Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik hoop het zo!!!

Wat vinden jullie van mijn timing verhaal? Hihi! En kan dat zo met de temperatuur of moet ik daar gewoon mee stoppen :)

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Miesy, Wauw wat spannend. Mijn duimen draaien voor je. Hopelijk woensdag een groot follikel.

Lies, En vertel je het geslacht dan ook hier??? :D haha. Wij kopen gewoon 2 meiden setjes en 2 jongens setjes... En dan zien we het wel... Lijkt me wel leuk zo'n verassing.

Wij zijn niet getrouwd en hebben de dames voor de 12 weken erkend. Deze frummeltjes moeten we nog even doorgeven.
    Gezag gaan we regelen na deze 2 frummels. Dan doen we dat voor alle 4 in 1x.

Claudia, Wat goed! Ook hier draaien de duimen voor je.
    Je hebt goed getimed hoor. En tempen zou ik echt niet doen... hihi.

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hihi had hij nog nog geen gezag Koekie?
    Hoe voel je je nu?

Miesy hopelijk woensdag mooi groot follikel ik duim voor je

Claudia uhm ligt er aan hoe je tempo. Maar zou me dat niet te veel op focussen. Had je een tijd dat je die buikkramp had gisteren?

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Gisteravond rond een uur of 9!
    Overdag had ik een paar keer kramp.. Gisteravond bleef het wat langer.

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Aaah dan moet zondag wel goed zijn ;) voor en ik hoop dat dit niet nodig is een volgende keer zou ik dan die ochtend ook nog klussen want je kan 12 uur na het springen het eitje nog bevruchten

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dus dan hadden we vanmorgen nog iets moeten doen? Of bedoel je gistermorgen?

de gynaecoloog zei om de dag iets doen omdat het zaad z'n 48 uur leeft.
    Wat ik ook heel raar vond zondagavond ..(beetje een raar verhaal) maar normaal als we wat gedaan hebben loopt er altijd weer wat zaad/vocht uit.. Dat was zondagavond en niet zo :|

Nouja ik hoop gewoon dat het goed is gegaan.. Het is allemaal zo afwachten en onzeker.. Oeff!

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Satijn, Nee hij heeft nog geen gezag :) haha.... moeten we toch maar regelen.
    Ik voel me met momenten redelijk. Misselijkheid blijft en gisteravond tot vanmorgen flinke hoofdpijn. Mijn ontbijt bestond uit paracetemol

Hier deden we het om de dag wat betreft timing ;)

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh wat vervelens dat je jouw Zo misselijk voelt! Hopelijk wordt dat snel beter koekie!

9. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh oké Koekie dus dat steekt niet zo nauw wanneer je het gezag aanvraagd. Jaaa tuurlijk vertel ik het aan jullie! Vriendin van me krijgt een envelop met daarin het geslacht en op m'n verjaardag maakt ze een taart met daarin de kleur roze/ blauw, haha kan nu al niet wachten! Wel super leuk dat jullie het nu niet willen weten, bij de meiden wisten jullie het wel toch? Balen van je misselijkheid, heb er zelf ook veel last van (gelukkig niet overgeven). Lijkt deze zwangerschap op de vorige?

Claudia mijn gynaecoloog zei dat op de dag zelf of de dag ervoor perfect was, maar velen " redden" het ook een paar dagen ervoor hoor! Om de dag lijkt me goed, want dan zit er altijd nog een restje van de vorige keer.

Ik vraag me trouwens af hé, ze zeggen toch dat het een jongetje is als het op de dag zelf of 1/2 dagen ervoor of erna is bevrucht en een meisje als het een paar dagen eerder of later was? Zou dit kloppen of is dit een fabeltje, haha..

Vandaag hebben wij een prachtig druk baby'tje gezien, het zwaaide zelfs nog even en het hartje hebben we ook horen kloppen! Echt zo bijzonder, om nooit te vergeten!! Alles zit erop en eraan en het termijn klopt vooralsnog perfect!

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik vind het wel knap dat koekie het niet wil weten hoor!! Eigenlijk is dat ook wek erg leuk, maar ik zou dat denk ik niet kunnen :)

Gelukkig lies! Dan hebben we het dus goed gedaan!! Nu maar afwachten...
    Jaa klopt dat heb ik ook wel eens gehoord, volgens mij is dit geen fabeltje hoor. Jongetjes zaad is sneller maar vrouwtjes zaad leeft langer. Haha grappig eigenlijk!

