Waarschijnlijk word er eerst doorverwezen naar een uroloog om te kijken of die iets vind. Maar houd in je achterhoofd dat bij 5milj de kans op ivf vrij groot word. Bij hen deden ze toen geen iui meer zou niet werken volgens de arts
Dankjulliewel Santijnvlinder en Duna. Duna je vriend is toch ziek geweest? Kan het daar niet door komen? Kl*ten zeg!
sorry, door het ziek zijn wel meegelezen, maar weet niet meer precies waar iedereen staat in haar cyclus. @duna; oh wat balen! Ik had zo gehoopt dat het deze keer ook wel goed zou zitten. Ik hoop dat je maandag wat duidelijkheid krijgt. In ieder geval ontzettend veel succes! @lies; JA! goed zo! eindelijk een eitje. Wat fijn dat je nu een dosis hebt gevonden die wel werkt. Klus ze en dan op naar het wachtbankje. @hier; Ik begin deze week langzaam aan wat op te knappen. Begin rustig aan wat minder over te geven, dus ik denk dat ik in combinatie met mijn medicijnen een beetje over de hcg piek heen begin te komen. Ben nu ook 11+1. Maandag einde middag de termijn echo. Vind het zo ontzettend spannend. Ik was er best gerust op, maar gisteren belde vrienden van ons. Zij zijn in verwachting van een eeneiige tweeling, waarvan de hartjes bij 18 weken zijn opgehouden. Ik weet wel dat dat helemaal anders is als onze situatie, maar ik word daar weer direct ongerust van. Nog maar gewoon even wachten. Ik hoop dat we maandag gewoon een gezond kindje zien.
Jaa top hé Manste! Oh wat een verschrikkelijk bericht zeg. Het ergste wat je kunt overkomen; moet er niet aan denken! Ik denk ook vaak aan de dingen die zouden kunnen gebeuren (deze verhalen en kindjes die ziek worden) en dat moeten we eigenlijk niet doen, word je alleen maar ongelukkig van. Dit komt dan wel heel dichtbij voor je. Fijn dat jij je iig weer iets beter voelt! We duimen voor allemaal mooie gezonde babytjes dit jaar!
@lies hehe eindelijk! Wat goed, en wat zul je opgelucht zijn dat het nu eindelijk aanslaat! Lange ronde voor je maar beter laat dan nooit nietwaar? @mybigwish wauw klinkt heftig, en helemaal tot juli moeten wachten! Elke dag niet zwanger is er al een te veel... @duna aww wat vervelend dat het nu weer niet goed zat! Vind die uitschieter van 65 mln dan wel beetje vreeemd... Geen idee wat ze nu van plan zijn met jullie. Sterkte ermee in elk geval! En tja, mijn eitjes lijken elke keer tot het uiterste door te groeien. Vorige ronde (2 eitjes) waren ze bij de laatste echo ook iets van 28-30 mm en de eerste ronde ook dik over de 20 en dan nog pas 1-2 dagen daarna gesprongen, dus dat is een beetje het normale beeld bij mij of zo. Ik denk dat ze er daarom ook wel vertrouwen in hebben dat het wel goed zit, en als zij tevreden zijn ben ik dat ook.
Waar zit je nu in je cyclus Kortjakje? Zijn echt joekels idd, anders kun je ze toch dmv spuiten eerder laten springen? Het is idd heel laat in de cyclus, maar dit was normaal voor Clomid? En er is er maar 1tje dus wat is de volgende stap als deze ronde niet lukt denken jullie? Toch over op spuiten of op de 150mg blijven?
Lies op hoeveel cd zit je nu? Hier was het met clomid ook altijd pas erg laat. Meestal als je een eisprong hebt gehad met die hoeveelheid gaan ze daarop door, maar soms gaan ze ook wel eens door op spuiten als het pas laat is dat hij springt. Maar als je zelf graag over gaat op spuiten mag je dat altijd aan je arts aangeven.
