Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Belony, wat fijn dat het lijkt te helpen. Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf.

Mantste, deze week de 20 weken echo! Spannend zeg. Wanneer heb je hem?

Miesy, Heel veel succes deze ronde en doe rustig aan. Wel fijn dat je je wat beter voelde toen je er niet aan dacht.

Hier, Morgen weer echo. De termijnecho denk ik zo.... vind het ook wel spannend!

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Belony en ManSte.. Succes met jullie 20 weken echo!! Spannend hoor
    Koekie jij ook succes morgen! Lijkt me heel bijzonder en inderdaad spannend.

Ik mag morgen ook weer een echo laten maken alleen dan om te kijken of er een eitje groeit.. Dag 10 zit ik morgen! Ook ik vind het weer spannend .. Ik hoop zo dat er een mooi groot ei te zien is!!

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Miesy fijn dat je je in de tussentijd even hebt kunnen opladen. Ik hoop dat je een goede echo hebt zondag.

Koekie de termijnecho, wat gaat het snel. Heel veel succes en kijkplezier morgen.

Claudia jij ook veel succes morgen. Hopelijk is er een mooi eitje te zien!

4. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Sorry dames stap hier weer in. Even te druk gehad in te reageren

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Koekie hoe ging je echo?

Miesy spannend allemaal. Hopelijk een top cyclus dit keer

Belony en Manste succes met de 20 weken echo, wat gaat dat snel hoor ik mijzelf denken, maar is hier ook al over weekje of 6

Claudia hopelijk zit er een mooi eitje?!

Belony, fijn dat de acupunctuur werkt.

Toch maar even nu ik rustig zit terug gelezen, was minder reageren dan ik dacht. Hier vrijdag weer een controle bij de vk. Vandaag even met de Angelsound geluisterd en vond ik een mooi hartslagje :D

6. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hee meiden. Kom weer even binnen vallen.
    Heb een vraag.. dit is de laatste ronde zelf proberen met clomid moet als het niet gelukt is deze ronde weer contact opnemen met t zh. Gaan we daarna weer gewoon verder met clomid of gaan ze dan wat anders proberen? Of ligt t per zh verschillend. 🙄

7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Satijnvlinder wat leuk dat je dat zelf kunt horen! En succes vrijdag met de echo, altijd weer spannend!

Ik ben vanmorgen heen geweest en er zat een mooi ei van 15.5mm op dag 10. Donderdag mag ik weer heen en heb het advies gekregen om regelmatig te klussen :)

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    uuuuh sorry kom even binnen vallen en hoop niet dat ik iemand kwets.

Onze echo ging goed... alleen even een flinke shok gehad maar die is nu intussen wel weer gezakt.
    Op de echo zagen ze er 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Belony je had gelijk.... hahhahaha

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ohjee haha! Gefeliciteerd!!!
    Bijzonder zeg, en inderdaad dan schrik je vast want daar ga je natuurlijk niet vanuit.

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    koekie wat leuk!! zo bijzonder! Je had al wel beetje voorgevoel toch in het begin dat het er twee zijn?

11. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Ik zei het toch! :D:D:D:D:D
    Wat een geweldig nieuws meid! GEFELICITEERD! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Claudia ja is echt super leuk even kleintje horen
    En wauw!! wat een mooie follikel op dag 10 :)

Priscil volgens mij is dit per zkh anders. Wat zou je zelf willen? Mijn ervaring is dat jijzelf aan moet kaarten als je verder wil dan de clomid. Ik heb 8 rondes clomid gehad bij de eerste en was dat zo zat dat ik heb gezegd dat ik er klaar mee was. Deze keer meteen gezegd geen clomid te willen en mocht meteen spuiten.

Koekie GEFELICITEERD ;) haha ondertussen minder overrompeld!! Moest stiekem zo lachen gisteren. Wederom een tweeling zo bijzonder zo speciaal!! Wondermama, echt super leuk :D

13. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Satijn, fijn dat je het hartje gehoord hebt. Ik zit er ook aan te denken zo'n apparaat aan te schaffen.