Hier in de omgeving hebben veel mensen die ik ken die ook clomid hebben gebruikt allemaal een jonge! ;)

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wauw wat lijkt me dat speciaal dat je je kindje mag zien!
    Gelukkig is alles goed en is die lekker druk :)

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wat fijn dat het kindje zwaaide. Super leuk :D
    Ooh wat leuk met die taart!

Tis niet echt een fabeltje idd. Wat Claudia zegt klopt.

Geslacht, Bij de meiden wisten we het wel ja :) Hebben dat verder aan helemaal niemand vertelt dus voor iedereen was het een verassing. Het lijkt me heel speciaal om het niet te weten..

Deze zwangerschap draag ik hetzelfde volgens mijn moeder ( ja heb al een flinke buik :) ) maar voel me echt helemaal anders. Bij de meiden nergens last van ( af en toe migraine ) maar verder niks. Nu heel veel last van kwaaltjes ;)

13. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooh dus misschien deze keer wel jongetjes Koekie Hihi, dan ben je meteen klaar! (Ik neem aan dat je 4 trouwens wel genoeg vind hahaha)
    Mijn gevoel zegt dat het een jongetje is, eigenlijk al vanaf het begin, maar ben bang dat ik dat denk omdat ik het misschien wil ofzo? (Voor mij is het belangrijkste dat het gezond is, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). En ik bedacht me dat wij het precies op de dag hebben gedaan van m'n eisprong (of net avond ervoor), dus ben benieuwd of het uiteindelijk klopt 😉

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Haha Koekie ik heb inmiddels ook 2 jongens- en 2 meisjespakjes gekocht. Dat unisex is zo saai.

Lies wat fijn dat je een goede echo had! Bijzonder hè om de kleine te zien bewegen. Volgens mij is het ook geen fabeltje. Ik heb dit verhaal wel vaker gehoord. Ik heb vanaf 4 dagen vóór de eisprong geklust, dus zowel op de meisjes- als op de jongensdagen haha. Ben benieuwd wat het wordt. Hier ook het gevoel dat het een jongen is.

15. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha jaa ik ook hoor Belony dus het kan ook altijd nog een meisje van de dagen ervoor zijn, we zullen zien! Spannend....

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahahaha wij hebben het gedaan op de dag van eisprong bij dochter en is echt een meid. Ik geloof niet zo in de uhm (feiten en) fabels :p

Als ik alles moest geloven had ik de vorige keer in alles een jongen moeten krijgen ;) Toen dacht ik ook dat het een jongen was en 2 maanden van te voren begon ik te twijfelen en 1 maand van te voren dacht ik dit word een meisje en dat was ook. Deze keer heb ik er eigenlijk geen gevoel bij

17. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net echo gehad en er zat een follikel van 17 mm :D morgen terug komen en dan pregnyl zetten! Mn bms was nu 8.3 :D zit nu op cd 13

18. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Satijn hahaha misschien was jij gewoon net die ene uitzondering :D. Vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een jongen. Ik ben zo benieuwd. Nog zo'n 19 weken wachten.

Miesy wat een goed nieuws! Ik hoop dat dit dé ei is die jullie een mooi kindje zal brengen.

19. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Super Miesy! Wat een mooie scores al op dag 13!

Fijn dat je zo'n goede echo had Lies! Haha leuk dat je jezelf al helemaal gek zit te maken over jongen/meisje - volgens mij red je het nooit tot de 20-wekenecho. :D

hier was zo ontspannen van het weekend, maar nu vind ik het al zenuwslopend worden! Ik red het nooit tot de 12 weken! Vanochtend wat bruin bloedverlies en meteen stress - het kan helemaal niks zijn maar kan ook ernstig zijn, wondje van het vrijen of aankondiging miskraam?? Aaah! Maar verder gaat alles prima. :) Ik drink veel meer (en ik dronk al veel), heb vaker honger en heb minder kracht en uithoudingsvermogen, maar ik vind het juist wel fijn dat ik er in elk geval toch al íéts van merk.

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Kortjakje bruinverlies is meestal oud bloed. Is waarschijnlijk nog van de innestelling. Ga jezelf aub niet gek maken. De eerste 12 weken zijn killing, I know. Maar voordat je het weet zijn ze voorbij en zit je baby nog steeds lekker in mama's buik.

Deel Deze Pagina