Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Haha dankjewel dames.
    Het is zo raar als je het te horen krijgt terwijl je het helemaal niet meer verwacht... ik ga mijn banner aanpassen.. haha...

Ik zal dadelijk ook even proberen om mijn echo foto hier neer te zetten... ik heb er meerdere maar heb er 1 op mijn telefoon staan

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Belony.. Ik hoop toch echt dat je het juist hebt!! :) we doen ons best in iedergeval hihi.

ManSte wat spannend! Succes vanavond

Kortjakje kan me voorstellen dat dat moeilijk is, dat is inderdaad niet leuk!

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mantste, Heel veel succes vanavond!

Kortjakje, Ja we hebben echt een nieuwe auto nodig nu... haha...
    Maar ja.. dat is ook het enige grote wat we moeten kopen.

Jeetje wat moeilijk zeg zo'n verjaardag. Dat is echt niet leuk. Het doet pijn om te zien maar het is jou hopelijk ook snel gegund.

Hier nog even mijn echo foto ( hoop niet dat ik iemand hiermee pijn doe :( )

Bijgevoegde bestanden:

• echo.jpg
      echo.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      2
  4. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Nee joh Koekie is hartstikke leuk! Is toch gaaf om te zien die twee kinders op de kiek, en het is je van harte gegund na alle mmm- en mk-ellende. Mijn opmerking moest ik gewoon effe kwijt; jullie zijn nu eenmaal de enigen die weten hoe het voelt. :D

5. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ahh hartstikke leuk Koekie, tuurlijk mag je dat laten zien! Daar mag je trots op zijn 😊

6. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Lief van jullie!

Kortjakje, Hier kun je idd alles kwijt :)

7. ManSte

ManSte Niet meer actief

ah koeki, wat schattig :)

Hier net terug van de 20 weken echo. Het duurde allemaal wat langer, het kindje bleef maar draaien. :) Ben wel ontzettend opgelucht. Het was voor mij toch wel een grote horde. Morgen gaan we lekker twee weken op vakantie. Lekker genieten.

Ik wens iedereen ontzettend veel succes, en ik duim voor jullie!

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ben een tijdje afwezig geweest maar stap hier even weer in! Sorry als ik iemand vergeet!

Allereerst: WAAAAAAUW KOEKIE WAT EEN VERASSING!! Gefeliciteerd meid , goh die Belony ook : ga er wat mee doen haha!

Belony Blij dat de acupunctuur helpt bij je, gaat verder ook alles goed?

Manste Fijn dat het goed gaat met jullie kleine mannetje, lekker bewegelijk dus!

Kortjakje Ik hoop zoooo dat je menstruatie eindelijk eens uitblijft; het geluk is je zo gegund, ik duim heel hard voor je lieverd! Och wat lijkt me dat vreselijk zo verjaardag terwijl je ook zoooo graag wil. Wij kennen het idd en kom altijd maar lekker stoom afblazen bij ons ❤

Claudia Wauw mooi eitje zeg, ik duim ook voor jou!

Hier gaat alles prima eigenlijk, wel erge last van m'n maag af en toe, maar valt mee te leven haha. Afgelopen weekend lekker vrij gehad na een drukke vakantie en toen hebben we het de familie verteld en iedereen reageerde heel erg leuk! Het is nog vroeg, maar ze zullen er ook zijn als het mis gaat!

9. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kortjakje voor een ieder hier erg herkenbaar natuurlijk en daarom natuurlijk helemaal niet erg

Lies fijn dat het goed gaat :D

10. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jou was ik dus vergeten Santijnvlinder , hoe gaat het met jou en de kleine?

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha ik vergeet ook wel eens iemand.

Hier gaat het goed heb deze zwangerschap amper ergens last van behalve een big belly die wel eens in de weg zit ;) Bij dochter was ik nu nog doodziek :)

12. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    ManSte Ohh wat fijn dat alles goed is! Dat zou inderdaad een grote opluchting zijn. Veel plezier op vakantie en geniet ervan.

Lies wat leuk dat jou familie allemaal positief reageerde! Het is natuurlijk ook super goed nieuws!!

Ik ben vanmorgen weer na het ziekenhuis geweest..
    Mijn ei was niet gegroeid en zit dus nu op dag 12 nog op 15.5mm ik moet zaterdag weer heen, alleen heb ik er nu niet zoveel geloof meer in :( ben een beetje teleurgesteld.

13. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Niet getreurd Claudia, ervaring leert dat follikels opeens nog een flinke groeispurt kunnen maken! Dag 12 is echt nog hartstikke vroeg; ik heb meestal pas eisprong zo rond dag 22 en was al blij als ik op dag 18 of zo 15,5mm had. Hopelijk is er zaterdag weer wat meer vooruitgang te zien!

Fijn dat alles er weer goed uitzag ManSte, en heel veel plezier op vakantie! Geniet ervan!

Lies ooooh wat leuk dat je de familie al hebt verteld!! Rust lekker uit ook na je drukke meivakantie. En lief van je, maar helaas, zoals verwacht zojuist weer ongesteld geworden... Ronde 7 nu.

14. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Jaa? Ook als die nu 2 dagen niet gegroeid is Kortjakje? Dus ik moet het nog niet opgeven... Jaa ik hoop zo dat ie zaterdag dan wat groter is!!

Oh balen dat je net weer ongesteld bent geworden. Weer een teleurstelling te verwerken :(.. Dat geeft z'n rot gevoel

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Follikels kunnen zelfs krimpen en weer groeien, vraag me niet hoe ze het doen maar echt mee gemaakt, dus nog niet getreurd, hopelijk knalt hij zaterdag van dat scherm!!

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Lies, Dankjewel.
    Wat leuk dat jullie het de familie hebben verteld.

Claudia, oh wow op dag 12 had ik echt nooit zo'n grote follikel dus het kan nog echt alle kanten op. Blijf vertrouwen houden.

Fijne vakantie Mantste!

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee bedankt voor jullie reacties! Dat maakt me weer wat vrolijker en ik hoef de moed dus nog niet opgeven deze ronde :)

18. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn Santijnvlinder, heerlijk zeg! En nu al een dikke buik, wat ontzettend leuk! Kan ook niet wachten tot dat er wat te zien is!

Manste hele fijne vakantie, lekker genieten!

Kortjakje Verdorie.. wat weer ontzettend kl*ten..

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier natuurlijk de 2de zwangerschap dus dat zal wel mee tellen

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216