dit ook beter en blijven misschien de eitjes beter plakken.
vndg naar de gyni geweest eitje is 18mm vndg dan ook men eerste inspuiting pregnyl hopen dat het lukt!!!