Priscil Ja, precies idd ik ben heel blij met m'n keuze! Het zat me toch niet lekker. Satijnvlinder Nou kijk het zegt dus helemaal niks. Bij de twintigwekenecho zal je vast meer te horen krijgen toch? Koekie Aah zo leuk zeg. Ja je hebt me idd geïnspireerd en ook omdat het me dus al niet zo lekker zat, haha. Claudia Oeh spannend, zou zomaar allemaal kunnen! Nog even volhouden en dan kun je testen! Weet je al wanneer je het wil gaan doen?
Ja ik had net duidelijk rood bloed. Ohjeeh ik vind het best spannend!! Ik wou dat ik even binnen in mijn lichaam kon kijken inderdaad Koekie! We moeten gewoon maar even afwachten Maandag moet ik me bloed laten prikken.. Daarvan krijg ik pas 31 mei uitslag. Ik vind dat raar waarom ik daar zo laat uitslag van krijg. Waarschijnlijk weet ik het dan zelf ook wel dmv een test. Ja wanneer kan ik eigenlijk precies testen lies1994? Zit nu op CD21 en m'n eisprong was waarschijnlijk afgelopen maandag (cD16)
Ja bij de 20 weken echo kijken ze idd alles goed na. Ik zal zo is even foto's hier neer zetten voor jullie van de unisex kleertjes
Satijnvlinder Ja precies oké! Spannend zeg ik heb de dag ervoor nog een echo! Weet 1 van jullie hoe het gaat met de geslachtsbepaling? Want we hebben de met 14.2 weken een echo, maar ik wil de geslachtsbepaling graag tussen de 15 en 16 weken. Ik vier namelijk m'n verjaardag en dat van mijn zusje bij m'n familie en wilde het graag middels een taart vertellen! (Vriendin maakt de taart en de verloskundige geeft een envelop aan ons mee met het geslacht, zodat wij het zelf ook nog niet weten) Mijn punt is dus, haha, moet je een extra echo aanvragen/betalen voor de geslachtsbepaling? Koekie echt super leuke kleren heb je, ook wel echt mijn smaak! Heb je verder op je site nog babykleertjes die online besteld kunnen worden? Claudia Zo spannend joh, ja ik wilde ook wachten tot de NOD (14 dagen na de eisprong), omdat dit gewoon het beste is. Maargoed ik kon mezelf niet houden en testen 2 dagen ervoor al. Ik had zoiets als ie nu nog niet positief is, wordt ie het vast ook niet meer (behalve in bijzondere gevallen).
Satijn, Haha ja dat heb ik allemaal in de winkel. Maar de uni kleertjes heb ik niet in de webshop staan. Dat komt allemaal als er nieuwe dingen van Uni binnen komen. Maar je mag me altijd vragen om foto's te maken natuurlijk Lies, Geld ook voor jou he... maar als je het geslacht wilt weten, ja daar heb ik echt wel van alles voor in de webshop staan en vanaf de aankomende "wintercollecties" komt er alleen maar meer in te staan omdat dat nu kan direct vanaf de 1e leveringen omdat de shop klaar is.
Koekie heb je ook een website? ze zijn erg leuk!! Lies jij teste dus 12 dagen na de eisprong? Dan zou ik dus volgende week zaterdag kunnen testen! Eerst deze bloeding even afwachten. Vanmorgen even rood bloed gezien, nu is het bruin! Tot nu toe niet super veel maar het is nog niet over geloof ik. Verder heb ik hoofdpijn maar dit kan natuurlijk ook komen dat ik een beetje te weinig heb gedronken.
Jaa koekie ik zou graag je site willen hebben voor als ik het geslacht weet! Erg leuke kleertjes. Claudia oké aftellen dus... ik duim voor je!
Ik mag geen reclame maken hier... anders stuur me maar een berichtje Claudia, goed voor jezelf zorgen hoor. Hopelijk is het een innesteling en is het bloeden snel over...
Ik hoop het ook Koekie! ik heb je een privé bericht gestuurd, ik hoop dat ik er snel voor mijzelf op kan kijken.. Maar mijn zus heeft ook net een baby gekregen dus voor haar is het vast koken leuke site!
@satijnvlinder mamavanhayden heeft voor mij gependeld in januari. Was heel gek ik had ook mei in mn hoofd en zij pendelde mei haha. Hoeft niks te zeggen natuurlijk. . We gaan t zien. @claudia ik duim voor je! @hier gisteren hebben mijn vriend en ik een puppy uitgezocht! Ik kreeg een hondje voor mn verjaardag alvast ook al is mn verjaardag pas eind juni haha. Had ik echt nooooit verwacht van hem. Kan niet wachten om haar op te halen 2 juni ongeveer.