Duna spannend op het wachtbankje. Wel fin dat je nu even alles kan laten bezinken. Hier vandaag echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien
Jaaaaa zeker Duna. Mijn dag kon al niet meer stuk met de test van Koekie heeeeeel vroeg in mijn app. Maar na de echo helemaal niet meer!
GEFELICITEERD KOEKIEEEEEE!! Ik had ook een goed gevoel, ben enorm blij voor je! Ik duim voor een plakbaby('s) 😉 Wat super Santijnvlinder , ontzettend fijn voor je!! Ilovemootje Nou voorlopig nog niet haha, wil zo lang mogelijk proberen te wachten... ik zit nu op 5 dpo. Duna Ja klopt oké, ik moet op 9dpo prikken (dinsdag). Dus das vrij laat, maar we zullen zien! Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie gesprongen is, zag je ook op de echo! Wat enorm spannend lieverd, kan me voorstellen dat het een gekkenhuis voor je is. Ik hoop echt dat dit jullie maand is! Zou leuk zijn als er nog even 4 positieve testen bij komen deze maand! Krijgen we allemaal nog een kindje in 2016!!
Vleermuisjess, Dankjewel Duna, Dankjewel! En hoe ging de IUI? Snap dat je je zo voelt. Mijn duimen draaien voor je zoals jij dat ook voor mij hebt gedaan. Hopelijk mag je over 2 weken op roze. Satijn, Ik ben echt zo blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gezien Lies, Thanx! Wat spannend zeg. Hopelijk mag jij ook op roze en zijn we hier met z'n alle op roze! Hier, Ik kan er niet omheen. De symptomen herken ik ook van de meiden... heel veel last van hoofdpijn en echt moe.. hihi. 20 april hebben we onze 1e echo. Vind dat wel spannend en ben ook zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn...
@koekie gefeliciteerd!! @duna wat spannend zeg! Duim hard voor je! @hier lieve meiden, alsnog erg bedankt voor jullie lieve reacties twee weken terug. Ik ben er even tussenuit geweest. Het gaat niet zo goed met mij. Heb er deze ronde zo moeilijk mee. Ben verdrietig, down en het is maar de vraag of we de eisprong gaan halen voordat mn vriend weer weg moet. Dat is a.s. donderdag al. Gister op 16e cd nog niks te zien, dus moet gaan ophogen met puregon.. Ook heb ik erg veel last van mijn MS. Heb weer ontzettende pijn in mijn nek, aantal keer weer tintelingen in mn handen gehad en had weer wat stroomstoten wanneer ik mn nek naar voren boog betekent rustig aan doen.. En ik heb mijn medische keuring gehad.. ik was daar zo zenuwachtig voor. Nu hoor ik voor 15 april pas hoeveel procent ik afgekeurd ben. Dus het spijt me dat ik niet zo veel aanwezig ben. Maar vind ik het nu gewoon ontzettend moeilijk even
Satijn ja best wel.... haha.. Maar nog even geduld hebben voor ons. Miesy aah doe rustig aan he. Wat vervelend zeg dat je je zo voelt. En dankjewel
Duna wat spannend op het wachtbankje na je eerste IUI. Ik hoop dat dit dé ronde is voor jullie. Koekie mijn gevoel (ja daar kom ik weer met mijn gevoel ) zegt dat het er 2 zijn 🙈. Nog even geduld tot 20 april. Satijn gefeliciteerd met je goede echo! Prachtig is het om dat kloppend hartje te zien. Miesy een hele dikke knuffel. Ontzettend vervelend dat je je zo verdrietig voelt en dat je zoveel last hebt van je MS. Ik hoop heel erg dat je eisprong op tijd zal zijn. Doe rustig aan en je kunt hier altijd je hart luchten. Hier lijk ik steeds minder last te hebben van mijn misselijkheid. Beetje bij beetje weten steeds meer mensen dat ik zwanger ben en de reacties zijn ontzettend lief en leuk. Lieve meiden fijne paasdagen verder! Gaan jullie nog iets leuks doen?
