ClomidClub aka Lange adem club! NODLijst: Op naar ROZE! Leden: Help85, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Samirsvrouwtje, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Nonne, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Duna, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Samsie, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Afspraken: 8/9-9 Nonne, uitslag progesteron 12-9 Koekie Start Clomid 18-9 Koekie 1e echo Ovulatie Inductie 18-9 Duna 1e echo Ovulatie Inductie NOD: 12-9 Samirsvrouwtje 14-9 Samsie wens86 Nonne 7/8-10 * Koekie2 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst' __________________
Samsie ooh spannend zeg. Ik hoop dat het snel doorbreekt voor je. Morgen begin ik met mijn 1e tablet. Hoe krijg ik een bolletje voor mijn naam eigenlijk?
@Duna en Koekie ik hoop dat jullie komend vrijdag een mooie echo hebben met goed groeiende eitjes. @ Samsie is de bloeding bij jou nu al opgang gekomen. Ik had gisteravond een vervelend gevoel links in de onderbuik, zelfs met rijden had ik er last van. En vanacht werd ik wakker en had flink pijn(voelde als kramp maar heel pijnlijk, werd er beroerd van) bij de baarmoeder, dit leek een soort aanval na een halfuur ofzo was het weer weg. Maar heb het gisteravond ook druk gehad op het werk of dat nu ook meespeelt. Heeft iemand van jullie dit ook al eens meegemaakt?
Hmmm nee nog niet ach tsja....waarschijnlijk dus pech deze ronde maar goed.....we zien wel hoe het loopt. Eeeh wat jij omschrijft ken ik niet. Maar het klinkt niet heel prettig! Heb je toevallig al een testje gewaagd?
Oké, hopelijk komt het gauw opgang en kun je starten met clomid. Het was ook echt niet prettig, vanmorgen hadden mijn man en ik het er nog over. We hadden dus allebei de gedachte dat ik bij de doktersdienst terecht kwam als het zo bleef. Maar het is nu gelukkig weg. We hebben donderdag wel een testje gewaagd de kruidvat early test, hij leek wel een licht plusje af te geven. Maar bind me er niet aan vast, morgen gaan we weer testen dan zit ik ook 1 dag voor nod.
Samsie, ik hoop dat je ongi snel doorbreekt. Normaal is gemiddeld na 4 dagen maar bij mij dus ook pas na 10 dagen. Oh jee dat klinkt erg pijnlijk. Hopelijk niks geks en heb je morgen een mooie positieve test in handen. Ik heb vandaag mijn 1e clomid tablet ingenomen. Was even vergeten hoe smerig ze ook alweer waren. Nog 4 dagen te gaan. Vind het nu wel echt spannend worden
Smerig Koekie? Iiieeeuw; -) je hoeft ze toch niet op te lossen in water o.i.d.? Tsja.....ik zie wel wanneer de bloeding doorkomt. Is alleen zo balen omdat ml straks een week in het buitenland zit!
Hahahhaa nee je moet ze gewoon doorslikken maar pillen slikken is niet mijn sterkste kant zullen we maar zeggen en voordat ik hem dan heb doorgeslikt lost ie al een beetje op in het water in mijn mond.... jak Volgende keer maar direct proberen door te slikken.. morgen dus Ik hoop dat je snel je ongi krijgt. Hier duurde het echt een eeuwigheid voor mijn gevoel
Dat is niet lekker denk ik nee zijn pillen nooit ik heb altijd problemen met paracetamol wat is dat vies zeg haha maar met clomid gelukkig nooit last van die slik ik makkelijk gelijk door Eerst slokje water en dan hoofd achterover en clomid erbij en gelijk slikken is zo weg
@ nonne: Spannend!! Hoop dat je volgende test een duidelijk streepje laat zien Ik duim voor je! Hopelijk is de last die je had het gevolg van een zwangerschap! @ koekie: Had het toevallig gisteren ook dat ik de pil proefde. Was inderdaad te smerig voor woorden! Vandaag maar even extra mijn best gedaan om de pil zo snel mogelijk door te slikken @ Hier: morgen laatste pil En dan maar weer wachten op de eitjes
Spannend meiden! Ik moet morgen laatste pil provera nemen dan hopen dat menstruatie snel op gang komt!
Ongelofelijk naar 1 ronde Clomid, 2 positieve zwangerschapstesten. Gelijk maar even 2 gedaan, kon het niet echt geloven met 1
Ja echt wel, we gaan er ook zeker van genieten. Morgen maar even het ziekenhuis bellen en maar wachten op de 1e echo Ik hoop voor jullie allemaal dat het ook gauw raak mag zijn!
Kijk ook nog even een fotootje van mijn testen. Ik hoop voor iedereen dat het ook gauw raak mag zijn bij jullie!
Wauw super!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! Hier nog niet ongi hopen dat t ook niet komt morgen er een testje tegenaan gooien als ik nog niet ongi ben heel spannend