@duna; veel succes morgen! Ben benieuwd hoe nu verder. @koeki; spannend. Nog een paar dagen wachten. Ik hoop dat het raak is! @satijnvlinder; spannend. Vrijdag eerste echo toch? Succes! @hier; met de misselijkheid gaat het iedere dag beter. Van het weekend zelfs niet meer hoeven overgeven. Vandaag ook de termijnecho gehad. Vond het zo ontzettend spannend! Maar alles was goed. Het kindje spartelde flink over het scherm ik ben ook weer vooruit gezet. Nu 11+6. Uitgetelde datum 4 oktober.
Wauw ManSte Wat een prachtige echo en wat super dat alles goed is! Fijn ook dat je misselijkheid steeds beter gaat , ben ik blij om! Genietse meid!
Wauw wat een mooie echo. Super mooi! En dankjewel. Ik voel me hier anders dan anders... heb veel last van witte afscheiding en beetje last van obstipatie. Nog een halve week wachten.. ben benieuwd of ik ongi word of niet
@ Lies; ik zou het gewoon bespreken met je arts, want misschien dat zij het ook wel lang vinden en dat je dus over kan op spuiten. Ik vind het echt een verademing. Het enige nadeel vind ik dat ik nu het gevoel heb dat ik door het traject heen race en met iedere stap voorwaarts, laat ik weer een behandeling achter me en worden de opties kleiner (al zijn er natuurlijk wel genoeg). @ Belony: Ik snap je helemaal! Ik denk er ook zo over, snap heel goed dat je van tevoren wilt weten waar je aan toe bent. @ Manste: mooie echo Fijn dat het steeds een beetje beter gaat. Hopelijk houd je deze stijgende lijn vast @ Koekie: je maakt het wel gruwelijk spannend zeg! @ Hier: Helaas is het nog steeds taboe om er over te praten. Ik kreeg van iemand de vraag of mijn schoonouders wel of niet via de gewone weg zwanger zijn geworden, maar dat weet ik dus echt niet. Maar mag er ook niets over vragen want is nogal een dingetje blijkbaar. Heel irritant, want vandaag bij het gesprek tijdens de FM kreeg ik ook verschillende vragen waar ik niet goed op kon antwoorden. Maar ja.. als ik het ga vragen aan die ouders dan gaan ze dat echt niet op prijs stellen. De FM was goed. Een eitje van 14,5 mm en aan de andere kant een kleiner eitje wat ze niet heeft gemeten. Moet nu nog 2 dagen doorspuiten en dan woensdag weer terug. Voor wat betreft de zaadjes van vriendlief... Ze vinden het erg wisselend en daarom gaan we door op IUI. Doen ze eigenlijk liever niet omdat ik te snel door het traject loop (heb maar 6 maanden clomid gehad ipv een jaar ivm bijwerkingen en nu in de 2e maand spuiten al over op IUI), maar het leek ze de beste oplossing omdat het onze kansen gaat vergroten. Dus deze week al IUI Woensdag even verder over praten en plannen en zo. Vind het spannend!
Ja misschien ga ik dat maar doen, zal het iig even aankaarten Duna. Wauw wat snel zeg! Alleen maar goed nieuws toch, want je hebt een eitje en met IUI dus meer kans als ik het goed begrijp toch?
Spannend Duna. Inderdaad ineens flinke stappen die je maakt. Ben benieuwd woensdag. Jaaaa ik vind het echt wel weer spannend worden nu.... Ik zit pas op 12 dagen na ovitrelle dus 10 of 11 DPO. Testen is nu nog te vroeg maar weet het nu echt niet hoor. Heb een positief gevoel maar kan zo ineens toch een menstruatie komen... Altijd zo onzeker zo'n cyclus Mantste super dat je je wat beter gaat voelen
Super spannend Koekie ik duim voor je? Wanneer ging je nou testen (sorry als je het al had gezegd en ik het nog niet gezien heb)
Pas op of na NOD dus vrijdag of daarna Lies Duna op zich ergens wel fijn datzelfde vooruit gaan. Maar lijkt me ook wel confronterend. Succes de komende week
@Lies: Ik heb nu 7 eitjes gehad afgelopen tijd zonder resultaat. Deze ronde is mijn 8e eitje. En als het zaad van mijn vriend niet zo goed is, dan hebben we met IUI meer kans. Als het goed was geweest, had het niets uit gemaakt geloof ik.
Oké duidelijk. Ik duim nog steeds heel hard voor jullie beiden Koekie en Duna! Welkom knor, voor de tweede gaan jullie! Spannend allemaal, heel veel succes!!
