Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kortjakje Ja het gaat al stukken beter hoor,heb sinds gister einde van de middag niet meer overgegeven en eet kleine beetjes. Ben in 1 dag wel 1.5 kilo afgevallen haha, maar komt er gauw genoeg weer bij op. Ja, precies en dat maakt het zo lastig.. Zou ik er extra onzeker van worden? En ik voel me super goed en positief, moet ik het dan niet gewoon op z'n beloop gaan? Eigenlijk moet ik vandaag wel bellen voor een afspraak, zo gek dat ik toch zo twijfel.

Belony Ja dat snap ik dan ook in jouw geval, maar jeetje wat een dure! Hebben jullie meteen de nipt dus gedaan? Ipv eerst de combinatietest?

Claudia Ik heb ook m'n temperatuur steeds gemeten en hierin zag je duidelijk een temperatuurstijging. Nu wil het niet zeggen dat het bij iedereen zo is hoor, sommigen met PCOS werkt temperaturen niet. Wel is het belangrijk om het om het zelfde tijdstip te doen, sochtends en rectaal. Anders is het te wisselvallig!

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Van temperaturen snap ik niks van dus heb echt geen idee.

Het is echt voor ieder persoonlijk of je de test wilt doen ja of nee.
    Ik voel er niks voor. Stel er is iets mis met 1 kindje... dan ga ik dat niet zomaar weghalen met de kans dat de ander ook niet blijft zitten. In ieder geval gaan wij dit niet doen en hopen op weer 2 gezonde kindjes :)

3. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja precies. Moelijk moeilijk..
    Gefeliciteerd trouwens met je 12 weken 😉 Weet iedereen het al?

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @claudia ik heb ook geen idee met tempen.. nog nooit gedaan haha

@belony nou ik hoop dat je voorgevoel klopt :)
    Heel veel succes morgen!! Ik zal aan je denken

5. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ahh wat fijn weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd!! 👶

Hier gaat t wel goed. M'n clomid was op, zh gebeld weer 2 rondes meegekregen en mocht t dan nog niet gelukt zijn dan komt er een gesprek. Vond t wel goed zo. Nog even geen zh.

6. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Belony heb je al een uitslag? Ik ben ook nog steeds heel hard voor je aan het duimen!! ❤

Priscil Kan me voorstellen dat het fijn is om nog even " rustig" zonder het ziekenhuis door te gaan. Ik duim ook voor jou meid, hoop snel op een positieve test! Is je gegund.

Heb toch de afspraak voor de combinatietest afgezegd. Op het moment ben ik zo relaxed en alles voelt goed en dat wil ik gewoon lekker zo houden en met de 20 weken echo zullen ze het kindje ook bij langsgaan, dus zo is het goed!

7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Jaa Belony ik ben ook erg benieuwd.. Moest steeds aan je denken, hoe spannend dit wel niet voor jullie moet zijn.

Bij de 20weken echo gaan ze inderdaad alles bij langs.. Ik zou dat dan ook niet direct doen in jou geval Lies! Maar aan de andere kant wil je natuurlijk graag weten of alles goed is. Als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten! Ik ben jarloers hoor hihi! :)

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Lies, toch maar afgezegd? Zo denk ik idd ook.

Belony, Ik ben heel benieuwd vandaag... denk aan je.

Priscil, Hoop dat het 1 van deze 2 rondes lukt voor jullie.

Hier, Iedereen weet het al ja :)

9. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    HELEMAAL GOEDGEKEURD!!! 🎉🎉🎉🎉
    Het eerste wat te zien was op de echo was een goed gevuld maagje! En dat bleef zo gedurende het gehele onderzoek. De kleine is weer helemaal van top tot teen onderzocht, dus niet alleen het maagje. En alles was goed. Zo blij en opgelucht!

Bedankt voor het meeleven, lieve meiden! ❤️

10. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh Belony ik ben zooooo blij voor je!! Nu heerlijk genieten lieverd, wat een opluchting moet dat zijn!!

Koekie Ja ook mede door jou verhaal en mijn gevoel zei gewoon dat ik het lekker moest houden zo en wil gewoon positief blijven, brengt je uiteindelijk verder!
    Leuk dat iedereen het weet!! Was het nadat jullie erachter kwamen dat jullie een tweeling verwachten of ervoor?

Claudia Ja, snap ik heel goed, het is je ontzettend gegund!

11. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Belony jaaaaa wat goed!!! Oh ben zo blij voor je!!

12. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Super fijn zeg Belony! Wat een geruststelling. 😊 nou lekker dubbel en dwars genieten meid!

13. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk nieuws Belony! Wat een opluchting zal dat zijn. Nu weer lekker verder genieten van je kleine wondertje. :)

Gezellig Priscil dat je ook weer even langswipt, en dank je wel voor de felicitaties. Wauw je hebt er ook al flink wat rondes Clomid op zitten zie ik! Hopen dat het nu toch gauw een keertje raak is! En inderdaad, ik vond het ook een wereld van verschil toen ik even niet meer naar het ziekenhuis hoefde, het gaf zoveel meer rust.

Goed dat je jezelf voorlopig even wat extra spanning bespaart Lies. Je bent al best een end, dus lekker genieten is nu het toverwoord. :)

Hier ben ook weer lekker ontspannen nu gelukkig; het was gewoon even een paniekmomentje deze week, zoals er waarschijnlijk nog wel meer zullen komen. :D Merk wel dat mijn baarmoeder flink aan het werk is, en mijn rug doet ook lekker mee; wist gister van gekkigheid niet hoe ik moest zitten, maar na werk thuis lekker op bed gecrasht, veeeel prettigere houding!

14. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wauwww wat goed Belony!! Gelukkig!! Ben super blij voor je!!

Gelukkig ben je weer een beetje ontspannen Kortjakje!!

15. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Zal proberen vaker mee te kletsen! Maar soms gaat t zo hard en weet ik niet meer wie wat gezegt heb. Haha

Vind het wel een heel gezellig clubje, lees altijd wel mee!

Ik denk dat ik ook geen combinatie test zou laten doen, die onzekerheid die je dan hebt mocht de uitslag niet goed zijn en dat wil dan nog niks zeggen.
    Dus heel verstandig meid! Lekker genieten voor zover dat lukt 😊. Mooie tijd is t om zwanger te zijn!

Kan echt niet wachten om zelf weer een keer zwanger te zijn..
    Valt opzich nog meer hoor, gaan nu ronde 5 in. En er staan officieel 6 rondes voor ofzo. Dat ze het t proberen met clomid. 😊

16. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Goedemorgen dames!

Belony wat zou jij lekker hebben geslapen!!

Ik kom net van de wc en had licht bruine afscheiding.. Oh jeeh wat nu weer? Ik zit op CD21 vandaag. 5 dagen na mijn eisprong (als het goed is).. Kan dit een instelling zijn?

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nu is het rood bloed... Klein beetje

18. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Claudia dat kan indd innesteling zijn dat gebeurt vaak tussen de 5 en 7 dpo

Kortjakje die momenten zal je Tot het eind houden en daarna ook nog ;) hier is op sommige momenten in bed liggen ook fijner. Vooral de avond dan zit ik niet meer zo fijn

Belony YEAH wat goed!! Gefeliciteerd!

19. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Miesy wie heeft er voor je gependeld? Wel super als je nu zwanger mag raken ik duim voor je!

Lies hier ook besloten geen combinatie test te doen omdat het maar een kans bereking is en ze er niet eens alles mee zien. Ook heb ik van dichtbij mee gemaakt dat een vriendin te horen krijg dat kindje risicofactor had en was uiteindelijk na 6 slopende weken niks aan de hand en bij een ander dat ze zeiden alles is goed en zoontje is met down geboren.

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Belony, Wauw wat een goed nieuws zeg! Echt geweldig :D Nu lekker genieten van de rest van de zwangerschap.

Lies, hihi dus ik heb je geïnspireerd:p haha.. ja ik denk ook zo en nu gewoon genieten voor zover dat dat kan buiten de kwaaltjes om ;)
    Iedereen weet het nu sinds 1.5 week dus nadat we zelf wisten dat het een tweeling was. Behalve mijn ouders, schoonouders en zusje. En jullie dan :D

Kortjakje, Doe maar rustig aan en geef toe aan alles. Tis moeilijk.. dat weet ik... haha. Gelukkig voel je je nu een stuk beter.

Priscil, Ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

Claudia, Ja hoor dat kan :) Maar het kan ook nog gewoon een restje zijn wat eruit moet. Het is zo lastig he dat je niet weet wat er daar binnen gebeurd. Helderrood kan ook van een vaatje zijn... spannend zeg.

Deel Deze Pagina