Belony, Ooooh dalijk heb je weer gelijk... hahaha. We zullen zien... spannend! Wat fijn dat je je niet meer zo misselijk voelt. Hier gister gewerkt en vandaag in de winkel gewerkt
@Lies: Succes met prikken morgen Hopelijk een goede uitslag! @ Koekie: De IUI ging goed hoor. Stonden alleen 4 mensen om me heen (arts, co-assistent, verpleegkundige/assistent en vriendlief) en dan is het toch wat lastig om te ontspannen... Dus eendebek was erg vervelend, maar toen ik uiteindelijk wat kon ontspannen voelde ik er niets van eigenlijk Arts zei dat ie tevreden was dus daar ga ik nu maar vanuit... Super spannend of het er 1 of 2 zijn! Ik hoop op een mooie echo voor je op 20 april. @ Miesy: Wat enorm rot dat het niet zo goed met je gaat, zowel op mentaal als fysiek vlak Ga je wel naar de fysio voor je MS? Misschien dat ze daar iets kunnen doen om het te verlichten? Hopelijk gaat het voor jou ook snel weer de betere kant op. Spannend ook wachten tot 15 april... Hangt er nog iets vanaf met betrekking tot werk of zo? @ belony: Fijn dat het bij jou weer ietsje beter gaat! Hopelijk trekt de misselijkheid snel weg. Fijn ook dat mensen leuk reageren, maakt het allemaal toch weer net wat mooier denk ik
Oooh kan ik me helemaal voorstellen dat het dan moeilijk is om te ontspannen. Maar gelukkig viel het allemaal wel mee. Lief van je. Dankjewel. Vind het echt een fijn clubje hier. Ik duim dat je over een week een mooie test in handen hebt. Ja vind het ook wel spannend 1 of 2... Nog even geduld
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet mij echt goed <3 Vandaag eindelijk eens positiefs nieuws gehad!! Drie dagen terug op cd 16 nog niks te zien van groeiende follikels. Dus moest ophogen en vandaag cd 19, terug komen. en er zat gewoon een follikel van 16.3 mm!!! :O had ik zo niet verwacht haha Nu woensdag terug komen en dan waarschijnlijk de pregnyl zetten. Vriend moet donderdag weer varen, dus hopelijk is dat nog genoeg hihi, de gyn zei tegen hem dat ie nog even een lading moest geven hahaha was zo grappig. ooh ben zo blij, eindelijk zie ik t weer een beetje zitten @duna wat fijn dat het meeviel en dat je toch nog een beetje kon ontspannen.. ik snap dat dat eerst niet lukte! zon eendenbek vind ik echt verschrikkelijk haha. hopelijk is het deze ronde raak voor jou. duim heel hard voor je. En ja ik heb 2x in de week fysio. we sporten (krachtopbouw en rug sterker enz,) maar als k pijn heb, behandelt ie dat En met afkeuren.. ja gaat over werk. ik kan maar 2x anderhalf u in de week aan op t moment qua belastbaarheid en energie enzo. dus dat nemen ze ook allemaal mee. ook qua fysieke dingen en al mn klachten enz. snap je? @koekie haha moest wel lachen om je opmerking 'kom ik weer met mijn gevoel' hihi. spannend zeg 1 of 2 ben erg benieuwd!
Miesy vandaag nog klussen, woensdag en donderdag voor hij gaat? Wat goed trouwens dat ze nu door gegroeid waren! Hoeveel spuit je nu?
Miesy wat een goed bericht! Nu nog even gezellig maken samen de komende dagen en dan hopen dat je binnenkort goed nieuws hebt . Ik ga heel hard voor je duimen. Hier vandaag de uitslag van de NIPT test ontvangen en deze was goed!
Miesy, wat goed!!!! Nog even flink de tijd benutten... hihi. Enne, de opmerking was van Belony Niet van mij Belony, wat fijn dat de uitslag goed was Nu lekker genieten Hier, best grappig om te weten dat je zwanger bent en niemand anders weet het... of ja bijna niemand.... hihi.. Vandaag hadden we familiedag van mijn vriend zijn kant en daar kregen we de opmerkingen, ooh heerlijk als ze straks op school zitten.... dan weet je niet wat je overkomt zoveel tijd enz enz... veel anders dan toen ze klein waren.. best grappig Oh ja en mijn kat merkt volgens mij ook al het 1 en ander.... Heel gek.. hij komt altijd in mijn nek of op mijn schouders liggen en nu deed hij het niet... nee meneer ging helemaal gestrekt over mijn buik liggen zo ligt ie normaal echt nooit behalve bij de zwangerschap van de dames.... enkele uitzondering is op mijn schoot maar echt nooit op mijn buik
Dat voelen ze inderdaad Koekie. En grappig is dat dan he. Mensen denken ach ze hebben een tweeling zal het wel bij blijven
Jeetje wat is hier veel gebeurd de afgelopen tijd. Helaas geen tijd gehad om alles te lezen en erop te reageren. Hopelijk vanaf nu wel weer. Een update: vorige week heb ik Clomid 100mg geslikt. Vandaag cd 12 dus op voor een echo. En jahoor een follikel van 17.4mm. En dus kregen wij een vrij-advies. Volgende week bloedprikken om te zien of ik een eisprong heb gehad. Mijn vriend had vorige week opnieuw wat ingeleverd dus daar ook direct maar naar gevraagd. Blijkt de kwaliteit nog slechter te zijn dan vorige keer. Daarom doorverwijzing naar Zwolle voor een SOT onderzoek. Een flinke domper nu er een follikel groeit! Nu maar afwachten of het geschikt is voor IUI of IVF...
Diientjuh, wat goed van je follikel. Maar des te minder dat de uitslag van je man zo slecht is. Ben heel benieuwd wat ze in Zwolle zeggen maar hopelijk zit er 1 goed zaadje tussen en dan is dat niet meer nodig Spannend zeg!