Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Haha die Lies! Zelfs op een forum is overduidelijk dat jij boordevol energie zit! :D dank voor je enthousiaste reactie, vink zo leuk! Inderdaad hopelijk een plakkerd. We mikken nu op mijn opa's verjaardag. ;)

Klinkt goed Claudia! Wordt een knaller van een eisprong! Met die zalf heb ik alleen geen ervaring dus kan je daarmee niet helpen.

Fijn dat je alweer iets rustiger bent Belony. Ik kan dat ook echt niet aanzien, die kleintjes zo zielig... Maar goed dat er in elk geval iets aan te doen is, al hopen we natuurlijk dat het helemaal niet nodig is.

Ben al helemaal aan het idee gewend dat ik zwanger ben. :) kan niet wachten ook om het ziekenhuis te bellen dinsdag. Eergister was ik nogal druk, oa met sleuteloverdracht voor onze nieuwe woning. Vrijdag de 13e was dus officieel een topdag! We hebben alleen wel een heeeel roze kamertje zometeen dus we moeten wel een meisje krijgen. :D en helaas voor vriendlief moet hij nu alle dozen tillen. :p

2. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Belony Gelukkig voel je je iets beter, heb vertrouwen 💜 Ja voel me opzich best goed hoor, mag niet klagen! Af en toe wel maagpijn en misselijk, maar het is zeker te doen. Idd, 2 cijfers gewoon, de tijd vliegt! Dinsdag hebben we een echo, ben zo benieuwd of je echt al vormen ziet!

Kortjakje Ja, haha ik ben ook gewoon echt echt heel blij voor je! Voel je je goed? Positief gevoel? Nou we kunnen echt wel een mama groepje starten in 2017 haha! Heel veel succes met verhuizen en ja, de mannen moeten nu dubbel zo hard werken; hoort er nou eenmaal bij haha.

3. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2583 Miesy, 15 mei 2016
    Laatst bewerkt: 15 mei 2016
    @belony zo lief van jou! Ik duim voor je dat alles oke is!

@claudia ik krijg iedere keer van primolut een schimmelinfectie. Zoo vervelend. Canesten gyno zalf heb ik nu aan de buitenknt gesmeerd twee keer per dag en wel n capsule van canesten ingebracht. Mn apotheek zei dat dit geen kwaad kon. Tis nu wel over. Ik heb geen idee of het de zaadcellen aantast. Aangezien je nu een mooi eitje heb zou ik het goed navragen! Als je hebt gevreeën met je partner moet hij zich ook laten behandelen ook al heeft hij geen symptomen! Anders besmet je elkaar iedere keer opnieuw. Staat ook in de bijsluiter

4. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahahahahahaha jij mag ook gewoon tillen met beleid :p

Claudia ja dat kan zaad doden maar een schimmel is nog slechter voor zowel het zaad als jou vruchtbaarheid of als je net zwanger bent voor de vrucht dus zou het wel doen.
    Haha eigenlijk noemen ze je eitje een follikel en als er een ei blaasje in zit dan kan deze bevrucht worden, niet iedere follikel bevat dus ook een ei blaasje.

Belony fijn dat je het een beetje kan relativeren nu. Maar het blijft een vervelende situatie.

5. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Miesy .. Okee jij hebt er dus ook regelmatig last van.. Vervelend he! Jaa daar gaat mij het dus ook om, straks verpest ik deze ronde door die zalf, dat wil ik echt niet! Las op internet dat knoflook ook goed kan helpen, dus dat heb ik vanmorgen al verwerkt in een omelet hihi!
    Ik moet zeggen dat het vandaag beter is als gister.. Hopelijk is het snel helemaal weg.

Jaa mijn vriend gebruikt de zalf ook uit voorzorg.

Kortjakje wat fijn voor je!! Echt het is je gegund. En wat grappig dat alles precies viel op vrijdag de 13e.

