@lies; Mijn temp is echt niet bij te houden. Scheelt per dag soms wel 0.7 graden. je temperatuur kan natuurlijk ook veranderen door stress of spanning. Bovendien zou het ook nog heel vroeg in de zwangerschap zijn, en dat kan natuurlijk ook nog uit maken. Gewoon proberen rustig af te wachten (ik weet, een onmogelijke opgave) @dromer; ik heb geen temp bijgehouden. Nou ja, wel bijgehouden maar mijn gyn kon daar ook geen wijs uit mijn temp schommelt daar gewoon te veel voor. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt. In de eerste cyclus is door middel van echo's de eisprong bijgehouden, bij de tweede cyclus zonder echo's ovulatietesten gebruikt, op dag 18 een positieve test gehad (en aan daarna ook een positieve zwangerschapstest) @koeki; fijn dat je al verder bent dan de vorige keer. T zal tot de echo toch wel spannend worden. Ik vond het ondanks de 8 weken echo tot de 12 weken echt ontzettend spannend. En nog wel hoor. Maar ik heb er alle vertrouwen in! Ik ga voor je duimen! @Ilovemoontje; O wat balen. Een late innesteling is zeker mogelijk. Maar een late eisprong ook. Weet je zeker wanneer je een eisprong hebt gehad? @duna; ja de romantiek van het kinderen krijgen... Geen idee meer hoe dat voelde @hier; nu 13+2, en ik hoef al niet meer iedere dag over te geven Juj het begint echt weg te trekken Mss een bijwerking van de MMM, maar het is zo'n lange en moeilijk weg geweest om in verwachting te raken, dat het vertrouwen dat het dan met de zwangerschap allemaal maar goed gaat er gewoon niet zo inzit. Maar ik begin langzaam ook wat te ontspannen. Het begint langzaam door te dringen dat we echt een kindje verwachten.
Kortjakje84: oeh, het blijft zo spannend. Bestond er naar een test dat je kan zien of je ongesteld wordt ipv of je zwanger bent haha Manste: ik hoop het! Ja ik had die dag bloedgeprkt en heb m behoorlijk gevoeld. .ik heb getest met die van action, misschien loop ik straks even langs de kruidvat
@koekie fijn voor je dat ie zo heeft geknald die test! @dromer ik heb ook geen temp bij gehouden. @kortjakje en lies spannend voor jullie. duim hard!! @ hier nou zo zag ik t weer positief in en zo ziet het er weer donker uit gister bij de gyn geweest. ei was maar 1 mm gegroeid dus geen pregnyl kunnen zetten dus 1 dezer dagen is mn eisprong uit mezelf, maar ja das te laat want mn vriend is vandaag weer weg voor 6 weken pfff baal zo enorm weer he en vandaag klap op de vuurpijl zei n meisje die ik ken dat ze zwanger is . heel leuk voor haar maar weer zo'n klap in mn gezicht En ik heb ook niet zo'n fijnn gesprek met de gyn gehad.iedere keer zei ze dat t niet echt handige timing was nu dat mn vriend weg ging en zo ik zei ja dat weet ik ook wel, maar tis niet anders. en dacht ook ja jullie hogen zo laat op... pff ik vroeg hoe nu verder over twee weken wanneer ik ongesteld word. zegt ze ja heeft geen nut om hormonen te blijven gebruiken wanneer je partner er niet is. ik zei snap ik, maar daarna? ja zegt ze wacht maar gewoon je volgende cyclus af (pff daar gaat t nou om, die heb ik niet uit mezelf) en ze deed zo van ' zoek het maar uit' was echt niet fijn dus ik ga n afspraak maken met de gyn die er over gaat en die mijn 'hoofdbehandelaar' is. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en niet afwachten. wacht al genoeg af sorry voor mijn lange bericht en hopelijk snappen jullie m n beetje
Oké dus geen ervaring mee, nouja we wachten het af wat m'n temperatuur morgen doet. Koekie Wat goed zeg! Wat zou het super zijn als je gewoon weer een tweeling krijgt hihi, wat zou je er zelf van vinden? 😍 ilovemootje Wat vreemd van je negatieve testen en het uitblijven van je menstruatie! Hoop dat het nog een positieve wending maakt! ik duim voor je! Manste wauw dat is een heel verschil ik temperatuur ja! Ik wacht af idd, heel lastig 😉 wauw zo snel gaat de tijd!! Kan niet wachten als het voor ons eindelijk zo is - fantaseer ik steeds over! Fijn dat je ook veel minder moet overgeven! Geniet lekker meissie! Dankjewel Miesy maar wat ontzettend balen voor jullie.. kan me goed voorstellen hoe verloren je je moet voelen. En belachelijk hoe je behandelt wordt daar, een beetje medeleven en steun zou op z'n plek zijn! Hoop dat je "hoofdbehandelaar" je beter kan helpen!!
