Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Claudia welkom! Spannend je eerste ronde! Hopelijk snel een nog grotere follikel te zien

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dankjewel Miesy
    Jaa dat hoop ik ook!

Zo jij hebt er ook al een hele historie op zitten zo te lezen in je onderschrift.. Hoe gaat het nu?

3. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zeker.. nu gaat het wel goed met mij. Af en toe eens een dipje maar ja. Helaas mn eisprong te laat gehad nu want mijn vriend vaart.. ik denk vier dagen nadat ie weg is gegaan zoiets kan ook twee dagen zijn, weet t niet helemaal zeker. Dus was even flink balen. Nu afwachten wanneer ik ongesteld word en dan weer op naar de volgende ronde.. 12 mei komt ie weer thuis.

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh dat is inderdaad balen zeg!! En als ie dan thuis komt is die eerst ook een poos thuis zodat je er dan wel goed gebruik van kan maken?!

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa dan is hij zes weken thuis :) dus twee eisprongen kan ik halen alleen nu hadden ze pas laat opgehoogd met die medicatie.

6. ManSte

ManSte Niet meer actief

@Claudiaaxx; welkom! Fijn dat er al een follikel te zien was! Het kan zeker, ik kreeg met clomid 50mg een goede eisprong. Het sloeg bij mij meteen aan. Ik had dan op dag 17 een eisprong.

@lies; fijn dat je echo goed was. Hoop dat je over twee weken ook zo'n mooi kloppend hartje te zien krijgt :)

@hier; kon me niet meer beheersen :) volgende week dinsdag hebben we een geslachtsbepalings echo. Eens kijken wat er te zien is.

7. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Claudia bij mij zoals je ziet werkte het bij 150mg,op dag 21 een eisprong!

Manste oooooeeeh zo spannend! Wat zegt je eigen gevoel?

8. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Claudia welkom! Spannend je eerste ronde Clomid, en fijn dat er al een groeiend eitje te zien was! Hopelijk blijft ie mooi doorgroeien. Bij mij sloeg de Clomid 50mg de eerste ronde erg goed aan, maar de tweede en derde niet meer, en vervolgens wel weer twee goede rondes, met 150mg. We zitten nu midden in ronde 6.

@alle andere dames, sorry dat ik niet meer zoveel meeklets. Bijna iedereen van ons groepje is zwanger! Ben heel blij voor jullie, maar ik voel me daardoor niet meer zo op mijn plek hier... :) Maar ik vind het wel nog steeds leuk om mee te lezen en op de hoogte te blijven, dus ik ben voorlopig nog niet helemaal verdwenen. :)

9. ManSte

ManSte Niet meer actief

@lies; ik denk zelf een jongen. maar een meisje lijkt me ook zo leuk :) spannend dus.

@kortjakje; dat kan ik me echt heel goed voorstellen. Ik hoop dat je snel ook in het rijtje erbij komt! Ik blijf voor je duimen. En misschien ook goed als er dan wat nieuwe meisjes bij komen.

10. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Manste oké spannend benieuwd! Ik zou het bij mezelf eeeeecht niet weten!

kortjakje ik snap het ook heel goed.. blijf jezelf in de watten leggen, dat verdien je. Ik duim nog steeds voor je en hoop met heel mijn hart dat de volgende ronde van jou is!!

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Claudia, welkom bij the club. Hopelijk geeft de Clomid snel resultaat. Bij mij gaf het heel wisselend resultaat. Aantal keer 2 follikels, toen een keer niks, toen 1 en nu weer 2

Izza, meestal houden ze een bepaalde tijd aan zodat je zeker weet dat het raak is maar vind het ook wel een rare reactie. Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook te vroeg getest maar werd wel direct ingepland voor een echo... Nou hopelijk maandag een knal test dan.

Belony, Wat balen dat je nog zo'n last van hoofdpijn hebt. Hopelijk gaat het snel over.

Lies, wat fijn dat je een goede echo had... Ik zal zo is naar de foto kijken :)

Mantste, spannend zeg. Ben benieuwd of je gevoel klopt.

Kortjakje, Bij jou komt dat ook wel! Maar snap je gevoel wel. fijn dat je toch nog even blijft.

