Clomid 50mg

Discussion in 'MMM clubs' started by Koekie2, Aug 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    ik denk dat ik morgen maar een testje ga wagen... voel me wel wat anders dan anders.... gewoon niet helemaal lekker. Af en toe ploppen mijn darmen en weetniet.. ik heb echt een positief gevoel maar ja dat heb ik wel vaker gehad... ik ga de badkamer even poetsen.. haha... Zelf ben ik een beetje down.... nou ja ook dat weer niet maar niet helemaal mezelf... haha... nou ik wordt gek van mezelf :p

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

Oct 6, 2015
    1,383
    0
    36
    Hahahahaha :p

3. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och koekie ik snap je gevoel precies, in mijn hoofd is het ook een warboel. Telkens moet ik mezelf zeggen: "Je houdt op hoor! Alles wat je gaat voelen betekend niets, want je hebt al zoveel gevoeld de afgelopen 16 maanden." En aan de andere kant denk ik: "Whaaaaa het zou maar eens raak zijn!! Wat als....." hahaha, vreselijk is dat, wordt helemaal krankjorum van mezelf! Knap dat je het zo lang volhoudt! Ik denk een beetje hetzelfde als Kortjakje; bij een witte test ben ik voorbereid op m'n menstruatie! Maar wil eigenlijk ook wel wacht tot m'n nod - moeilijk moeilijk!

4. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Dames heb even een vraagje;
    Wat als ik nou niet zwanger raak? Gyn zegt dat 50mg prima is voor mij. Goeie follikels en goeie eisprong. Maar wat als het nou niet lukt? Moet nou 4 maanden zonder gesprekken en echo's proberen en mag daarna pas weer terug. Ben benieuwd ;)

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    Als dat niet lukt ga je in gesprek met je gyn. En dan kijk je vanuit daar verder... Er zijn nog zoveel behandelingen die je vanuit de Clomid 50 kunt doen dus maak je asjeblieft nog niet druk ;)

Lies, Ja erg he maar komt vast en zeker een keer goed

6. Vleermuisjesss

Maak me (nog) niet druk hoor :) vroeg me alleen af wat hierna & wat zal de volgende behandeling dan zijn.. Bedankt! Xx

7. Belony

Belony Fanatiek lid

Jun 11, 2014
    1,110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Mamba, jammer dat je weggaat. Een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Koekie, spannend morgen testen. Ik hoop zo dat je een positieve test hebt. 🍀

Vleermuisjes, als je rekbaar slijm hebt gehad dan zal een eisprong niet lang meer op zich laten wachten volgens mij.

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    Als ik vannacht of morgen met opstaan niet ongi ben dan ga ik denk ik wel testen ook al ben ik nog in twijfel....

9. Satijnvlinder

Oct 6, 2015
    1,383
    0
    36
    Hahahaha :D

10. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D

Attached Files:

11. Satijnvlinder

Oct 6, 2015
    1,383
    0
    36
    Nogmaals gefeliciteerd. Aaaah stuiter stuiter stuiter.
    Hier nu een goede echo en goede vrijdag is het dan zeker

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

Oct 4, 2012
    1,281
    1
    38
    Ik was nog wel heel even nieuwsgierig Koekie. Gefeliciteeeeeeerd!!!!! Yes!!!

13. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

Sep 25, 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Iiiiiieeeeeeh gefeliciteerd koekie!!! :):) Wauw, om die dubbele streep kun je écht niet heen! Hopelijk een plakkerd deze keer!

14. Belony

Belony Fanatiek lid

Jun 11, 2014
    1,110
    90
    48
    NULL
    NULL

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
    Ik had gewoon een goed gevoel bij jou deze ronde!! Proficiat meid. Het is je zo gegund. Op een goede zwangerschap!

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    aaaah super lieve reacties :D Dankjewel.

Ben nu alleen heel nieuwsgierig of het er 1 is of misschien wel 2.
    Ons maakt het niks uit zolang maar alles goed blijft gaan en alles gezond is.

En dan te bedenken dat ik van de arts aan de pil moest. Ben zo blij dat ik eigenwijs ben geweest :)

16. ILoveMootje

ILoveMootje Niet meer actief

Omg wouwwwwwwwww, ben intens blij voor je!!!!!!!!!! <3

Lies1994 wanneer gaan wij testen haha? We zitten ongevee4 zelfde cd toch

17. ManSte

ManSte Niet meer actief

@koeki; JA!!!! Gefeliciteerd!!! En dit keer gaat het helemaal goed komen :)

18. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    Dankjewel lieve meiden :D
    Hopelijk komt het dit keer inderdaad helemaal goed

19. Vleermuisjesss

Wauwwww super! Gefeliciteerd koekie!!!!!!

20. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    @ Lies: Volgens mij had je al antwoord gehad op je vraag waarom ze progesteron prikken, maar dat doen ze om écht zeker te weten dat je ei ook echt gesprongen is. Wanneer moet je precies laten prikken?

@ Belony: Super spannend wat het gaat worden :) Ik zou ook echt enorm nieuwsgierig zijn :)

@ Koekie: Super gefeliciteerd!! :D Ik hoop op een echte plakker :D

@ Vleermuisjes: Ik moest eigenlijk na 4 rondes zelf proberen met clomid nog een half jaar door met clomid. Ze willen het vaak toch nog een jaar proberen. Maar ik had te veel last van bijwerkingen dus ik heb gevraagd of ik over mocht op spuiten en dat mocht. Maar hoor ook wel eens dat ze na die 4 rondes over gaan op spuiten. Ligt ook een beetje aan je arts en hun protocol.

@ Hier: Vandaag de 1e IUI gehad. Ik heb echt het gevoel in een achtbaan te zitten die recht naar beneden gaat... pfff... gaat allemaal erg snel. Blij dat ik nu weer 15 dagen niks hoef en gewoon af mag wachten... Kunnen alle nieuwe ontwikkelingen weer even een plekje vinden in mijn hoofd.
    Voor opwerking had vriendlief 8 miljoen zaadcellen waarvan 58% goed beweeglijk. Na opwerking 4 miljoen goede cellen waarvan 60% goed beweeglijk. Arts was er tevreden over... hij zei: kwaliteit gaat boven kwantiteit. Dus we hebben weer hoop :) Nu op het wachtbankje tot 10 april :)

Share This Page