clomid 50mg

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by DROOMPJE, Feb 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DROOMPJE

DROOMPJE Nieuw lid

Feb 23, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede avond iedereen.

ik ben nieuw en weet niet echt hoe het werkt.

ik ben 33 (bijna 34) en uiteraard hebben ook wij een kinderwens.
    Bij mij is door middel van foto's gebleken dat ik maar 1 eierstok heb die het doet.Het is bij ons in het ziekenhuis heel vreemd gegaan.
    mijn vriend mocht eerst alles in een potje inleveren en werd er bij mij bloed geprikt ivm mijn hormoon niveau. te laag dus.Bij mijn vriend alles goed.
    2 maanden geleden ben ik begonnen met clomid 50mg.
    Het enige wat mijn gyn zei dat ik de 3e dag van mijn menstruatie moest beginnen met 5 pillen.Ik het ziekenhuis nog gebeld om te vragen wanneer ik dan mijn eiersprong zou hebben.... gewoon 12/13e dag.
    op forums lees je dat clomid juist vertraagd en dan 17/18e dag.
    na 2 keer geslikt had, moesten we terug naar mijn gyn, die vertelde een week na je laatste pil.10e dag dus.ook zij mijn gyn dat er geen bijwerkingen zijn:x. ik verlies heel veel bloed tijdens mijn menstruatie, veel meer en lichter bloed dan normaal.verder zijn mijn borsten 2 maten groter geworden.mijn gyn kapt ieder gesprek af. zijn er vrouwen die dit ook meemaken en kan iemand mij misschien vertellen wanneer ik ongeveer mijn eiersprong zou moeten hebben?:( blijf maar testen met ovulatietests en heb net de 3e keer clomid op.laten we maar blijven oefenen. :D

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    hallo meid.

vriendelijke gyn heb je bah bah....... Tuurlijk zijn er bijwerkingen met de clomid. die staan niet voor niks in de bijsluiter! en je eisprong.....de eerste keer had ik mijn eisprong op dag 14 (met clomid 50) en de tweede keer (met clomid 100) op dag 18 of 19 zoiets......dus wat dat aangaat kan ik je net niet helpen. anders moet je even rekenen vanaf de dag dat je ongi bent en dan twee weken terug zoiets.......maar volgens mij werkt dat ook niet. welk ziekenhuis loop je?

minniemouse

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Euh.....het beste advies wat ik je kan geven is denk ik om naar een ander ziekenhuis te gaan.

Zo te lezen is de gyn waar je nu zit niet één van de beste....

Ik heb ook Clomid 50mg gebruikt en bij mij was de eisprong op dag 19.

4. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Fijn zeg, zo'n gyneacoloog! Pfff, op zoek naar een ander hoor!

Ik had bij Clomid op dag 13/14 mijn eisprong maar ik heb het maar 1 maand gebruikt!
    Bijwerkingen kan ik dus weinig over zeggen want ik was direct zwanger en kan de bijwerkingen niet onderscheiden van de zwangerschapsklachten.

Hoop voor je dat het snel raak mag zijn maar doen wat goed voelt hoor! Je kan altijd nog even naar je huisarts, om daar advies te vragen.

Succes ermee!

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,072
    2,213
    113
    Brabant
    ik heb retelast van de bijwerkingen.
    Met clomid 50mg had ik 2x op dag 20 en 1x op dag 14 mn eisprong. Bij clomid 100mg op dag: wisselt t enorm (zie onderschrift).

Ik vind het vreemd dat je bij de eerste keer clomid geen echo's krijgt en bloedprikken. voor hetzelfde geld doet het niks, of heb je overstimulatie...
    ik zou om meer info vragen hoor!!!!

sterkte, Taliaa

Share This Page