Ik kwam even kijken en zag je berichtje duna Wat verschrikkelijk en snap dat je je zo erg verdrietig voelt. Ik heb heb het echt met je te doen. Heel veel sterkte en houdt moed. Hopelijk weten jullie snel meer. @lies wat goed!
Gefeliciteerd Lies1994! Ik heb weer 7 dagen van m'n provera erop zitten, maar ik vind dat zo lang duren dat slikken van die provera kuur..
Jaa lang he claudia. Vandaag ben ik weer begonnen met primolut voor 7 dagen.. heb t ook wel s 9 a 10 dagen gehad pff.
Jaa voor het gevoel duurt het te lang. Maar aan de andere kant denk ik ook wel we zijn er teminste mee bezig en er wordt aan gewerkt om mijn cyclus op gang te krijgen en een mooie ei te laten groeien. In januari toen ik nog niet bij de gynaecoloog was geweest toen wachtte ik eigenlijk voor niets, want ik kreeg geen eisprong van mezelf.
Gevoelsmatig voelt die week dan eeuwen he Miesy en Claudia. Succes meiden Lies aaaah wauw gefeliciteerd
Duna, Wat heftig zeg. Ik vind dat je een goede beslissing neemt hoe zwaar hij ook is. Pradar Willy dat ken ik wel. Het is fijn als er een diagnose komt voor je zus, maar niet fijn dat het ook nog is erfelijk belast kan zijn voor jullie. De diagnose wordt dan wel erg laat gesteld of niet? Heel veel sterkte. Lies, Wat een goed nieuws gefeliciteerd. Claudia, Ja die week duurt lang he. Hier kreeg ik Duphaston en die moest ik 10 dagen slikken. Vaak pas na een week of 1,5 week ongesteld. Dat duurde pas lang.. hahha. Hier, Sorry best druk gehad en ben nog steeds niet lekker.... we bekijken het met de dag.
Eergisteren had ik een stipje bloed met slijm met als week of 2 geleden. Manlief wilde perse dat ik gisteren de vk zou bellen want heb eigenlijk geen klachten verder. Om hem gerust te stellen heb ik dat gedaan want zelf had ik er geen slecht gevoel bij. De vk wilde me toch zien en toen kreeg ik het benauwd ook al zei ze dat ze ook dacht dat het niks ergs was. Nou ja dus naar de vk alleen zusje kon mee was ik wel blij mee. De echo wees uit dat er inderdaad niks aan hand was, baby was erg bewegelijk en de hartslag was prima. Koekie wat balen nog niet lekker.
Jee ik kom ook nog even aankakken! Duna wat een soap is jouw leven toch weer!! Komt dat er óók nog eens bij! Dat is wel een heel lange verplichte pauze... Ik hoop dat je er dan in elk geval nog een beetje rust van krijgt, maar verder is het verschrikkelijk triest en frustrerend. Heel veel sterkte, hopelijk komt er geen slecht nieuws voor jullie, en we zien je heel graag weer ons aanschuiven! Wauw Lies dat is wel heel machtig, de eerste keer het hartje zien kloppen! Wat superleuk! Koekie hopelijk voel je je gauw weer wat beter. Doe rustig aan. Satijnvlinder fijn dat het loos alarm was! @hier ik heb deze ronde opgegeven; ik zit nu op dag 25 en heb met ovulatietests geen ovulatie kunnen ontdekken. Zondag was het streepje eindelijk ietsjes donkerder, dinsdag weer heel licht en vandaag weer onzichtbaar. Ik zal na pinksteren eens bellen, en dan over op een nieuwe behandeling! En morgen word ik alweer 32... Als je bedenkt dat we op mijn 30e begonnen zijn, klinkt het ineens een stuk langer. Positief nieuws is wel dat we een nieuwe woning hebben gevonden! Alvast één stresselement minder. Volgende maand verhuizen.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Kortjakje. Jeetje dat klinkt inderdaad lang he... maar mijn duimen blijven draaien dat er heel snel een wondertje komt voor jullie. Satijn gelukkig dat er niks aan de hand is. Nu lekker verder genieten
Dankjulliewel allemaal meiden, lief van jullie! Claudia och ja het kon mij ook niet snel genoeg gaan! Gelukkig werd ik na de provera wel altijd snel ongesteld, dat scheelde! Kortjakje Wat balen zeg dat je nog steeds niets hebt gevonden! Zit er maar bovenop idd! Maar heb jij ooit al eerder ovulatie testen gedaan? Misschien werken ze ook niet toch bij mensen met PCOS, dacht ik? Of zeg ik nu iets raars? Of je hebt en piek gehad op een moment dat je niet hebt getest, 'savonds bijv. Bij sommigen duurt die piek maar heel even! Gefeliciteerd iig met je woning; wat moet dat een last minder zijn! En voor als ik morgen niet online ben; Alvast van harte gefeliciteerd en een leuke verjaardag gewenst! Koekie Beterschap meid! Satijnvlinder Wow, gelukkig was het loos alarm idd! Toch goed om altijd even te bellen, kun je iig het erge uitsluiten 😉 Fijn dat hij/zij zo lekker spartelde!
