Duna wat ontzettend balen dat je weer ongesteld bent geworden. 18 maanden is ook gewoon ontzettend lang. De wens is zo groot en dan is iedere maand 1 teveel. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten. Dat geldt voor iedereen hier. Miesy fijn dat vrijwillerigerscontract. En fijn om te lezen dat het beter gaat met je. Spannend dat invriezen. Satijn fijn dat je echo goed was. Rn fijn dat je snel weer een echo krijgt bij de vk. Altijd leuk om te kijken naar de kleine. Lies voor het kindje en jezelf is het goed om een multivitamine te slikken. Je hebt er heel veel. Zelf slik ik Solgar, omdat dit niet synthetisch is. Is op natuurlijke basis, zeg maar.
@ miesy: Fijn dat je nog wel vrijwilligerswerk kan/mag blijven doen Zou niet fijn zijn om altijd maar thuis te zitten... Jammer dat het invriezen niet via het ziekenhuis kan, maar inderdaad de moeite waard om het verder uit te zoeken. Wie weet geeft het nog opties. Ik hoop dat jullie de nieuwe ronde zo kunnen plannen dat je een eisprong hebt als je vriend weer terug is! Oh.. en super fijn dat je je wel weer iets beter voelt. @ Manste: ik verwacht dat we gewoon weer IUI gaan doen... IVF is nog niet over gesproken, maar komt omdat we nog voldoende zaadcellen hebben voor IUI als het goed is. @ Vleermuisjes: Ik heb geen ervaring met etos zwanger worden. Maar wel ervaring met davitamon mama compleet. Daar veranderde mijn cyclus van, maar in mijn geval in goede zin. Laatste maand voordat wij de mmm in gingen heb ik 1 eisprong gehad en een relatief goede cyclus van 37 dagen uit mezelf... Normaal waren mijn cycli veel langer. Dus ik gebruik het nog steeds en ben niet van plan er mee te stoppen... bang dat mijn cyclus ondanks mmm weer helemaal bagger wordt. @ koekie: Wat vervelend dat je je zo rot voelt Hopelijk gaat het snel iets beter. Slim van je dat je je toch misschien ziek gaat melden als je je zo voelt! @ Allen: bedankt voor de lieve woorden Voel me nog steeds verdrietig, maar vandaag gaan we weer spuiten.. dus gewoon door naar de volgende ronde. Vriend en ik, we hebben besloten dat we meer leuke dingen gaan doen. gewoon veel vaker een dagje uit. Zodra we kunnen, gaan we er gewoon even tussenuit ipv altijd maar denken dat we moeten klussen om het huis af te maken. Geeft ook wel wat rust in mijn lijf/hoofd.
@duna; fijn dat je het er met je vriend over gehad hebt, en samen een manier hebt gevonden om wat afleiding te zoeken. En we duimen deze ronde weer met je mee!
Oké dan zal ik nog even wat extra's halen qua vitamines. Wat fijn zeg Duna, dat is een heel goed idee. Zorg goed voor jullie zelf; dat verdienen jullie!
@duna hopelijk gaat het snel weer beter met je. ik snap heel goed dat je erg verdrietig bent en dat mag ook best. Wat goed van jullie dat jullie leuke dingen gaan doen en voor veel afleiding gaan zoeken. @hier ik betwijfel wel of mn eitje uit zichzelf gesprongen is.. altijd wanneer ik mn eisprong heb gehad kreeg ik oud bloed en soms helder rood,.. (sorry voor de details) en dat duurde totdat ik ongesteld werd.. en nu helemaal niks. En heb best wel wat steken aan die kant waar mn ei zat.. naja wacht het maar af.
Duna, ik wil je een hele dikke digitale knuffel geven. Logisch dat je verdrietig ben en goed dat je gesprek hebt gehad praten is belangrijk Lies alles goed? ManSte en met jou? Koekie al ziek gemeld? Hier zou ik gister voor intake en echo naar VK gaan maar die had een bevalling dus nu morgen afspraak staan
Hier alles goed. Vandaag precies 15 weken. En de misselijkheid is gelukkig bijna weg. Hopen dat het tweede trimester inderdaad het leukste is Mijn buik wordt ook echt groter, dus langzaam aan begin je het te zien Jammer dat je afspraak verzet is. Wel echt fijn dat je nog een echo krijgt. Ik had dat tijdens mijn intake niet. Maar op de verloskundige praktijk in mijn dorp kunnen ze geen echo's maken
Even heel snel.... Duna succes deze ronde! en snap dat je je verdrietig voelt. Dikke knuf. Satijn nee nog niet.... ga me vrijdag ziek melden als ik me zo voel... morgen nog een dagje winkel...
Miesy afwachten dus.. Krijg je nog een echo of wordt je bloed nog geprikt? Satijnvlinder Leuk zeg, spannend! Hier gaat het erg goed hoor. Nog steeds niet echt veel last van symptomen gelukkig. Mvm is net langs geweest en donderdag de echo in het ziekenhuis! Manste Nou ik hoop dat je idd lekker mag genieten het tweede trimester! Koekie jeetje wat ben jij een doorzetter zeg, petje af en sterkte nog even dan!
Nee krijg geen echo meer en ook niet bloed prikken. Het is dus maar afwachten wanneer ik ongesteld word.
Hi dames daar ben ik weer. Nog 4 dagen en dan heb ik me 30 dagen compleet. Ik weet niet wat voor cyclus ik aan houden moet omdat me eerste keer 31 dagen was en 2de ronde 28 dagen. Nu heb ik vanochtend en vanmiddag om me zelf gek te maken test gedaan. Als de test achtergrond niet meer roze is dan zie je een licht streepje. Dit duurt altijd even heb 3 testen gedaan 1 van de trekpleister en 2 van zwanger en kids dipstick. Ik moet er niet teveel bij denken maar dat doe ik toch. Beeld ik et me in. Ben bang dat het de ingdroog streep is. Geduld hebben pff
Een licht lijntje zegt ze dan!! Ik zie ze zonder te vergrote! Enne 3x indroger nee dat kan het niet zijn. Voorzichtig gefeliciteerd!
Izzaiqbal ik zie hem ook! Hopelijk loopt ie mooi op! @lies jaa pff en geen idee nu wanneer haha merk het wel als ik weer migraine krijg
Lies, Thanx.... En wat een super test... heel veel succes alvast donderdag en hopelijk al een kloppend hartje te zien maar ben bang dat dat nog te vroeg is... ik mocht donderdag eigenlijk ook maar heb hem een week later gezet op de woensdag Izza, Die is echt vet duidelijk hoor. Voorzichtig gefeliciteerd
Ooh je eerste echo Koekie? Wilde je nog niet? Hoe voel je je eigenlijk deze keer in vergelijking met de vorige keer? Het is heel gek maar mijn gevoel is bijv heel goed, alsof het echt goed zit. Voel je je anders? Miesy krijg je dat elke menstruatie? Ik heb ook heeeel vaak migraine gehad, de laatste jaren *afkloppen* nog heel enkel. Vreselijk is het! Kun je er iets doen om de pijn te verlichten?
Lies, meestal adviseren ze pas na de 7 weken een echo te maken omdat de kans er is dat je eerder geen hartje ziet. Op zich is voor de 7 weken niet erg want je ziet wel of het op de juiste plek zit (dus geen bbz) maar de kans bestaat dat je geen hartje ziet. Ik heb daarom ook gekozen pas na 7 weken te gaan
Dank je wel dames. Nu evrn wachten en een donkere streep krijgen Zal ik morgen al testen of dag wachten