@miesy; ow wat een ontzettende tegenvaller. Vind het echt vervelend voor je. Wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt met je hoofdbehandelaar. Het is wel belangrijk dat je je tijdens het traject wel prettig en gehoord voelt. Het is allemaal al zo lastig. Ik hoop dat de 6 weken snel voorbij gaan! @lies; bedankt!
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik hoop ook dat zij mij beted kan helpen. Zij gaat ook over kinderwens enzo en ze is heel lief. Dus ik denk dat ze wel goed kan helpen. Die andere gyn is ook altijdwel aardig. Had misschien dr dag niet maar ik ging wel met een rotgevoel weg. Ook moest ik van n andere gyn pregnyl meenemen zodat hun dat konden prikken als ie groot genoeg was. Zegt ze ja dat doe ik niet. Moet je bij assistente zijn pffffff was er echf ff klaar mew Sorry voor mn geklaag moet t even van me afschrijven
@lies zo'n daling bij mij betekent dat m'n menstruatie eraan komt.. Hoop voor je dat t bij jou niet t geval is!!
Duna Een SOT-onderzoek blijkt een onderzoek te zijn waarbij ze het sperma gaan 'opwerken' zoals ze zouden doen voor IUI/IVF om te kijken of het hiervoor gebruikt kan worden. Best spannend dus! Bij de eerste keer inleveren had m'n vriend 2,2 milj goede zaadjes. Bij deze laatste keer 0,2 milj. Ik dacht direct huh?! Vanwaar zo'n groot verschil? Hij heeft geen koorts gehad ofzo.. Maarja op die vraag natuurlijk geen antwoord. Daarbij werd de eerste keer verteld dat z'n sperma erg traag was, hiervan weet ik de cijfers niet. Moet volgende week weer bellen, zal er dan eens naar vragen..
Miesy, Wat balen zeg.... ik zou inderdaad ook een afspraak maken met een andere gyn. Het is zeker spannend tot de 12 weken en daarna ook. Maar we gaan ons best doen dat alles goed blijft gaan. Nu op dit moment 2 vervelende kindjes maar ja... hoort erbij... hihi. Mocht het weer een tweeling zijn, vinden we dat niet erg. Alles is welkom zolang het maar goed gaat en gezond is/zijn
Duna ook ik hoop met je mee op een kerstkindje. Vroeger zei ik ook dat ik liever geen decemberkindje wilde. Maar dat kan me echt niks meer schelen. Dromer welkom. Koekie hoe was je afspraak met MvM? Had je een mooie knaltest? Ilovemootje ik hoop dat je alsnog een positieve test hebt. Misschien gewoon een late eisprong of innesteling. Manste wat fijn dat je niet meer zo hoeft te spugen. Ik hoop dat je er snel helemaal van af bent. Dat langzaam doordringen dat je nu echt een kindje verwacht is erg herkenbaar. Bij mij is dat echt sinds een paar weken. Miesy wat ontzettend balen weer zeg. Ik had na jouw laatste bericht goede hoop. En wat een hork van een gyn. Je doet er goed aan een gesprek met een andere gyn aan te gaan. Hopelijk kan zij jouw vragen wél naar tevredenheid beantwoorden, zodat je met een beter gevoel naar huis gaat. Lies niet opgeven! Hier alles prima. Mijn misselijkheid is bijna weg! Verder druk met klussen in onze nieuwe woning. Eind van de maand willen wij overgaan.
Okee jaa echt spannend, straks heb je er gewoon 4! Lekker gezellig, haha. Ik zou ook best een groot gezin willen hoor met 3/4 kinderen! Maar misschien denk ik daar ooit nog eens anders over haha. Alles in mij zei dat ik het niets moest doen, maar ik was te eigenwijs... ik ben zooooo blij kan het gewoon niet geloven!! 12dpo met middagurine na aardig wat water gedronken te hebben 😊😊😊 nu snel naar de kruidvat zodat ik morgenochtend kan testen haha. Hoop zo dat het goed mag blijven gaan.
Waaaaah Lies wat goed, gewoon in één keer raak!!! Gefeliciteerd!! En zo vroeg al! Shit hee, er blijven geen niet-zwangeren meer over zo... Sorry dat ik even niet op de rest reageer; heb eigenlijk andere dingen te doen (werk enzo... *hum*).
Hihihi dankjewel super lief. Kan et nog echt niet geloven. Ik hoop zo voor jou dat jij ook snel dit geluk mag hebben! Ik duim heel hard voor je..
Lies whaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh GEFELICITEERD!!! 🎉🎉🎉🎉 Ik wist het. Heb niks gezegd want anders dacht iedereen ja komt zij weer met haar gevoel, maar mijn gevoel zei dat het deze ronde zowel bij Koekie als bij jou raak zou zijn! Het is je zo gegund, schat. Binnenkort gewoon dat kamertje mintgroen of perzikkleurig maken! 😃 Ik hoop zo dat de rest snel volgt!!
Hahahahaha Belony geweldig jij met je gevoel, maar het klopt tot nu toe wel steeds! Dankjewel!! Jij ook bedankt Dromer!