Hmm ik weet het niet. Misschien dat de gyn idd nog een ronde op die dosis wil aankijken, maar misschien ook wel niet. Kan beide kanten op, denk ik. Pfff heb me toch flinke steken linksonder! Moet echt voorzichtig bewegen. Donderdag en vrijdag juist haast niks gevoeld, waardoor ik dacht dat ie gesprongen was, maar nu zit er misschien wel een godzilla-ei. Ben even de kluts kwijt, maar ik wacht het maar weer af. Zit trouwens 1 dag voor jou lies, dag 22 nu. @manste trouwens nog vergeten daarnet. Blij dat het langzaam iets minder lijkt te worden! Was al bang dat ze je in het ziekenhuis hadden opgenomen...
ManSte dat is niet fijn zo'n berichtje krijgen dat maakt je indd bang. Maar hoe lullig ook vergeet niet dat tweeling zwangerschappen meer risico hebben dan een "gewone" zwangerschap. Kortjakje misschien toch een late springer ondanks de grote. Nog even gezellig maken vanavond? Sorry als ik niet op iedereen reageer soms ben ik echt uhm vergeetachtig
Jaa ik weet niet hoe het met spuiten zit, is het dan weer zoeken naar de juiste dosering? Ooh kortjakje ik dacht dat die van jou al gesprongen was! Doe je ook ovulatietesten? Mijne is bijna positief! Leuk lopen we bijna gelijk, ik zit idd op dag 21! Spannend.... duimeeen... bij jou werkte de tweede ronde 150mg net zo goed als de eerste?
Ja dat dacht ik ook. ik gebruik geen ovulatietesten, met echo's alleen is het ook goed te mikken, maar zal ze in de volgende ronde wel gaan gebruiken. Goed zeg, dat je al bijna een positieve test hebt, en wat zou het toch ongelooflijk leuk zijn als we ook nog tegelijk zwanger worden! ik duim me alvast suf. Ik had vorige ronde twee eitjes en nu maar een, dus er zit wel een beetje een neerwaartse lijn in...
Ik had deze maand ook grote eieren, maar had zooooo een pijn tijdens de eisprong. Ik was buiten aan het lopen, en elke stap deed zo eeeeen pijn in mijn linker onderbuik. Thuis aangekomen ben ik gelijk mijn bed ingedoken. Had dat npg nooit meegemaakt!!
Oja ik zit nu op cd17 en had van die gemene steken diep in mijn vagina. Dit werd heftiger tijdens het douchen. Dit zou toch nooooit een innesteling kunnen zijn? Is toch veel te vroeg?
Kortjakje jaaaa dat zou zo leuk zijn! Ik duim ook heel hard voor ons! Ja ik heb voor het eerst een positieve ovulatietest en ik wist natuurlijk al wel dat hij deze dagen kon springen, maar wilde even voor me zelf uitproberen of ik daadwerkelijk een positieve test zou krijgen! Nou bij deze:
Lies1994 jij bent ook hartstikke jong zeg. Ik ben ongeveer even oud als jij en mijn omgeving verklaart me een beetje voor gek dat ik op zo een jonge leeftijd al de mmm inga Btw gefeliciteerd met je positieve ovulatietetest!!
Ja dan is dat echt nog te vroeg! Ik voel ook vanalles hoor (steekjes, beurs gevoel) maar telkens was het niks. Ik duim voor een positieve zwangerschapstest over 1.5week! Ben idd jong bijna 22 haha. Eerst vonden ze het ook erg jong, maar ze wisten al heel lang dat ik graag kinderen wilde en jong moeder wilde worden. Nu bijna 1.5 jaar verder steunt iedereen ons enorm en wordt het ons heel erg gegund! Heb overigens ook alles netjes op een rijtje! Jullie ook?
Thnx, volgens mij zitten we ongeveer op dezelfde cd toch? Nicee, dus jullie zijn al een tijdje samen? Ja gelukkig hebben we alles op een rij. Ik zit in mijn afstudeerjaar en mijn partner die heeft een vast contract. Dat scheelt een hoop. We zijn al een paar jaar getrouwd, en het kriebelde al een tijdje.
Ik zit op cd21, maar moet m'n eisprong nog krijgen. Aaah oke! Ja 4.5 jaar samen, beide vaste baan en koophuis. Hoop dat je snel zwanger mag zijn!