Clomid 50mg

Discussion in 'MMM clubs' started by Koekie2, Aug 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ManSte

ManSte Niet meer actief

Zo. Paar dagen offline geweest!

@lies; die testen lopen mooi op. De verloskundige al gebeld voor een 8 weken echo?

@mies; fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt!

@koeki; mooie knaltest met mvm? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?

@hier; t wordt steeds minder. En vandaag eigenlijk ook amper misselijk geweest (nu 14+1) hoop dat het doorzet.

2. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2342 Lies1994, Apr 6, 2016
    Last edited: Apr 6, 2016
    Aah Miesy wat kloten zeg.. Ben wel blij dat je toch je rust kan vinden! Denk goed om jezelf!

Miesy Ja he? Heb gisteren nog een knaltest gehad op 16DPO (teststreep was donkerder dan de controlestreep, staat in mn album!). En heb in het ziekenhuis op 14 april een echo en bij de verloskundige op 28 april, vind het wel fijn! Ben blij dat het zo goed met je gaat meid! Hoe gaat het met de rest?

Kortjakje Ik ben ook zooo benieuwd naar jou! Al ongesteld geworden, of beter gezegd: NIET???

3. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    @ miesy: Lijkt me een kostbaar iets, om zaadjes in te laten vriezen... lijkt me niet dat dat vergoed wordt door de zorgverzekeraar... Maar vragen kan natuurlijk altijd :D

@ Lies: Hoop dat je me niet verkeerd begrepen hebt, want gun het je écht van harte! Ook wel echt een duidelijke, mooie test :D
    Fijn dat je echo's al zo snel zijn!

@ Dromer: Ik ben meer een uitzondering dan de regel hoor ;) Volgens mij gebeurd 3 eitjes niet zo vaak met clomid.

@ koekie: ik baalde niet echt hoor.. was alleen even jaloers... nutteloze emotie vind ik het, maar kan het ook niet tegen houden :) Tegelijkertijd ook altijd enorm blij voor iedereen op dit topic die zwanger wordt!
    Je had wel écht een knaltest zeg!

@ Miesy: heftig nieuws zeg. Kan me voorstellen dat het nog niet helemaal in zinkt. Maar kan me ook voorstellen dat het een soort van rust geeft...

@ Hier: ik ben onrustig aan het afwachten. Geloof niet dat ik het ooit zo spannend heb gevonden als nu... Nog 4 dagen afwachten, dan DPO 16. Normaal ergens tussen DPO 15-17 ongesteld...

4. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat enooooorm spannend voor je meid ik duim heel hard voor jou!
    Natuurlijk snap ik het joh, heb (net als iedereen hier) in dezelfde positie gezeten - natuurlijk gun je het iedereen, maar dat neemt niet de pijn weg dat het bij jezelf nog niet wil. Ik gun het jou ook heel erg!!

5. ManSte

ManSte Niet meer actief

#2345 ManSte, Apr 6, 2016
    Last edited by a moderator: Apr 6, 2016
    @lies; 14 april, dat is al snel. Nog even wachten :)

@Duna; wat spannend! Ook nu het de eerste keer IUI was. Ik duim ontzettend hard voor je!

en wat betreft die jaloezie; als ik weer hoorde dat er weer iemand zwanger was zag ik zowat groen. Je kan er niks aan doen, het voelt nu eenmaal zo. En ik denk ook dat dat heel normaal is. Het laat maar weer eens zien hoe graag je het dan wilt.

@dromer; ik had twee keer netjes 1 eitje. De verpleegkundige zei tegen mij dat (meestal :)) als er een follikel/eitje dominant wordt de rest ook wat kleiner word (met pcos vaak veel vergrote follikels) en je lichaam zich echt op dat ene eitje richt. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk :))

6. Belony

Belony Fanatiek lid

Jun 11, 2014
    1,110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Koekie mooie test van MvM!

Lies je testen lopen mooi op! Hoe voel je je?

Miesy een dikk knuffel. Snap dat dat heel confronterend is. Maar fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt.

Manste fijn dat je misselijkheid steeds afneemt. Ik hoop ook dat het zo doorzet en dat je er binnenkort helemaal van af bent.

Duna ohhhhhhh wat spannend. Nog even volhouden, meis. Mijn duimen draaien voor je. Wat zou het geweldig zijn als ook jij en Kortjakje deze maand positief testen.

Kortjakje hoe is het bij jou?

Hier niet meer misselijk! 🎉🎉🎉
    Voel me goed. Maandag een echo gehad en de kleine doet het goed. Volgende week vrijdag weer een echo en daarna pas over 4 weken met 20 weken.

7. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    @ manste! Bedankt dat is goed om te horen!
    Gister een positieve ovu test dus verwacht vandaag mijn eisprong op cd 16 dus dat is erg fijn!

@ Belony! Wat fijn zeg! Willen jullie het geslacht weten?

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat goed Dromer veel klussen dus, succes!!

Dankje Belony ik voel me top! Soms wat humeurig, maar valt gelukkig mee! Ben heel blij dat jij je weer beter voelt!

9. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

Sep 25, 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zo hee, paar dagen offline; had zelfs een beetje afkickverschijnselen. ;)

Wat lief dat jullie zo nieuwsgierig naar me zijn! Maar in tegenstelling tot Lies voelde ik me totaal niet zwanger en ik ben dan ook maandagavond laat weer ongesteld geworden. Hoewel ik het deze keer zag aankomen, kwam het toch weer best hard binnen, ik snap er niks van, zelfs de positieve test van Lies - niet k*t bedoeld maar ik was zoooo verschrikkelijk jaloers! Ik vind het ook echt een waardeloze emotie, want het moederschap gun je toch iedereen en zeker de mensen die moeite hebben zwanger te worden, maar je houdt het helaas niet tegen... :( Maar gelukkig zijn jullie allemaal heel lief en herkennen jullie dat gevoel ook. Maar als Duna nu ook zwanger blijkt, schei ik ermee uit, dan is er zowat niemand meer over!! ;) :D Wel spannend zeg, zo na de eerste IUI! Ik snap wel dat je zenuwachtig bent. Ik duim gezellig met iedereen mee voor je!

Wauw Miesy je hebt wel een heftige week achter de rug zeg! Heel veel sterkte meis, en zorg goed voor jezelf.

Blij dat het met alle zwangeren zo goed gaat!! Zoveel kindjes die dit jaar geboren gaan worden. Jullie zouden eigenlijk later dit jaar een meet 'n' greet/bollenbuikenparade moeten doen. :)

10. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee Kortjakje... ik had zo goed gevoel bij jou.. ik vind het echt heel erg voor je en natuurlijk snap ik dat gevoel! Verwen je zelf lekker, misschien lekker weekendje weg met je mannetje?

Hahahah wat een super leuk idee! 😂

11. ManSte

ManSte Niet meer actief

@kortjakje; ah nee zeg. Ik had zo gehoopt dat het nu dan toch eens jouw ronde zou zijn. Ik gun het je zo! Ik vind het echt ontzettend knap dat je het iedere ronde toch gewoon weer doet! duimpje omhoog! Hoe lang moet je eigenlijk nog doorgaan met de clomid? Je zit nu op 6 rondes met eisprong toch?

toch een klein hartje onder de riem; gemiddeld duurt het een half jaar tot een jaar om in verwachting te raken, dus ik blijf gewoon voor je duimen!

12. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

Sep 25, 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Lief van jullie. :) Het zou ook wel heel veel geluk zijn als het zo snel zou lukken - en bij ons lijkt niets vanzelf te gaan, al komt het ook altijd wel weer goed - maar je hoopt er toch op hè, en ik ben zo zenuwachtig voor alle vervolgbehandelingen die nog kunnen komen! Het wordt tijd dat Belony eens een goed gevoel over mij krijgt; zij lijkt een beetje onze waarzegster te zijn nu. ;)

Ik heb nu drie eisprongen gehad (plus nog eentje heeeel laat, van mezelf) en ik mag nu nog drie rondes zelf proberen voor zolang het blijft aanslaan. Ze houden bij mijn ziekenhuis zes eisprongen aan.

Volgende maand waarschijnlijk eindelijk weer eens op vakantie. En ik ben nog jarig eind van de maand; misschien dat ik iets leuks met mijn zussen ga doen of zo. :) Komt goed!

13. Diientjuh

Diientjuh Lid

Feb 18, 2016
    18
    0
    0
    Even snelle update (ben namelijk aan het werk):
    Gisteren progesteron 9,2 dus morgen opnieuw bloedprikken.. En ondertussen duimen, duimen, duimen. Hup spring!!!

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    Heeeeeeeeeeeeeey we zijn er weer :D

Miesy, Wauw wat een heftig nieuws zeg.... 100% afgekeurd. Dat is niet niks. Maar inderdaad zal het je wel rust geven... maar toch is het een klap. Sterkte.

Mantste, De test was inderdaad van MvM. Onze eerste echo is 20 april :D Over iets minder dan 2 weken.... spannend!

Lies, Zo vroeg al een echo? Dan zien ze toch nog niks? Dan ben je nog geen 6 weken. Ik kon ook een week vroeger maar bewust niet gedaan omdat ik dan voor de 7 weken zou zitten en dan grote kans is dat je nog geen hartactiviteit ziet. Zie in heel veel topics dat mensen zo vroeg gaan.... ik zou het niet aandurven maar dat ligt aan mij ;) hahaha. Ik bedoel het niet verkeerd maar ik zou zo in de stress zitten omdat ik nog niks zou zien :p

Duna, Ik kan het me wel voorstellen je gevoel hoor.. is ook niet erg. Hoort erbij. En wat spannend zeg! Nog ff volhouden en hopelijk geen ongi.

Dromer, Ooooh je mag aan de slag :D Hihi.... Heel veel succes.

Kortjakje, Neeee dat meen je niet :( Wat ontzettend jammer maar ook jij komt aan de beurt....

Diientjuh, werk ze en wat spannend!