Knor welkom Duna waarschijnlijk waren ze dan zo doorgegaan. Alhoewel dat per zkh verschilt. Hier wilde ze IUI doen terwijl die van mij boven gemiddeld zat. Hebben zelf aangegeven dat niet te willen
Welkom Knor. Lies, Ik ga idd pas vanaf vrijdag testen... of zaterdag.. weet ht eigenlijk nog niet.. hahha
@duna deze week al IUI! Wauw dat gaat echt al rap inderdaad. Hoop dat het gewoon meteen al raak is, zodat het thema 'andere opties' helemaal niet meer aan de orde komt. Vervelend dat je er zo slecht met je schoonouders over kunt praten; het is toch best essentiële informatie voor jullie... @koekie wat maak je het weer spannend! Het klinkt heel hoopvol in elk geval, super zeg! Maar je snapt natuurlijk wel dat ik wel een beetje jaloers ben als je nu alweer zwanger zou zijn, ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt... Nee maar serieus, ik hoop het van harte voor je, en dat een volgende zwangerschap gewoon negen maanden duurt zodat je je miskraam gauw weer vergeten bent. @manste wat een prachtige kiek! Fantastisch toch om je kindje al zo te zien. Goed te horen ook dat je je langzaam wat beter voelt. @knor welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Oké Koekie nog even aftellen dus! Ik heb vandaag weer een echo gehad en het eitje is idd gesprongen! Moet over een week progesteron prikken en ik denk dat ik ook zo lang mogelijk wacht met testen, jij ook Kortjakje? De gynaecoloog zei zelf dat als ik 5 april nog niet m'n menstruatie heb dat ik dan mag gaan testen, dit is 16 dpo! Maar probeer iig te wachten tot 14 dpo om teleurstelling te voorkomen. Ben er eigenlijk heel rustig onder!
Manste wat een mooie echo, gefeliciteerd. Fijn dat het beter gaat met je misselijkheid. Koekie ik bewonder jouw discipline. Ik hoop echt dat het zwangerschapssymptomen zijn! Duna wat spannend nu al IUI. Ik hoop dat dit jullie kansen op een zwangerschap vergroot. Knor welkom bij de club. Hoeveelste ronde Clomid is dit? Lies wat een goed nieuws! Eindelijk! Ik ben zo blij voor je. Ik hoop echt dat het meteen raak is deze ronde. Ga voor je duimen. Succes op het wachtbankje. Hier vandaag zo misselijk dat ik er echt naar van ben. Vandaag 13 weken en ik hoopte echt dat het af zou gaan nemen. Vandaag om 18u weer naar de kleine spieken
@lies ik heb voor mezelf in elk geval besloten dat ik gewoon mijn menstruatie af ga wachten. Ik vind die witte testen echt moordend! En alle 'aanwijzingen' ga ik ook negeren, minstens tot twee weken na mijn NOD. Maar goed zeg dat je eitje inderdaad gesprongen is! Die heb je alvast wel al in de pocket. @belony vervelend dat je je weer wat minder voelt, maar leuk natuurlijk dat je zometeen je kleintje weer mag bewonderen!
Dankjewel Belony , heel lief! Ik houd steeds die 20% kans in mn hoofd, niet zoveel kans dus ik ga er niet teveel van uit! Wel zijn de factoren die nodig zijn super: bms is 11mm, vriend z'n zaadjes optimaal en we hebben het op het juiste moment gedaan en niet geheel onbelangrijk dat we nog jong zijn.. enorm spannend! Vervelend dat je zo enorm misselijk bent, maar vergeet niet dat het voor het goede doel is! Ik hoop dat je tussen de misselijkheid door nog wel kunt genieten van je zwangerschap!! Ja Kortjakje dat is misschien wel het beste! Ik hoop dat ik zo lang kan wachten hihi. Hoe voel je je? Hoeveel dpo zat jij?
Pfff ik voel me op het moment nogal k**: wéér iemand in mijn omgeving zwanger! En ik dacht nog wel dat ik het nu eindelijk zo goed deed met 'loslaten' enzo en er niet te veel mee bezig zijn; ben er toch weer even verdrietig over. Mijn eisprong was of donderdag of zaterdagnacht; ben door de pijn van zaterdag wat gaan twijfelen... Ik hou dus maar 2 april als mijn NOD aan. Voel helemaal niks maar dat is ook niet zo gek zo vroeg. En toen ik wel van alles voelde, was ik niet zwanger, dus het zegt ook allemaal niks eigenlijk.