Priscil, volgens mij is dat per zkh verschillend. Het ene zkh verhoogt de dosering en een andere gaat over op iets anders.

Claudia, goed nieuws! Wat fijn dat je eitje al zo groot was op dag 10. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik het gevoel dat er een zwangere bij gaat komen :D

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Belony ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn aankoop, bij dochter heb ik hem niet zo heel vaak gebruikt, merk dat ik het nu wel wekelijks even doe en dat is meer omdat ik eigenlijk niet het gevoel heb zwanger te zijn. Ik fluit tot nu toe door deze zwangerschap heen terwijl ik bij mijn dochter echt doodziek was. Enige wat ik wel adviseer is er eentje te pakken met een echte koptelefoon of zelf andere oortjes erbij te pakken, want die dingen die bij sommige zitten ploppen uit je oren en dan kan het wel eens zijn dat je net hartje hebt gevonden en voor je hem weer terug in hebt je het hartje al weer kwijt bent omdat hij/zij nog lekker beweeglijk is ;) Ik heb deze AngelSound

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    En toen plaatste hij hem dubbel ;)
    Ik zie dat je even de referenties moet lezen,
    zijn er nu meer in omloop dan in 2013 het geval was ;)

16. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Wat toevallig, naar die had ik ook al zitten kijken. Op dezelfde site ook. Dank je voor de tip! Ik denk dat het fijn is om inderdaad eens per week even te luisteren. Vooral omdat ik de kleine nog helemaal niet voel.

17. ManSte

ManSte Niet meer actief

hahaha koeki; wat een verrassing! Gefeliciteerd! :)

claudia; Wat goed dat er een eitje te zien was. Ik duim voor je!

hier; vandaag is de grote dag. Vanavond om half 8 de 20 weken echo. Ben toch wel wat nerveus. Ik heb het gevoel dat het wel goed zit, ik voel onze jongen nu iedere dag, maar het blijft spannend. :)

18. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ohh wat gaaf zeg. 2 x een tweeling! Maar kan me voorstellen dat als je t hoort je helemaal overrompeld bent! Gefeliciteerd!!

Okee.. nouu ik zou wel wat anders willen proberen
    M'n cyclus is wel regelmatig, maar heb nou niet bepaald t idee dat t het middel is voor ons.

19. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Haha Koekie dat wordt een grotere auto kopen dus! :D Twee tweelingen, toe maar! Kon ook haast niet anders na die knaltest van je toch? ;) Maar grappig dat je daar nu dan achterkomt; je zit toch al best een eindje in je zwangerschap.

Sowieso, wat vliegt de tijd!! Allemaal mensen 10, 14, 20 weken zwanger! De echo's blijven bijzonder volgens mij, hoeveel je er ook al gehad hebt. Veel plezier weer iedereen!

Claudia wat goed dat je al zo'n groot eitje hebt op dag 10! En pas op hoor, Belony is een beetje onze waarzegster hier, dus het zou zomaar raak kunnen zijn deze ronde. ;)

Hier Ben een klein beetje de tel kwijt maar volgens mij zit ik vandaag op dag 37. Alleen wel al een week pijnlijke borsten, dus ik vrees dat mijn menstruatie er weer aankomt deze week... Maar op zich zou dat al wat zijn, want ik dacht dat ik bij de eerste ronde zelf proberen meteen al resistent zou zijn. ;) Minpuntje van deze week was alleen een verjaardag afgelopen zaterdag waarvan letterlijk de helft van de vrouwen hoogzwanger was. Het gesprek ging dan ook alleen maar over zwanger zijn en baby's, en toen ze ook nog een fotoshoot gingen houden, werd het me toch iets te veel... Maar verder was het heel gezellig.

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kortjakje dat is ook moeilijk

Manste spannend

Belony haha heb hem destijds bij hun met korting gekocht. Volgens mij met code heart beat destijds, zou ik even na kunnen vragen aan vriendin

Deel Deze Pagina