Hier, Ooooh wat voel ik me slecht! Ik ben misselijk, na een dag werken pijn in mijn buik, voel me gewoon echt beroerd. En het werk gaat maar door. Wilde me eigenlijk dinsdag en gister ziek melden maar toch maar gaan werken.... bah bah... heb er echt geen zin meer in. Beide dagen escalaties gehad met een cliënt op het werk en op zo'n moment heb ik het echt gehad met het werk.... ik ben zo in dubio wat ik moet doen... moet maandag nog werken en dan het weekend plus ma en di en dan de dag erna de echo.... ik voel me echt niet fit en zit echt in dubio wat ik moet doen

15. Belony

Belony Fanatiek lid

Jun 11, 2014
    1,110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dromer spannend je eisprong! In hoop dat je 'm goed benut hebt. Hopelijk heb je over zo'n 2 weken goed nieuws.
    Nee, wij willen het geslacht niet van te voren weten. Dat blijft tot aan de geboorte een verrassing :)

Lies dank je. Wel lief zijn voor je vriend hè ;)
    Mijn vriend is namelijk vaak de dupe van mijn hormonenaanval haha

Kortjakje wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik snap dat het hard aangekomen is. Het blijft gewoon heel moeilijk. Iedere maand weer. Niet opgeven! Ook jouw tijd komt. Ik hoop alleen dat dat heel snel is.
    Waarzegster 🙈, haha. Ik hoop dat mijn gevoel voor de rest van jullie de komende ronde goed is!

Diientjuh ik duim voor een mooie eisprong!

Koekie wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Als het dan ook nog eens tegen zit op je werk dan voel je je alleen maar slechter. Luister altijd naar je lichaam. Als je je niet fit voelt, misschien 1 dagje thuisblijven? 1 dagje kan al wonderen doen. Misschien is dat net genoeg om op te laden.

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    2,085
    216
    63
    Ja is ook zo maar zit gewoon ook met de fysieke agressie.... ik heb daar allemaal geen zin in... maar komt wel goed.... Ik kijk even hoe en wat... maandag ga ik wel gewoon werken en dan zie ik wel hoe ik me het weekend voel... duurt nog een week... maar merk dat het werk me onzeker maakt wegens de onvoorspelbaarheid.... en het is al eens mis gegaan en wil ik niet opnieuw meemaken....
    Misschien dat dat ook mee speelt.

17. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daarom is het zo belangrijk om aan jezelf te denken koekie! Doe wat goed voelt!
    Ja, dit hebben ze zo in het ziekenhuis geregeld en ik dacht eerst ook van huh, klopt dat wel? Je kunt nog (bijna) niets zien op de echo, maar ze kunnen al wel een zwangerschap waarnemen en ik zie het meer als een extraatje. Bij de verloskundige heb ik met 7.4 een echo!

Dromer Spannend allemaal zeg! Duim voor je!

Nee Belony hij merkt er niet zo veel van, haha! We zijn vooral heel gelukkig op dit moment!

Goed dat je snel op vakantie gaat en afleidingen hebt Kortjakje; even lekker weg van alle stress! Ik hoop dat dit jullie veel goeds mag brengen ❤

18. ManSte

ManSte Niet meer actief

koeki; ai ai, klinkt als echte eerste trimester kwaaltjes. Misschien dat je ook op het werk aan kunt geven dat je je onzeker en niet fit voelt. Dat daar rekening mee gehouden kan worden?

goed nieuws hier; sinds dinsdag (14 weken) steeds minder misselijk en nu met 14+3 zo goed als weg. Pfff.. wat een verschil :)
    en.. sinds deze week begint mijn buik opeens ook echt te veranderen. zwangerschapsbuikje gespot :)

19. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    @ Belony: Fijn dat de misselijkheid helemaal weg is!

@ Kortjakje: Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik herken je gevoel zo erg!

@ Diientjuh: Hopelijk snel een goede springer :)

@ Koekie: Ik zou gewoon overleggen op het werk of als dat niet mogelijk is, gewoon ziek melden. Zeker ook omdat je zo twijfelt... Of anders wat belony ook al heeft gezegd, een dag of misschien een paar dagen. Dan heb je ook even de tijd om te kijken of je het goed bevalt om je ziek te melden of niet.

@ Manste: ook fijn dat het bij jou beter gaat!

@ Hier: ik ben extreem verdrietig. Toch gewoon weer ongesteld geworden (had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar komt toch als een klap). Is 2 dagen eerder dan verwacht en dus met eisprong nr 9 nog steeds niets gebeurd. Ik begin me echt heel erg af te vragen waar dat het mis gaat en of het ooit nog wel goed komt. Sorry... ben echt enorm down en verdrietig. Weet ook niet goed hoe ik er nu nog mee om moet gaan... Inmiddels al 18 maanden bezig waarvan 9 goede eisprongen... Ik weet dat er mensen zijn die nog veel en veel langer bezig zijn en bezig zijn geweest en dat ik dus eigenlijk niet moet zeuren, maar 18 maanden met eigenlijk volop goede kansen ontmoedigd op dit moment heel erg. :(

20. dromer88

dromer88 Lid

Mar 24, 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Aaahhh Duna! 18 maanden is ook gewoon lang zeker met elke keer die teleurstelling!
    Sterkte!

Share This Page