Kortjakje jaaaaaaa alvast gefeliciteerd. Vergeet ik je toch helemaal te feliciteren... ik zal morgen niet online zijn want heb een dagje vrij
Ik kom toch maar gewoon even een beetje mee praten kan het niet laten Vind dit echt een fijn clubje @ Lies: Wat fijn een kloppend hartje! Gefeliciteerd! @ claudia en miesy: Succes met de nieuwe ronde! @ Koekie: hopelijk voel je je snel weer beter. Diagnose wordt laat gesteld inderdaad, maar wat dat betreft is er nooit goed naar gekeken... Het is ook nog steeds niet zeker dat ze het heeft, maar ze heeft alle kenmerken, op eentje na geloof ik. @ Satijnvlinder: Fijn dat op de echo bleek dat toch alles goed zat! Kan me voorstellen dat het toch even spannend was. @ Kortjakje: Wat vervelend dat je geen positieve ovulatietest hebt gehad Ben benieuwd wat ze na pinksteren gaan zeggen! Gefeliciteerd met je verjaardag! Ook fijn dat jullie een nieuwe woning hebben gevonden. Is het een beetje wat jullie zouden willen? Succes met de verhuizing in ieder geval! @ Hier: inmiddels zijn we een verwijzing naar het ziekenhuis rijker. Na overleg met de huisarts, hebben we een verwijzing gekregen voor de geneticus. Weet nog niet precies wat het inhoudt en of we dan alleen een gesprek krijgen of dat we direct ook een onderzoek krijgen. Dat weet ik volgende week als we de verwijzing op gaan halen. Wel fijn in ieder geval dat we nu, na enig zeuren, toch niet hoeven te wachten totdat mijn zus onderzocht is. Hopelijk nu sneller een antwoord. Mijn zus haar been zit in ieder geval niet goed, die moet waarschijnlijk opnieuw geopereerd worden. Volgens de second opinion arts was de eerste operatie onzorgvuldig gebeurd Nu aankomende maandag weer een gesprek bij een andere arts en als hij het daar ook mee eens is dan wordt er waarschijnlijk op korte termijn een nieuwe operatie ingepland als er dan geen verdere complicaties verwacht gaan worden.
Wat goed Duna dat is eindelijk een beetje goed nieuws! Belachelijk dat de operatie van het zus onzorgvuldig is gedaan, waardeloos. Erg sneu voor je zus! Ik duim dat het allemaal goed komt meid! Sterkte met alles!
Duna wat fijn dat je toch doorverwezen bent. Hopelijk kunnen ze het nu sneller doen. Wat stom van je zus haar been
Duna nou lekker dan, dat de operatie bij je zus zo slordig is gedaan! Wat een gedoe zeg... Wel fijn dat je nu niet hoeft te wachten tot je zus is onderzocht; sneller antwoord en kunnen jullie weer sneller aan de bak. Hmmm na jullie opmerkingen en daarna wat gegoogle geloof ik dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan met die ovulatietesten; misschien had ik me van tevoren even moeten inlezen! Ik heb steeds 's ochtends getest, en dacht ook dat het geleidelijk zou oplopen - dom! :-S Heb om de 2-3 dagen getest en steeds 's ochtends... Afijn, dat weten we dan voor de volgende keer, zullen we maar denken. Uiteraard hebben we het wel evengoed gezellig gemaakt, dus ik wacht het gewoon maar af.
Wat slecht zeg Duna wat betreft die operatie van je zus. Wel fijn dat jullie nu die doorverwijzing hebben gekregen. Kortjakje, oooh je hebt hem gewoon echt finaal gemist dus je piek.. de volgende keer ( hopelijk komt die er niet ) 2x per dag testen rondom je ovulatie
Haha ja echt hè, voel me zo stom! Maar ik geloof niet dat we het anders gedaan zouden hebben als ik mijn LH-piek niet zo falikant had gemist, dus dat scheelt. Hoop dat je gelijk krijgt dat er geen volgende keer is, al is het maar omdat ik me echt nog niet op kantoor met een ovulatietest naar de wc zie sneaken.
Satijnvlinder gelukkig was het loos alarm. Fijn dat alles goed is met de kleine. Kortjakje wat fijn dat jullie snel een woning gevonden hebben. Fijn dat je je daarover geen zorgen meer hoeft te maken. En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Duna fijn dat jullie de verwijzing al hebben. Hopelijk gaat alles voorspoedig en duurt de pauze niet zo lang. Wat ontzettend vervelend dat je zusje weer geopereerd moet worden. Ik hoop dat ze de fout kunnen herstellen en dat ze snel weer beter is. Hier gaat alles prima. De acupunctuur lijkt te helpen tegen mijn hoofdpijn. Wat een opluchting. Af en toe een dagje met lichte hoofdpijn. Dat trek ik wel. Ik ben bijna op de helft! De tijd vliegt. Volgende week vrijdag de 20 weken echo. Vind dit wel een spannende echo.
@kortjakje; Haha moest echt even lachen toen ik dat las. Je moet ze inderdaad iedere dag gebruiken. Toch wel een opluchting. @ Duna; fijn dat je al een doorverwijzing hebt gekregen. Dat schiet dat ook wat meer op. En weet je in ieder geval sneller waar je aan toe bent! @hier; alles z'n gangetje. Volgende week alweer 20 weken echo. De tijd vliegt!
@duna wat fijn dat je al een doorverwijzing hebt. Hopelijk gaat het allemaal vlot en wat ontzettend slordig van je zus dr operatie! Mijn broertje zijn arm is ook verpest door slordigheid! Hoe gaat het nu met je? @belony wat fijn dat het helpt! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is! @manste jeetje wat gaat het hard! @hier hier gaat het opzich wel. Psycholoog heb ik nog niks over gehoord, duurt erg lang. Omdat mn vriend weer aan het varen is (komt donderdag thuis) heb ik er ff minder aandacht aan besteed wat me goed heeft gedaan. Ik ben vandaag weer begonnen met spuiten en zondag met pinksteren een echo.