Hi meiden. Heeft er iemand ervaring met bovenstaand onderwerp? Ik zit nu op dag 34 van m'n cyclus. Normaal rond dag 32 ongesteld. Achtste maand clomid 50, vorige maand hebben ze nog FM gedaan en alles was goed (dus eisprong) Vanmorgen getest met kruidvat 2v5 maar negatief. (Had om 6.00 geplast en om 9 uur weer en toen pas getest, kan urine dan niet goed geconcentreerd zijn waardoor negatieve uitslag???) Wat nu? Ik word morgen gebeld door de arts hierover. Iemand ervaring?
Hi Jolien, Ik heb de afgelopen 6 maanden Clomid 150 geslikt. Ik merkte dat mijn eisprong steeds op een ander moment kwam. Dag 19 - dag 21 - dag 30 - dag 22 etc. De laatste cyclus heb ik helemaal geen eisprong gehad... Heb je niet getemperatuurd? Daaraan kun je goed zien of je een eisprong hebt gehad. Groetjes
Nee niet getempt. Wel vruchtbaar slijm gehad(CD19 of 20) en wat buikpijn (wel minder dan voorgaande maanden) ben bang dat er geen eisprong is geweest. Dus Miss duurt het nog een paar dagen voor k ongesteld wordt... Jij Gebruikt geen clomid meer?
Ik heb 6 maanden Clomid gebruikt en de 6e x heb ik geen eisprong meer gehad ervan. De gyn zei vooraf al dat ik maar 6 maanden Clomid mocht gebruiken omdat het meestal na 6 maanden niet meer werkt. Misschien dat dat bij jou ook het geval is?