Lies spannend Een echo! Succes dinsdag

6. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik zie dat je tegelijk met mij hebt geplaatst. Ik heb ook vaak last gehad van de schimmeltje tijdens de clomid juist. De gyn zei hier dus dat de schimmel verhelpen beter is en minder schadelijk voor het zaad dan de schimmel zelf ;)

7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee satijnvlinder! Ik vind het moeilijk. Ik heb wel zalf gesmeerd waar ik het meest last heb, maar durf het niet helemaal binnen in te doen eigenlijk.
    Ik heb het internet ook afgestruind maar daarop staat dat het geen effect heeft op de vruchtbaarheid

8. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hihi dat Internet ;) vervelend allemaal he. Hopelijk ben je er snel vanaf. Door de hormonen die je binnen krijgt is je afweersysteem wat ontregelt en daardoor heb je sneller kans op schimmeltjes tijdens de behandeling

9. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Bleeeeh ik moet dadelijk gaan werken in de zorg. Totaal GEEN zin in. Ben moe moe en nog is moe. Kan in de avond niet in slaap komen, in de nacht veel wakker en in de ochtend kan ik niet uit bed.. Maar komt goed.

Met de zalf of iets dergelijks ben ik niet mee bekend.

KOrtjakje fijn dat je al helemaal aan het idee bent gewend. Ben zo benieuwd en hoop natuurlijk op een plakkertje voor je.

Belony, ik snap helemaal dat je even van de kaart bent na zo'n nieuws. Het is ook heftig maar we blijven duimen dat er niks mis is met je wondertje

Voor de zwangere dames onder ons... willen jullie het geslacht weten? ( voor diegene die het nu nog niet weten natuurlijk ) hihi

10. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Neeeeeeeeheee maar dat wist je geloof ik al :p

Wel rustig aan doen he

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Het liefst zou ik thuis blijven maar ja.... ik ga proberen rustig aan te doen. Iedereen op tijd in bed vnvd... haha..

ja van jou wist ik dat al ;) haha.

Ik denk dat wij het ook al verrassing gaan laten :)

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hihi is wel echt leuk!!

Ja gewoon aangeven dat je je niet zo goed voelt vandaag aan je collega's

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    net echo gehad op cd 10 en heb al een follikel zitten van 12/13 mm:Dwoensdag terug komen en gyn denkt dat ik dan al wel n groot genoeg follikel heb voor de pregnyl:D nog nooit zo vroeg gehad haha

@koekie vervelend dat je zo moe bent.. denk goed om jezelf hoor!

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Aaaah super gaaf Miesy. Bij mijn cyclus dat ik zwanger werd was dit ook zo. Ga heeeel hard voor je duimen. Als vast goed klussen :)

15. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miesy Oooh wat fijn meid! Ik ga zooo hard duimen, hoe fijn zou het zijn als het deze maand bij iedereen lukt!!

Koekie Jaaa ik wil het geslacht wel heel graag weten, puur praktisch en niet omdat ik zo nieuwsgierig ben. Ik heb, net als jullie, al lang gewacht op dit moment van dingetjes kopen en kamertje maken en ik wil geen neutrale kleertjes enzo kopen, maar echt jongens of meisjeskleding! Dus ik kan niet wachten tot ik lekker aan de shop kan hihi 😋

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wat goed Miesy! Nu hard duimen dat ie mooi doorgroeid! Jij krijgt direct pregnyl? Ik krijg dat geloof ik niet deze ronde.

Kortjakje wat goed dat je dat als verrassing kunt houden, dat zou ik niet kunnen! Ik zou dan erg snel willen weten wat het zou gaan worden. En inderdaad net wat lies zegt ook om het shoppen :)

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @claudia ja dat hoop ik ook! Bij clomid kreeg ik ook geen pregnyl pas bij puregon injecties

19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh Okee! :) sorry dat had ik even niet door..
    we gaan allemaal heel hard duimen voor elkaar!!

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha maakt niet uit! :)
    Zeker hard duimen voor elkaar!

Deel Deze Pagina