Hier gaat het nog niet helemaal zoals het hoort. Heb me voor het weekend alvast ziek gemeld. Gister de schrik van mijn leven gehad. Waren dagje weg en ik moest plassen en dacht met afvegen bloed te zien maar omdat het best donker was op de wc weet ik niet of het klopt. Ik was echt even van het padje, maar hierna ook niks meer te zien dus hopelijk heb ik het fout gezien. Woensdag de echo... kan niet wachten maar vind het zo spannend.

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kortjakje ik snap je helemaal. Ik heb dat soms ook. Gelukkig ben ik nog niet de enige.. ik duim voor jou dat jij ook snel zwanger mag zijn.

@koekie hoop dat je het verkeerd hebt gezien! Spannend woensdag ik duim voorn hele mooie echo voor je

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankjewel.. lief van je

14. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    koekie Wat moet je geschrokken zijn! Ik hoop dat je je gewoon hebt vergist meid en nog even de dagen aftellen tot woensdag en ik duim dat je dan een mooie echo hebt met een mooi wondertje!

15. dromer88

dromer88 Lid

24 mrt 2016
    74
    0
    0
    Zuid Holland
    Koekie! Hopelijk heb je vergist meis! Het is allemaal zo spannend!

16. ManSte

ManSte Niet meer actief

@koeki; ik hoop dat je het niet goed gezien hebt, en anders dat het hartstikke onschuldig is. Ik heb helaas tot de 12 weken beste regelmatig roze afscheiding gehad. Nog een paar daagjes tot woensdag!

17. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Op een donkere wc is dat lastig. Ik denk dat het verbeelding is door angst. Heb je verder geen buikpijn? Geen helderrood bloes verder Koekie?

Sorry dat ik niet op de rest reageer. Hou het even niet bij. Lees wel mee maar 80 uur werk, een kind en zwaniet is geen toffe combinatie maar ja dat is een eigen zaak hebben met manlief hij werkt ook zoveel. Gelukkig ben ik wel veel thuis en hoef ik maar 1 of 2 dagen voor de baas momenteel.

18. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik mag me hier ook voorzichtig aanmelden. Deze week diagnose PCOS gekregen.

Over 2 weken uitslagen van het bloed en dan start ik als het goed is met Clomid 50 mg.

Even iets kort over mijzelf, ik ben 23 jaar. Heb al een dochtertje van 5. (Spontaan zwanger van geworden, niet gepland maar uiteraard hartstikke gewenst). Nu gaan we voor een brusje, wat sowieso al een uitdaging is aangezien vriendlief 200 km verderop werkt en dus vaak van huis is.
    PCOS kwam voor mij toch wel als een schok, ook omdat ik van mijn dochter zo onverwacht zwanger was had ik geen problemen verwacht met zwanger worden.
    Ik heb de onderzoeken en ziekenhuisbezoeken afgelopen week alleen gedaan, mijn vriend kon niet mee. Hij lijkt er ook veel rustiger en onverschilliger onder te zijn. Is dat bij jullie man ook zo?

Ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen en ervaringen te kunnen delen. Dat we allemaal snel mogen genieten van een zwangerschap!

19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Hee ook op dit topic femmefatalex :)
    Welkom!

Ohh wat vervelend dat je vriend zo ver weg werkt. Mijn vriend gaat ook bijna nooit mee hoor, tot nu toe teminste. Hij is éen meer mee geweest en ik ben er nu totaal 4x geweest.. Maandag de 5e keer dan gaat ie ook niet mee. Tja iedereen heeft zijn eigen mening erover maar ik vind het niet zo erg. En mijn vriend is er ook best rustig onder, maar vraagt na de tijd wel precies hoe en wat.

Toevallig ik ben ook 23 :) maar wij gaan voor de eerste

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik heb geen bloed meer gezien dus waarschijnlijk was het verbeelding. Een zwangerschap kan je echt onzeker maken zeg...
    Geen krampen of iets gehad dus zal wel niks zijn geweest.

Femme, Ik kort je even af. Welkom en heel veel succes. Ik snap dat het als een verassing komt omdat je al een dochtertje hebt maar hopelijk geeft de Clomid snel resultaat.

Satijn, Probeer je wel aan jezelf te denken? Ik weet dat je hetzelfde bent als mij ;) haha... ik weet hoe lastig het is....

Deel Deze Pagina