Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Wat is er lekker druk gekletst de afgelopen dagen :)

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Claudia, je maakt het wel erg spannend. Ik hoop dat het innestellingsbloed is. Hopelijk heb je straks een positieve test.

Kortjakje, fijn dat je je wat rustiger voelt. Zwanger zijn is en blijft spannend. Hoe verder je in de zwangerschap komt, hoe meer vertrouwen je erin krijgt. Probeer vooral lekker te genieten.

Lies, fijn dat je de knoop voor jezelf hebt doorgehakt en dat je je goed voelt bij je keuze. dat is het allerbelangrijkste.
    Geslachtsbepaling doen de meeste pas vanaf 16 weken. Soms kunnen ze het al veel eerder zien. Hopelijk bij jou ook en anders zal je denk ik inderdaad daar een aparte echo voor moeten laten maken.

Koekie, wat een schtattige kleertjes. Ik zal even op je site kijken en je desnoods pb' en.

Miesy, een puppy wat ontzettend leuk. En wat lief van je vriend zeg. Ik hoop dat het snel 2 juni is.

Pendelen, ik heb het 2x laten doen en de maand klopte bij mij niet (dec ipv jan). Er is 2x een meisje gependeld Ik ben benieuwd :)

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nu ook allemaal bruin verlies weer.. nog veel te vroeg voor innesteling en veel te vroeg om ongesteld te worden. Heb het echt iedere keer paar dagen na pregnyl

3. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik hoop het ook Belony! Maar ik weet het niet hoor.. M'n vertrouwen is een beetje weg. Maar we wachten af!

Oh wat vervelend Miesy heb je dat ook al eens gevraagd aan de gynaecoloog wat het kan zijn?

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja en zij zei dat het ook aan de hormonen kan liggen. Maar weet niet haha. Ik ga het als t nu weer niet raak is weer maar eens aankaarten

5. ManSte

ManSte Niet meer actief

Hallo dames;
    net weer terug van twee weken vakantie. Heerlijk! :)

als eerst;
    @ kortjakje;
    JAAAA!!!!!! Ontzettend gefeliciteerd!!!! Ik kreeg er spontaan een brok van in mijn keel toen ik het berichtje terug las. Het is je zo gegund!

Probeer je om dat bruinverlies niet al te veel zorgen te maken. Ik heb dat echt heel vaak gehad. Met name in het begin. Maar ik heb blijkbaar ook een gevoelige baarmoedermond, en soms nog wel eens roze of bruine afscheiding. De VK zegt; zolang het bruin of roze is, en geen rood bloedverlies of krampen er (meestal) niks aan de hand is. Spannend! Ik duim voor je 12 weken echo!

@belony; wat een opluchting dat alles goed was. Toen ik het berichtje las meteen als een gek naar voren gescrolled om te kijken wat het resultaat was. Nu lekker genieten. Alweer over de helft :)

@miesy en claudia; ik duim met jullie mee. Nog een paar dagen wachten!

@koeki; Vind het nog steeds zo leuk dat het weer een tweeling is. Twee tweelingen. wauw :)

@satijnvlinder; fijn om te lezen dat nog steeds alles goed gaat!

Zo. 2016 is voor ons forum clubje een goed jaar :)

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Miesy Okee wat die medicijnen wel allemaal niet met ons doen he! Maar alles voor het goede doel!! :)

Ohh wat fijn ManSte!! Heerlijk er even tussen uit. Ik kijk ook al uit na mijn vakantie!! Waar ben je heen geweest?:)

7. ManSte

ManSte Niet meer actief

@claudia; we zijn lekker twee weken naar Italië geweest. :)

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hoi meiden! Het is alweer een hele tijd geleden en ik kwam via via weer op de site terecht en kon dit topic zo openen. Ik was even benieuwd of er al nieuws was en ja hoor ik zie alweer een paar zwangeren erbij! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn! Enneh koekie, krijg je nu je tweede tweeling?!! :D

Hier inmiddels 23 weken. 20 weken echo was helemaal in orde en het geslacht is nog een verrassing. Volop met de babykamer bezig. Zo leuk! Ik gun het jullie allemaal!!! Dikke kus tussendoor van mij!

9. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Claudia en Miesy niet opgeven. Het komt vaker voor en hoeft niets te betekenen. Ik blijf voor jullie duimen.

Manste wat lief dank je wel. Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Ik hoop dat je je lekker hebt kunnen opladen.

Mamba wat leuk dat je wat van je laat horen. Moest van de week nog aan je denken. Fijn dat het goed gaat en dat de kleine helemaal is goedgekeurd. Ik hoop dat je toekomt aan de rust die je wilde.

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh heerlijk ManSte! Dat was vast genieten!!

Belony ik hoop nog steeds dat jou voorspelling klopt! Hihi..

11. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Heeee ManSte en Mamba!! Da's alweer een tijdje geleden! Fijn om te horen dat alles goed gaat en jullie ook lekker bezig blijven. :) Bedankt voor de felicitaties en zelfs een emotioneel moment voor ManSte haha! Ben heel blij, sowieso het idee dat ik zwanger kan worden is al een hele opluchting. Kan alleen niet wachten tot de eerste echo op 6 juni (ben dan zo'n 7-8 weken) om te zien of kleintjeklein wel op de goede plek zit en zijn hartje klopt! Met de zwangerschapskwaaltjes valt het gelukkig nog ontzettend mee, maar het is dan ook nog vroeg.

Pff nog druk bezig met verhuizen, maar bijna alles staat op zijn plek, alleen vanavond nog een paar laatste dingetjes overhevelen en nog het een en ander aanschaffen komende tijd. Nu nog een weekje werken volgende week en dan eindelijk twee weken vrij en niks doen, kijk er zoooo naar uit!

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oooh sorry sorry eventjes druk geweest en voor mezelf opgekomen wat betreft werk. Moet volgende week donderdag naar de bedrijfsarts.

Manste wat heerlijk lekker vakantie.

Mamba, jaaaa onze 2e tweeling... haha... Heel bijzonder.

Ik kom snel weer uitgebreid kletsen.

13. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Goed zo!!

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed dat je aan jezelf denkt koekie!

@hier nog steeds veel bruine afscheiding enzo. En veel krampjes vanonder. En belony ik wil ook niet opgeven, maar hoop dat t gewoon niks te betekenen heeft. Hoopdat jouw gevoel nog steeds gelijk heeft :)

15. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Manste mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Miesy en Claudia nog eventjes... m'n duimen draaien nog steeds!

Mamba goed zeg dat alles goed is gekeurd! Fijn dat je nu heerlijk kunt genieten!

Koekie goed dat je eindelijk voor jezelf bent opgekomen!!

Kortjakje succes met de verhuizing!!

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je lies! Duurt altijd veel te lang haha

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nou inderdaad het wachten duurt zo lang..

Hoeveel dagen heb je nu bruine afscheiding miesy?

Ik zit nu op CD28.. Ohjee spannend! :)

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rond de vier a vijf dagen denk ik. Heb jij het nog?

19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nee ik had het z'n 3.5 dag..
    Waarvan de eerste dag met 1x rood met afvegen.. Verder alleen bruin!

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke ik had alleen al bruin maar alsof t leek alsof t al aan t afbreken was snap je. En nu is het soort slijmerig bruin haha sorry voor de details

Deel Deze Pagina